SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
blablablabla
the fuck, waarom betaal jij 40 euro voor een retourtje?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:09 schreef Fok-it het volgende:
Wordt even uit de trein gezetverkeerd ingecheckt
is gewoon 20 euro afgegaan voor een retourtje Utrecht
geloofde die dbiel niet, ja ja u kunt nu wel van alles zeggen, maar ik zeg ook alleen maar wat ik zie Opnieuw geld erop zetten dus 40 euro voor retourtje Utrecht
Had echt zin die vent oo z'n bek te slaan
Mijn sixpack kreeg ik gratis.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Zo nice, ik kocht net een sixpack met cola en de kassa sloeg maar één blikje aan
dat heet diefstalquote:Op maandag 2 juni 2014 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Zo nice, ik kocht net een sixpack met cola en de kassa sloeg maar één blikje aan
waar ben je nu dan help ik je wel evenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:09 schreef Fok-it het volgende:
geloofde die dbiel niet, ja ja u kunt nu wel van alles zeggen, maar ik zeg ook alleen maar wat ik zie Opnieuw geld erop zetten dus 40 euro voor retourtje Utrecht
Komt waarschijnlijk door je asociale of uitstraling of ongeloofwaardige verhaal ik krijg namelijk altijd respijt als er iets mis isquote:Op maandag 2 juni 2014 15:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap dit niet helemaal.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:09 schreef Fok-it het volgende:
Niet echt netjes van jequote:Op maandag 2 juni 2014 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Moet de cassière maar uit haar doppen kijkenquote:
Ik heb van de week mijn pakje sigaretten wel netjes betaald, kon ik ook gratis meenemenquote:
Ik had er 20 opgezet in woerden, ingecheckt. Maar in Utrecht vergeten uit te checken waardoor ik ipv incheckte uitcheckte toen ik weer terug ging.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
the fuck, waarom betaal jij 40 euro voor een retourtje?
Na het bestuderen van haar foto's op facebook ben ik tot de conclusie gekomen dat ik haar best wel eens met haar voetjes op mijn knieen wil zetten waarna ik haar later over mijn stok laat zakken.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Amarantha wil seks met jou ben jij daar een voorstander van?
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Na het bestuderen van haar foto's op facebook ben ik tot de conclusie gekomen dat ik haar best wel eens met haar voetjes op mijn knieen wil zetten waarna ik haar later over mijn stok laat zakken.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Na het bestuderen van haar foto's op facebook ben ik tot de conclusie gekomen dat ik haar best wel eens met haar voetjes op mijn knieen wil zetten waarna ik haar later over mijn stok laat zakken.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had er 20 opgezet in woerden, ingecheckt. Maar in Utrecht vergeten uit te checken waardoor ik ipv incheckte uitcheckte toen ik weer terug ging.
Dus ik werd verplicht men saldo 'opnieuw' op te laden en aangezien je minimaal 20 euro erop moet zetten
Geen idee geloof het wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:15 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
heb je een persoonlijke kaart? daar is die drempel lager, dacht ik
wees blij dat je geen boete hebt gekregenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee geloof het wel.
Was echt zo'n oude moraalridder. Had zo op fok kunnen zitten
Zie jij het (of jezelf in dit geval) ook wel zitten of?quote:
Regels zijn regels.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee geloof het wel.
Was echt zo'n oude moraalridder. Had zo op fok kunnen zitten
Dan was ik echt kwaad geworden hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 15:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
wees blij dat je geen boete hebt gekregen
Gewoon zwartrijden. Maar voorzichtig want once you go black..quote:Op maandag 2 juni 2014 15:16 schreef Amarantha het volgende:
OV chipkaart.. dat gaat nog een drama worden bij mij
Altijd, je weet tochquote:Op maandag 2 juni 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie jij het (of jezelf in dit geval) ook wel zitten of?
Alsof het normaal is dat er 20 euro afgaat voor een traject waar je normaal een euro of 5 betaaldquote:
Met vlakke hand op slaan. Is over een dag of vier wel over.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme mijn tattoo begint als de motherfucker te jeuken
Ik probeer het te negerenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Met vlakke hand op slaan. Is over een dag of vier wel over.
Fijn, laten we vanavond dan maar even ideeen wisselen alvoor we overgaan tot uit daadwerkelijk uitwisselen van lichaamssappen.quote:
Hahah de trein in Emmenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind de trein sowieso belachelijk duur, soms zit je er maar een half uurtje in en ben je gewoon meer dan 20 eu kwijt voor een retourtje
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijn, laten we vanavond dan maar even ideeen wisselen alvoor we overgaan tot uit daadwerkelijk uitwisselen van lichaamssappen.
HAHAquote:Op maandag 2 juni 2014 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah de trein in Emmenmet maar 1 spoor naar Zwolle
Mensen die kwamen vragen: is dit de trein naar Zwolle?![]()
Ja of gewoon zorgen dat je je spullen in orde hebt in plaats van anderen de schuld geven.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof het normaal is dat er 20 euro afgaat voor een traject waar je normaal een euro of 5 betaald
Nee valt wel mee, 20 euro dus gewoonquote:Op maandag 2 juni 2014 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
geld kun je terugvragen toch fokkie?
heb je wel anjerveel op die kaart staan maar boeiend
Vroeger, heeeeeel vroeger, kon je ook naar Almeloquote:Op maandag 2 juni 2014 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah de trein in Emmenmet maar 1 spoor naar Zwolle
Mensen die kwamen vragen: is dit de trein naar Zwolle?![]()
Elan plsquote:Op maandag 2 juni 2014 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja of gewoon zorgen dat je je spullen in orde hebt in plaats van anderen de schuld geven.
En zalf smerenquote:
Vanuit Emmen?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger, heeeeeel vroeger, kon je ook naar Almelo
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:21 schreef Ezell het volgende:
waarom ga je trouwens voor 1 boek helemaal met de trein naar utreg?
Is toch zo jij hebt je spullen niet in orde.quote:
Vroeger was er ook een directe trein naar Polen, ergens nabij Oświęcim stopte die.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger, heeeeeel vroeger, kon je ook naar Almelo
Kadootje kaufen voor muttiquote:
Zo dat hele gezichtje openquote:
Volgens mij moest hij ook iets met een stok doen.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:21 schreef Ezell het volgende:
waarom ga je trouwens voor 1 boek helemaal met de trein naar utreg?
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij moest hij ook iets met een stok doen.
quote:
Stokken verzamelenquote:
Lekker voor jequote:Op maandag 2 juni 2014 15:09 schreef Fok-it het volgende:
Werken alleen milfjes en hoef niet veel te doen, makkelijk geld binnenhalenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk.
Hoe ging je eerste werkdag?
Werken er nog lekkere wijven, zoja pics graag
Ik maak mij geen zorgen, dit wordt ooit nog een lachebekjequote:
Ik hou van de oprechtheid die naar voren komt in deze post.quote:
Hoe weet je zo zeker dat grtd het niet was?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga eens in de VBL-SC vragen naar je potentiële dader.
wie zou het moeten/kunnen zijn?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:37 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat grtd het niet was?
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:37 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[WARNING]gaarne geen moddergegooi enzo meer hier[/warning]
VBL-SC en GRTD doen zijn 2 slowchats die elkaar niet zo liggen. Als er onder een mailtje of in het adres dus grtd@fok! staat of iets van die strekking zou je er goed doen om ook daar even te kijkenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:37 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ja hoor... ik zelf.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie zou het moeten/kunnen zijn?
de enige die ik kan bekennen die het gedaan zou hebben zou jij zelf geweest zijn
en waarom zouden mensen in grtd het doen dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:41 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ja hoor... ik zelf.___!
Ik koop zeker voor jan joker iedere keer een nieuwe slot en stok.
Ik wel, maar ik begrijp werkelijk het leuke er niet van om een stok te gaan zoeken in je vrije tijdquote:Op maandag 2 juni 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en waarom zouden mensen in grtd het doen dan?
ik heb sinds vanochtend nog nooit gehoord van de FOK!stok
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik begrijp werkelijk het leuke er niet van om een stok te gaan zoeken in je vrije tijd![]()
Ik heb m een keer opgehaald in Eijsden en een dag later in Schiermonnikoog neergegooid.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik begrijp werkelijk het leuke er niet van om een stok te gaan zoeken in je vrije tijd![]()
Omdat stok topic 2 stuks boven of onder grtd staat?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en waarom zouden mensen in grtd het doen dan?
ik heb sinds vanochtend nog nooit gehoord van de FOK!stok
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:48 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Omdat stok topic 2 stuks boven of onder grtd staat?
Want zodra grtd in de TT staat weten jullie hem ook opeens te vinden.
Pics van je pittige kapselquote:Op maandag 2 juni 2014 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Boehoe mijn haar is weer een stukje korter
En canada ligt naast de US dus die hebben 9/11 op hun gewetenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:48 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Omdat stok topic 2 stuks boven of onder grtd staat?
Want zodra grtd in de TT staat weten jullie hem ook opeens te vinden.
Maak je dan gewoon een foto ervan ofzo? Hoe weten mensenwaar hij moet liggen?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb m een keer opgehaald in Eijsden en een dag later in Schiermonnikoog neergegooid.
Dat was wel lachen.
En wij Dutrouxquote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En canada ligt naast de US dus die hebben 9/11 op hun geweten
Het is gewoon wat ik had maar de puntjes eraf, het lijkt gewoon voor mijn gevoel ineens zo kortquote:
picsquote:Op maandag 2 juni 2014 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is gewoon wat ik had maar de puntjes eraf, het lijkt gewoon voor mijn gevoel ineens zo kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |