SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
blablablabla
the fuck, waarom betaal jij 40 euro voor een retourtje?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:09 schreef Fok-it het volgende:
Wordt even uit de trein gezetverkeerd ingecheckt
is gewoon 20 euro afgegaan voor een retourtje Utrecht
geloofde die dbiel niet, ja ja u kunt nu wel van alles zeggen, maar ik zeg ook alleen maar wat ik zie Opnieuw geld erop zetten dus 40 euro voor retourtje Utrecht
Had echt zin die vent oo z'n bek te slaan
Mijn sixpack kreeg ik gratis.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Zo nice, ik kocht net een sixpack met cola en de kassa sloeg maar één blikje aan
dat heet diefstalquote:Op maandag 2 juni 2014 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Zo nice, ik kocht net een sixpack met cola en de kassa sloeg maar één blikje aan
waar ben je nu dan help ik je wel evenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:09 schreef Fok-it het volgende:
geloofde die dbiel niet, ja ja u kunt nu wel van alles zeggen, maar ik zeg ook alleen maar wat ik zie Opnieuw geld erop zetten dus 40 euro voor retourtje Utrecht
Komt waarschijnlijk door je asociale of uitstraling of ongeloofwaardige verhaal ik krijg namelijk altijd respijt als er iets mis isquote:Op maandag 2 juni 2014 15:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik snap dit niet helemaal.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:09 schreef Fok-it het volgende:
Niet echt netjes van jequote:Op maandag 2 juni 2014 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Moet de cassière maar uit haar doppen kijkenquote:
Ik heb van de week mijn pakje sigaretten wel netjes betaald, kon ik ook gratis meenemenquote:
Ik had er 20 opgezet in woerden, ingecheckt. Maar in Utrecht vergeten uit te checken waardoor ik ipv incheckte uitcheckte toen ik weer terug ging.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
the fuck, waarom betaal jij 40 euro voor een retourtje?
Na het bestuderen van haar foto's op facebook ben ik tot de conclusie gekomen dat ik haar best wel eens met haar voetjes op mijn knieen wil zetten waarna ik haar later over mijn stok laat zakken.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Amarantha wil seks met jou ben jij daar een voorstander van?
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Na het bestuderen van haar foto's op facebook ben ik tot de conclusie gekomen dat ik haar best wel eens met haar voetjes op mijn knieen wil zetten waarna ik haar later over mijn stok laat zakken.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Na het bestuderen van haar foto's op facebook ben ik tot de conclusie gekomen dat ik haar best wel eens met haar voetjes op mijn knieen wil zetten waarna ik haar later over mijn stok laat zakken.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had er 20 opgezet in woerden, ingecheckt. Maar in Utrecht vergeten uit te checken waardoor ik ipv incheckte uitcheckte toen ik weer terug ging.
Dus ik werd verplicht men saldo 'opnieuw' op te laden en aangezien je minimaal 20 euro erop moet zetten
Geen idee geloof het wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:15 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
heb je een persoonlijke kaart? daar is die drempel lager, dacht ik
wees blij dat je geen boete hebt gekregenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee geloof het wel.
Was echt zo'n oude moraalridder. Had zo op fok kunnen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |