Regels zijn regels.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee geloof het wel.
Was echt zo'n oude moraalridder. Had zo op fok kunnen zitten
Dan was ik echt kwaad geworden hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 15:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
wees blij dat je geen boete hebt gekregen
Gewoon zwartrijden. Maar voorzichtig want once you go black..quote:Op maandag 2 juni 2014 15:16 schreef Amarantha het volgende:
OV chipkaart.. dat gaat nog een drama worden bij mij
Altijd, je weet tochquote:Op maandag 2 juni 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie jij het (of jezelf in dit geval) ook wel zitten of?
Alsof het normaal is dat er 20 euro afgaat voor een traject waar je normaal een euro of 5 betaaldquote:
Met vlakke hand op slaan. Is over een dag of vier wel over.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:17 schreef Amarantha het volgende:
Godverdomme mijn tattoo begint als de motherfucker te jeuken
Ik probeer het te negerenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Met vlakke hand op slaan. Is over een dag of vier wel over.
Fijn, laten we vanavond dan maar even ideeen wisselen alvoor we overgaan tot uit daadwerkelijk uitwisselen van lichaamssappen.quote:
Hahah de trein in Emmenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind de trein sowieso belachelijk duur, soms zit je er maar een half uurtje in en ben je gewoon meer dan 20 eu kwijt voor een retourtje
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijn, laten we vanavond dan maar even ideeen wisselen alvoor we overgaan tot uit daadwerkelijk uitwisselen van lichaamssappen.
HAHAquote:Op maandag 2 juni 2014 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah de trein in Emmenmet maar 1 spoor naar Zwolle
Mensen die kwamen vragen: is dit de trein naar Zwolle?![]()
Ja of gewoon zorgen dat je je spullen in orde hebt in plaats van anderen de schuld geven.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof het normaal is dat er 20 euro afgaat voor een traject waar je normaal een euro of 5 betaald
Nee valt wel mee, 20 euro dus gewoonquote:Op maandag 2 juni 2014 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
geld kun je terugvragen toch fokkie?
heb je wel anjerveel op die kaart staan maar boeiend
Vroeger, heeeeeel vroeger, kon je ook naar Almeloquote:Op maandag 2 juni 2014 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah de trein in Emmenmet maar 1 spoor naar Zwolle
Mensen die kwamen vragen: is dit de trein naar Zwolle?![]()
Elan plsquote:Op maandag 2 juni 2014 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja of gewoon zorgen dat je je spullen in orde hebt in plaats van anderen de schuld geven.
En zalf smerenquote:
Vanuit Emmen?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger, heeeeeel vroeger, kon je ook naar Almelo
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:21 schreef Ezell het volgende:
waarom ga je trouwens voor 1 boek helemaal met de trein naar utreg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |