Ik zat even in twijfel of ik 'm op aliexpress moest halen, daar komt ie ongeveer op 80$ uit (met 10$ korting als je via de app bestelt), en er is een verkoper die 'm voor 77, en dan nog min die 10$ korting, voor 67$ verkoopt. Dan moet je wss wel twee week wachten voordat ie verzonden wordt, omdat de dispatchtijd op twee week staat. Als je dat geen probleem vindt: http://www.aliexpress.com(...)4521_1881608695.htmlquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:09 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Inderdaad! haha
Mm zit sterk te denken om hem te bestellen. Ben benieuwd of er veel korting voor is, ik volg jullie even
Is biedenquote:
Ja, en niemand wil de gele versie.quote:
Welke app moet je dan gebruiken? Denk dat ik hem maar gewoon ga bestellen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:12 schreef eleganza het volgende:
[..]
Ik zat even in twijfel of ik 'm op aliexpress moest halen, daar komt ie ongeveer op 80$ uit (met 10$ korting als je via de app bestelt), en er is een verkoper die 'm voor 77, en dan nog min die 10$ korting, voor 67$ verkoopt. Dan moet je wss wel twee week wachten voordat ie verzonden wordt, omdat de dispatchtijd op twee week staat. Als je dat geen probleem vindt: http://www.aliexpress.com(...)4521_1881608695.html
https://play.google.com/s(...)alibaba.aliexpresshdquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:17 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Welke app moet je dan gebruiken? Denk dat ik hem maar gewoon ga bestellen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kreeg net bericht op m'n mobiel:
[..]
De aliexpress app.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:17 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Welke app moet je dan gebruiken? Denk dat ik hem maar gewoon ga bestellen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:20 schreef RobertNL het volgende:
Hmz, wacht. Ik had hem ook ergens anders nog gezien dacht ik(wel via aliexpress).
Mm er gaat geen 10$ af. Eindtotaal komt op 77,02$ uit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:19 schreef eleganza het volgende:
[..]
De aliexpress app.
Op je telefoon dus. En daar dan afrekenen.
De conditions zeggen dat er bij het afrekenen (indien totaal = of > 69$) 10$ af gaat.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:25 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Mm er gaat geen 10$ af. Eindtotaal komt op 77,02$ uit.
Mm kan het niet testen en vraag me af of ik het ga gebruiken. Dan is 50 euro toch nog best veel...quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:30 schreef eleganza het volgende:
[..]
De conditions zeggen dat er bij het afrekenen (indien totaal = of > 69$) 10$ af gaat.
Jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:06 schreef eleganza het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
![]()
Mja, nou weet ik alsnog niet of ik moet kiezen voor Airmail of Netherland direct mail
Wat dat laatste uberhaupt kan zijn weet ik dan ook weer niet
[..]
Met Netherland Direct Mail?
Bij betalen gaat het er ook niet af... Vreemdquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:30 schreef eleganza het volgende:
[..]
De conditions zeggen dat er bij het afrekenen (indien totaal = of > 69$) 10$ af gaat.
GaGa deals uitgezonderdquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:30 schreef eleganza het volgende:
[..]
kan wel met de nieuwsbrief coupon!quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:45 schreef shiznuts het volgende:
Same als dat je inderdaad op BG geen coupon kan inwisselen op kortingsacties, gok ik.
Niet voor e-mail only acties.quote:
En het is de gele versie...quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:13 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Nee hoor. Nog ruim een dag te gaan. Er wordt nog wel meer geboden.
Werkt nu wel. sj4000 voor 67$!quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:39 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Bij betalen gaat het er ook niet af... Vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |