Ik zat even in twijfel of ik 'm op aliexpress moest halen, daar komt ie ongeveer op 80$ uit (met 10$ korting als je via de app bestelt), en er is een verkoper die 'm voor 77, en dan nog min die 10$ korting, voor 67$ verkoopt. Dan moet je wss wel twee week wachten voordat ie verzonden wordt, omdat de dispatchtijd op twee week staat. Als je dat geen probleem vindt: http://www.aliexpress.com(...)4521_1881608695.htmlquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:09 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Inderdaad! haha
Mm zit sterk te denken om hem te bestellen. Ben benieuwd of er veel korting voor is, ik volg jullie even
Is biedenquote:
Ja, en niemand wil de gele versie.quote:
Welke app moet je dan gebruiken? Denk dat ik hem maar gewoon ga bestellen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:12 schreef eleganza het volgende:
[..]
Ik zat even in twijfel of ik 'm op aliexpress moest halen, daar komt ie ongeveer op 80$ uit (met 10$ korting als je via de app bestelt), en er is een verkoper die 'm voor 77, en dan nog min die 10$ korting, voor 67$ verkoopt. Dan moet je wss wel twee week wachten voordat ie verzonden wordt, omdat de dispatchtijd op twee week staat. Als je dat geen probleem vindt: http://www.aliexpress.com(...)4521_1881608695.html
https://play.google.com/s(...)alibaba.aliexpresshdquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:17 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Welke app moet je dan gebruiken? Denk dat ik hem maar gewoon ga bestellen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kreeg net bericht op m'n mobiel:
[..]
De aliexpress app.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:17 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Welke app moet je dan gebruiken? Denk dat ik hem maar gewoon ga bestellen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:20 schreef RobertNL het volgende:
Hmz, wacht. Ik had hem ook ergens anders nog gezien dacht ik(wel via aliexpress).
Mm er gaat geen 10$ af. Eindtotaal komt op 77,02$ uit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:19 schreef eleganza het volgende:
[..]
De aliexpress app.
Op je telefoon dus. En daar dan afrekenen.
De conditions zeggen dat er bij het afrekenen (indien totaal = of > 69$) 10$ af gaat.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:25 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Mm er gaat geen 10$ af. Eindtotaal komt op 77,02$ uit.
Mm kan het niet testen en vraag me af of ik het ga gebruiken. Dan is 50 euro toch nog best veel...quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:30 schreef eleganza het volgende:
[..]
De conditions zeggen dat er bij het afrekenen (indien totaal = of > 69$) 10$ af gaat.
Jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:06 schreef eleganza het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
![]()
Mja, nou weet ik alsnog niet of ik moet kiezen voor Airmail of Netherland direct mail
Wat dat laatste uberhaupt kan zijn weet ik dan ook weer niet
[..]
Met Netherland Direct Mail?
Bij betalen gaat het er ook niet af... Vreemdquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:30 schreef eleganza het volgende:
[..]
De conditions zeggen dat er bij het afrekenen (indien totaal = of > 69$) 10$ af gaat.
GaGa deals uitgezonderdquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:30 schreef eleganza het volgende:
[..]
kan wel met de nieuwsbrief coupon!quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:45 schreef shiznuts het volgende:
Same als dat je inderdaad op BG geen coupon kan inwisselen op kortingsacties, gok ik.
Niet voor e-mail only acties.quote:
En het is de gele versie...quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:13 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Nee hoor. Nog ruim een dag te gaan. Er wordt nog wel meer geboden.
Werkt nu wel. sj4000 voor 67$!quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:39 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Bij betalen gaat het er ook niet af... Vreemd
Gewoon voor zhe lolz er ook eentje halen.quote:US $ 77.02 (Including AliExpress Coupon: US $ 10.00;Buyer Payment US $ 67.02)
Dan heb je toch op 'ja' geklikt en het gewoon gekocht? Als er wordt gewacht op je betaling heb je het gekochtquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:04 schreef larry_flynt het volgende:
Op mijn ipad wel, maar moet gewoon 77 dollar betalen...
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan heb je toch op 'ja' geklikt en het gewoon gekocht? Als er wordt gewacht op je betaling heb je het gekocht
Je kunt toch proberen je order te cancelen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:05 schreef larry_flynt het volgende:
[..]geen idee.... Mm misschien mailen of ik de korting toch krijg, anders pech...
Payments are usually verified within 0days 23hours 13minutes 1seconds After verification, the supplier will begin to process your order. During this time, you are unable to do any operation on your order.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je kunt toch proberen je order te cancelen?En dan een nieuwe maken waar die de korting wel pakt?
En verstuurt 'ie 'em toch gewoon, nou ja, dan is er vast genoeg demand om 'em aan iemand kwijt te raken.
Ah, ok.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:11 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Payments are usually verified within 0days 23hours 13minutes 1seconds After verification, the supplier will begin to process your order. During this time, you are unable to do any operation on your order.
Psies.quote:Kan dus niet cancellen, maar misschien dat ik er nog één met korting bestel en de ander op marktplaats gooi.
Wat is een powerbank?quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, ok.
[..]
Psies.
In other news, this just got in:
[ afbeelding ]
Powerbank en hoesje van xiaomi.tmall.com
[ afbeelding ]
Dit krijg je als je AWEI ES800M's kruist met Earson?Zal wel crap zijn, maar we gaan het zien.
Een mobiele grote accu om je telefoon, mp3 speler, etc. op te laden.quote:
Een 10400mAh externe portable accu om mobiele apparaten mee op te laden.quote:
Niet elke powerbank is 10400mAh.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Een 10400mAh externe portable accu om mobiele apparaten mee op te laden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |