Enerzijds wel. Wie hebben er baat bij dat GRTD in een kwaad daglicht komt te staan? Laten we dit uitzoeken, johannes. Ik sluit niet eens de mogelijkheid dat het een inside-job betreft uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ligt het er niet dik bovenop dat die mail niet van GRTD komt?
Die user bestaat niet. Ik ken wel een zekere KnutdeIJsbeer.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat het KnutDeIJsbeer is. De rekel.
Dan had er wel xcachet onder de mail gestaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat het KnutDeIJsbeer is. De rekel.
6/2 is het nieuwe 9/11. Ik verdenk de joden.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Enerzijds wel. Wie hebben er baat bij dat GRTD in een kwaad daglicht komt te staan? Laten we dit uitzoeken, johannes. Ik sluit niet eens de mogelijkheid dat het een inside-job betreft uit.
Het zou mij dan ook niet verbazen wanneer dit pas stopt na een 40-45 stokken.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
6/2 is het nieuwe 9/11. Ik verdenk de joden.
e-mail bestaat niet eensquote:Op maandag 2 juni 2014 10:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
De dader wil duidelijk niet meer contact maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is het email adres hoofdlettergevoelig.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
e-mail bestaat niet eens
Is iemand heel handig met fotosoep geweest dan... verliest ook een beetje geloofwaardigheid.
Zie mijn niet zo snelle ninja-editquote:Op maandag 2 juni 2014 10:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is het email adres hoofdlettergevoelig.
Fat Ninjaquote:
Simpel zieltjequote:
Misschien komt het wel niet van GRTD vandaan hequote:
Volgens mij zeg ik enkel dat jullie blijven ontkennen. En het feit dat die email van dat adres is gestuurd zegt mij genoeg.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Simpel zieltjeOns gelijk bombarderen tot kleuters alleen omdat er gerefereerd wordt aan Grtd in die mail?
Als je zoiets kleins al genoeg vindt ben je wel heel goedgelovig
Dat iemand een emailadres maakt in naam van Grtd zegt jou genoeg? Hahahquote:Op maandag 2 juni 2014 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik enkel dat jullie blijven ontkennen. En het feit dat die email van dat adres is gestuurd zegt mij genoeg.
GRTD@fok.nlquote:Op maandag 2 juni 2014 10:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat iemand een emailadres maakt in na van Grtd zegt jou genoeg? Hahah
Oke man.
http://en.wikipedia.org/wiki/Email_spoofingquote:Op maandag 2 juni 2014 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GRTD@fok.nl
Ga me nou niet zeggen dat je hier voor een trolactie een adres voor kan maken.
Ik ben zelf meer van spooning.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Email_spoofing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |