Dit is te ingewikkeld voor mequote:Op dinsdag 23 september 2014 11:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, de TV zit in een apart VLAN en de verbindingen zijn niet te trunken. Je zult dus 2 kabels nodig hebben. Als lelijke oplossing zou je je netwerkkabel kunnen splitten, heb je 2 100Mbit verbindingen.
Een Apple wattes?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is te ingewikkeld voor me. Die switch kan dus niet goed het signaal voor Interactieve TV doorgeven of wat is het probleem?
Er zit trouwens ook nog een Apple TC tussen, daar is de kabel die nu naar de TV loopt dus op aangesloten.
Time Capsule.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een Apple wattes?
En het komt er op neer dat een kabel naar je router óf alleen internet, óf alleen TV signaal heeft. Niet allebei tegelijk. Wil je bij je TV ook een internetaansluiting moet dat dus over een aparte kabel.
Die zal inderdaad automatisch herkennen wat eraan hangt, maar als er twee dingen tegelijk aan hangen kiest 'ie er eentje.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Time Capsule.
Das duidelijker ja. Herkent de Experia Box wat voor signaal ie moet geven? Omdat het dus wel werkt als ik de kabel uit het Motorola-kastje haal en in de Apple TV doe.
Dacht daarom dat een switch het steeds moeten omwisselen zou vervangen.
Via de chat van KPN een gratis KPN Switch geregeld, ertussen gehangen en....: het werktquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die zal inderdaad automatisch herkennen wat eraan hangt, maar als er twee dingen tegelijk aan hangen kiest 'ie er eentje.
Want je zit erom te springen omdat?quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:09 schreef rumiii het volgende:
Iemand enig idee of er dit jaar een Surface 3 (RT) op de markt zal komen?
Prijsdaling Surface 2quote:Op donderdag 25 september 2014 15:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Want je zit erom te springen omdat?
voorlopig niet.. het zal vast wel dalen, maar heel gestaag denk ik..ik wacht nog op betaalbare 1TB SSD'squote:Op donderdag 25 september 2014 23:07 schreef robin007bond het volgende:
Verwachten jullie nog flinke prijsdalingen voor SSD's?
Hmm.. Helder.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:44 schreef mschol het volgende:
[..]
voorlopig niet.. het zal vast wel dalen, maar heel gestaag denk ik..
quote:
Een tijdje geleden las ik namelijk dit:quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:57 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik zie geen reden voor de fabrikanten om de prijzen hard te laten dalen?
de meest gewilde schijven (120-256GB) zijn best schappelijk geprijsd en meer opslag wil men (nog) niet op SSD's, dat zal met de tijd wel veranderen, en dan zal de prijs ook vast wel mee veranderen..
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:13 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zat net met iemand te praten die slecht mobiel bereik heeft met Simpel. Maar omdat Ben wel goed bereik heeft (staat immers op die website) is ze daar maar naar toe gegaan.
Ik heb haar maar verteld dat die beide twee van het T-Mobile netwerk gebruik maken en dat ze er dus niks mee opschiet...
Jammer dat ze het na twee keer uitleggen nog niet wil begrijpen.
Gewoon uitlachen naderhand.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:13 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zat net met iemand te praten die slecht mobiel bereik heeft met Simpel. Maar omdat Ben wel goed bereik heeft (staat immers op die website) is ze daar maar naar toe gegaan.
Ik heb haar maar verteld dat die beide twee van het T-Mobile netwerk gebruik maken en dat ze er dus niks mee opschiet...
Jammer dat ze het na twee keer uitleggen nog niet wil begrijpen.
aha.. geen idee.. misschien net voor de kerst periode?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een tijdje geleden las ik namelijk dit:
http://tweakers.net/nieuw(...)g-ssds-op-komst.html
Dan wacht ik nog even voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:45 schreef mschol het volgende:
[..]
aha.. geen idee.. misschien net voor de kerst periode?
Nee, dat nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Staat op de website van simpel wel aangegeven dat ze een uiterst beroerd netwerk hebben dan?
Omdat die i3 een grafische chip heeft en die heeft een tdp (en ja ik weet dat tdp niet alles zegt over het reallife verbruik) die ~20-30 watt hoger ligt t.o.v. een variant zonder grafische chipquote:Op maandag 29 september 2014 21:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom gebruik je die link die je refereert wel als bron voor het stroomverbruik van een A10-6800 maar schat je naar eigen inzicht het energieverbruik van een i3 20-30 watt lager dan diezelfde bron?
geen idee over hoeveel ik hem ga gebruiken nog, als het bevalt zal ik er vast vaker op gamen...quote:En hoeveel uur per dag ga je gamen, en hoeveel uur per dag is het ding idle? Waarschijnlijk is het verschil tijdens idle eerder in het voordeel van een APU. Jammer dat ze dat niet getest hebben.
Dat voordeel valt dus nog sterker in het voordeel van de A10 uit, als je bij de A10 de HD7970 zou verwijderen.quote:Op maandag 29 september 2014 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
deze test laat inderdaad een klein voordeel voor de A10 in idle zien als er een dedicated videokaart inzit:
http://us.hardware.info/r(...)umption-hd-7970-idle
De vraag is denk ik vooral: Ga je het systeem 24/7 aan laten staan? Zo ja dan zal het idle verbruik sowieso het meest significant zijn. Zo nee, dan ligt het eraan waarvoor je hem het meest gebruikt.quote:[..]
geen idee over hoeveel ik hem ga gebruiken nog, als het bevalt zal ik er vast vaker op gamen...
Vandaag eens een antieke Sweex LW050 aan de hand van deze guide op Tweakers ingesteld. (ding kwam ik ergens op zolder tegen).quote:Op maandag 29 september 2014 16:11 schreef KomtTijd... het volgende:
De client verbind als het goed is met het AP waarmee hij de beste verbinding heeft. Hoe vaak het apparaat pollt welk netwerk het best is en op welke manier, dat kan per client verschillen.
Ik geloof dat bijv. Android standaard 1x per uur een nieuwe scan doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |