Je bent anti je eigen land?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben tegen Nederland. En hoe kan je dat beter uiten dan op deze manier?
Wat ben je dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke nerd beweert dat ik uit Nederland kom?
Ah vandaar.quote:
Je zusje had daar geen problemen mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Zolang je maar niet met een banaan in je hand gaat dansen, gaan mensen dingen van denken.
Ik heb geen zusje , aapje.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zusje had daar geen problemen mee.
quote:Op zondag 8 juni 2014 00:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alleen dat.
Het 7e van Dovo weet daar alles van.
Ik kende je niet, maar vanaf vandaag ben je dat zeker voor mijquote:Op zondag 8 juni 2014 00:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Wat verwacht je van de meest waardevolle user van dit forum.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef Belladonna80 het volgende:
Zeg toch gewoon dat je voor Duitsland bent ( wat je eigenlijk al hebt gedaan ) en zelf Duitser bent. God zeg, of ben je bang van de reacties?
Ik had het niet tegen jou, sorry dat ik misschien wat onduidelijk was. Ik had het over 'onlogisch'.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:31 schreef Syntix het volgende:
[..]Ik ben niet voor Duitsland en ook niet tegen Nederland
Xabi Alonso is alleen een speler die wij niet in NL hebben...
Jij moet minder videogames spelenquote:Op maandag 23 juni 2014 16:44 schreef Syntix het volgende:
Laatste wedstrijd als international vanavond. Nog 1 keer deze absolute eindbaas:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |