blessuresquote:Op maandag 2 juni 2014 00:13 schreef Elan het volgende:
Hij lijkt op een acteur.
Speelt hij nog wel bij Real in de basis zag hem tijdens de finale op de tribune zitten
Dit is denk ik een iets mooier momentquote:Op maandag 2 juni 2014 00:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiste moment uit zijn carriere
Waar is de balquote:Op maandag 2 juni 2014 00:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan je goed zien dat Xabi met gebalde vuisten naar Nigel stond, die moest daar natuurlijk niets van hebben en loste dat correct op.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2014 00:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is denk ik een iets mooier moment
[ afbeelding ]
Wat heb jij toch met die Fred..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:50 schreef lisselotte88 het volgende:
NeeFred is de beste speler ter wereld
Je gunt het Brazilië gewoon niet. Je weet best dat Brazilië het WK eigenlijk al gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met die Fred..
Kutbeesten zijn dat.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:52 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Je gunt het Brazilië gewoon niet. Je weet best dat Brazilië het WK eigenlijk al gewonnen heeft.
Ik bewaar je quote. Na de finale hopelijk Duistland - Brazilië zal ik je eraan herinnerenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Brazilië gaat dit Wk niet winnen, Duitsland gaat dat doen.
Brazilië gaat zelfs niet in de finale komen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:54 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ik bewaar je quote. Na de finale hopelijk Duistland - Brazilië zal ik je eraan herinneren
Spanjequote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Brazilië gaat zelfs niet in de finale komen.
De finale gaat Duitsland - Spanje worden.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:57 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Spanjedie mijn Torres zijn basisplaats hebben afgepakt voor een Costa
Deze quote bewaar ik ook. Nadat Chili en Australië zowel Spanje als Nederland het WK uit hebben geschopt herinner ik je eraan.
Klopt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Brazilië gaat zelfs niet in de finale komen.
De finale gaat Duitsland - Spanje worden.
Nee, Chili eerste en Australië tweede, Verder vliegt Engeland en hopelijk ook België eruit.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Spanje gaat sowieso door in de poule, ik twijfel alleen nog tussen Chili en Nederland.
Het zal er om spannen.
Ok, je bent aan het trollen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:59 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Nee, Chili eerste en Australië tweede, Verder vliegt Engeland en hopelijk ook België eruit.
Ja en alle toplanden zijn slecht in oefenwedstrijden, dat is nooit anders geweest.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:01 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
nee, laten we het nou maar afwachten. Ik vond Australië gisteren echt goed tegen Kroatië.
Trouwens waarom gaat Spanje volgens jou sowieso door? Ze zijn nog niet eens in Brazilië gearriveerd. Ze begonnen ook heel laat met trainen... Louis was al 3 weken eerder dan hun begonnen en is er ook nog eens 3 dagen eerder aangekomen.quote:
Omdat Spanje een fantastisch team heeft en ze zijn wereldkampioen geworden 4 jaar geleden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:02 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Trouwens waarom gaat Spanje volgens jou sowieso door? Ze zijn nog niet eens in Brazilië gearriveerd. Ze begonnen ook heel laat met trainen... Louis was al 3 weken eerder dan hun begonnen en is er ook nog eens 3 dagen eerder aangekomen.
Wedden op voetbalquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat Spanje een fantastisch team heeft en ze zijn wereldkampioen geworden 4 jaar geleden.
Dit mag je misschien geen overtuigende argumentatie vinden, maar ik wil best met je wedden. Ik krijg 200 euro als Spanje door de poule komt en jij als het niet zo is...
overigens zet die 200 maar klaar om terug te geven aan Unibet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat Spanje een fantastisch team heeft en ze zijn wereldkampioen geworden 4 jaar geleden.
Dit mag je misschien geen overtuigende argumentatie vinden, maar ik wil best met je wedden. Ik krijg 200 euro als Spanje door de poule komt en jij als het niet zo is...
Care....quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:13 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Wedden op voetbalSpanje
geen Torres meer zolang die Costa heel is en ze hebben
Isco
niet eens in de selectie opgenomen
Nee, Duitsland wordt afgeslacht door Brazilië.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Care....
Spanje wordt eerste in de poule, ze komen in de finale en ze worden afgeslacht door Duitsland.
Nee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:16 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Nee, Duitsland wordt afgeslacht door Brazilië.
Trouwens Spanje mag best tweede worden in de poule, en dan Chili eerste en dan gaat Spanje weer af tegen Brazilië zoals vorig jaar tijdens de confederations cup. Mijn Fred zal weer scoren![]()
Helaas gaat Spanje er na de groepsfase uit en dan dus geen Spanje - Brazilië
Ik denk niet dat jij het begrijpt. Brazilië MOET wereldkampioen worden. Ik weet ook wel dat David Luiz en Thiago Silva rustig vertrekken naar Parijs en Neymar en Dani naar Barcelona, maar mijn Fred WOONT in Brazilië. Als hij geen wereldkampioen wordt dan gaan ze zijn huis bekogelen en kan hij dus niet meer rustig daar leven.quote:
Niemand gaat niemand bekogelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:19 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij het begrijpt. Brazilië MOET wereldkampioen worden. Ik weet ook wel dat David Luiz en Thiago Silva rustig vertrekken naar Parijs en Neymar en Dani naar Barcelona, maar mijn Fred WOONT in Brazilië. Als hij geen wereldkampioen wordt dan gaan ze zijn huis bekogelen en kan hij dus niet meer rustig daar leven.Er is geen andere optie: Ze moeten winnen.
Dat doen ze anders al hoor. Als hij niet scoort voor zijn lokale clubje daar en het daardoor verliest staan er altijd van die hooligans voor zijn huisquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niemand gaat niemand bekogelen.
Doe kallum.
Neequote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:21 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Dat doen ze anders al hoor. Als hij niet scoort voor zijn lokale clubje daar en het daardoor verliest staan er altijd van die hooligans voor zijn huis
Deze man weet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Brazilië gaat dit Wk niet winnen, Duitsland gaat dat doen.
Je bent anti je eigen land?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben tegen Nederland. En hoe kan je dat beter uiten dan op deze manier?
Wat ben je dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke nerd beweert dat ik uit Nederland kom?
Ah vandaar.quote:
Je zusje had daar geen problemen mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Zolang je maar niet met een banaan in je hand gaat dansen, gaan mensen dingen van denken.
Ik heb geen zusje , aapje.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zusje had daar geen problemen mee.
quote:Op zondag 8 juni 2014 00:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alleen dat.
Het 7e van Dovo weet daar alles van.
Ik kende je niet, maar vanaf vandaag ben je dat zeker voor mijquote:Op zondag 8 juni 2014 00:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Wat verwacht je van de meest waardevolle user van dit forum.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef Belladonna80 het volgende:
Zeg toch gewoon dat je voor Duitsland bent ( wat je eigenlijk al hebt gedaan ) en zelf Duitser bent. God zeg, of ben je bang van de reacties?
Ik had het niet tegen jou, sorry dat ik misschien wat onduidelijk was. Ik had het over 'onlogisch'.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:31 schreef Syntix het volgende:
[..]Ik ben niet voor Duitsland en ook niet tegen Nederland
Xabi Alonso is alleen een speler die wij niet in NL hebben...
Jij moet minder videogames spelenquote:Op maandag 23 juni 2014 16:44 schreef Syntix het volgende:
Laatste wedstrijd als international vanavond. Nog 1 keer deze absolute eindbaas:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |