Ja ik wil niet dat mijn ex ziet dat wij vrienden zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:45 schreef Ame_thyst het volgende:
pff zomaar unfriend worden op facebook, ik post niet eens dingen
struggles
Tywin eindelijk op de troonquote:
ik ben nooit echt aan deel 2 begonnenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb een ander deel toen gespeeld, spelletje zag er mooi uit maar kon me niet boeien.
klinkt als een dooie hd idd. Rip.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:08 schreef bobbernaut het volgende:
Loopt volgens mij ook aan, als je m uit zet
dit precies. Die dark souls lijkt me wel cool.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb een ander deel toen gespeeld, spelletje zag er mooi uit maar kon me niet boeien.
bout.quote:
Suikerspin automaat van makenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
bout.
Dus wat kan ik er nu voor leuks mee doen?
quote:
weinig kans.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]![]()
Zit heel mn kamer onder die suikerspin shit..
Ik las gister ook dat je je hdd ook weer kan repareren ofzo? Dat t naaldje ofzo is verplaatst en dat je die weer recht moet zetten
aanraders?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:48 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
weinig kans.
Draai effe een disk doctor ofzo.
Ahahaha deze maaanquote:
"I have no idea what I'm doing"quote:Op zondag 8 juni 2014 15:22 schreef Mender het volgende:
lol dit "spel"
Niet haten op mijn nieuw kanaal
very is met 1 rquote:
Zeg dat maar tegen Good Guy Boris!quote:
Haten op 1UP crewquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 16:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jaman. lekker sloten kraken enzo. dikke swag.
Is gewoon kunst hoor?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:20 schreef d4v1d het volgende:
Beetje verf spuiten en je naam of 'tag' op een muur zetten. Leuk man. [ afbeelding ]
Een naam of je tag op een muur schrijven vind ik geen kunst.quote:
Dit zijn gewoon harde pieces hoor, nauwelijks tags.. Dus wat lul je nouquote:Op zondag 8 juni 2014 16:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Een naam of je tag op een muur schrijven vind ik geen kunst.
Hele tekeningen heb ik geen probleem mee, maar alleen je naam of tag op een muur zetten met wat strepen er omheen vind ik niks.
Dat heb ik sinds classic 0.30 al niet meer gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |