een oksana?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:31 schreef bobbernaut het volgende:
Tussen nu en 2 uur wordt mn pakket bezorgd.
Ik google op oksana en zie alleen wijven, hmm vind t primaquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik google op oksana en zie alleen wijven, hmm vind t prima
Laten we wel wezen, deze reeks is kwalitatief mijlen beter dan de LoL reeks sinds daar de leukste posters weg zijn. Gewoon lekker hier lullen, wij (de drie poster die het spelletje spelen) weten ook meer dan driekwart van de users daar. #Durftezeggen #NietGelogenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:52 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Kut, dit is niet de LoL reeks
Wat voor bijbaantjes dan dat dat nodig is. Fatsoenlijk verzorgd uitzien bij een sollicitatie is prima, maar een jochie van zestien in pak zou ik erg streberig vinden.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
nooit te vroeg om te leren. Ik liep ook zo op 16 voor bijbaantjes.
9GEgeARMyXdxdddXdd!!@3!@23EINMZ!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja echt geweldig. En van die IT nerds die kut 9gag posts blijven plaatsen enzo. Gezeik over wasmuntjes. Heerlijk. Genieten.
Als ik hier een boeiend gesprek kan vinden, dan post ik wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, deze reeks is kwalitatief mijlen beter dan de LoL reeks sinds daar de leukste posters weg zijn. Gewoon lekker hier lullen, wij (de drie poster die het spelletje spelen) weten ook meer dan driekwart van de users daar. #Durftezeggen #NietGelogen
Nog vakantieplannen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als ik hier een boeiend gesprek kan vinden, dan post ik wel.
ik ben nu in agga, heb je nog je vriendje?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:56 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als ik hier een boeiend gesprek kan vinden, dan post ik wel.
Ja, naar Rusland, en jij?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nog vakantieplannen?
Jaaa,quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik ben nu in agga, heb je nog je vriendje?;);)
Jardin du Maison denk ik.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:10 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ja, naar Rusland, en jij?
Veel plezier.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jardin du Maison denk ik.
Super relaxed. Verwarmde slaapplekken, wifi op het hele terrein, relatief schoon sanitair, uitgebreide kookfaciliteiten. Geen badmintonveldje tho.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
We hebben met de flat een whappgroep, entertainment pur sang. Drie antilliaanse wijven die elkaar niet kunnen luchten maar op elk bericht van elkaar moeten reageren. Een poolse chick die zo radfem had kunnen zijn en telkens over vermeende discriminatie moet zeiken. Een vriendloze knuppel die een bbq voor de flat wil organiseren waar iedereen ¤20 moet betalen. Donder op man, je wilt gewoon een zakcentje verdienen. Stik in een piemel.
high end catering enzo. Evenementen bij raad van bestuur delta lloyd en bij loyens en loeff. Een greep uit dingen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tenzij je misschien op een representatief baantje als host ofzo solliciteerd/t, dan natuurlijk wel. Maar in de kas plukken zeker niet.
Ja kijk, maar voor Bob is dat niet relevant omdat niemand een representatieve neger zoekt. Maar dat zal zeker goed verdient hebben, of niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
high end catering enzo. Evenementen bij raad van bestuur delta lloyd en bij loyens en loeff. Een greep uit dingen.
Geef je 5 euro en een persoonlijke meet met mij. Lijkt me meer dan redelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier mannen, doen: V&A / [TK] Adidas ADH 2788 horloge (nieuw)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |