Ok laat ik de tenten in de tas zittenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jawel!
Always bring zeh tents!
ik heb 1 keer een mevrouw gehad die had vijf stringetjes meegenomen. Ja leuk maareh... really??![]()
![]()
Maar goed, er zijn dus mensen die nemen die netbroekjes uit hun kraampakket van thuis mee. Dat hoeft niet. En je hoeft ook geen dekentjes en omslagdoeken enz enz mee te nemen. Tenzij je van plan bent te blijven in het geboortehotel, dan staat je eigen dekentje gezelliger dan het standaard gele dekentje van daarmaar das meer een kwestie van smaak dan dat het echt nodig is
Weglaten kan altijdquote:Op maandag 2 juni 2014 23:55 schreef Burdie het volgende:
En dan is het straks nog 30 graden buiten ookFernando krijgt het niet koud!
Ook een goed vooruitzicht!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:40 schreef Sugarsnap het volgende:
Goedemorgen!
Ik moet nog 5 weken werken en dan heb ik ook eindelijk verlof![]()
Mijn oudste heeft de 5e ziekte, die kan toch verder geen kwaad voor mij? Ik heb het als kind zijnde ook al eens gehad.
Fijn!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:50 schreef Loj het volgende:
[..]
Ook een goed vooruitzicht!
Nope, als je het hebt gehad niet meer..![]()
Anders vooral in het begin van je zwangerschap.
Zo en nu moet ik echt wat doen. (Zit al een kwartier niets te doen)
Mezzosopraan... Ik was alt, nam zangles bij een Bulgaarse brulsopraan, werd spontaan als hoge sopraan ingedeeld na audities en zong mezelf stembandknobbels. Nu word ik gelukkig van mezzo en hoge alt partijen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:17 schreef Crumpette het volgende:
Kwak en Amsel, wat is jullie stemvak eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |