quote:Op maandag 2 juni 2014 20:43 schreef Dyre het volgende:
LMN een goede SEO! Wat een lief echoplaatje
Ggirl welkom!
Radyhyn, hoe was het bij de echo?
[..]Ben ik dat toch helemaal vergeten!
Een kleine sneak preview van een DyrebabySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooi plaatje
S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:43 schreef Dyre het volgende:
LMN een goede SEO! Wat een lief echoplaatje
Ggirl welkom!
Radyhyn, hoe was het bij de echo?
[..]Ben ik dat toch helemaal vergeten!
Een kleine sneak preview van een Dyrebabyaww, wat een snoetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Eigenlijk qua adem ed gaat het allemaal nog prima nu, het is echt de energie die niet meewerkte. Maar vandaag had ik repetities en toen op een gegeven moment ging ik naar het toilet en ik bedacht me ineens dat het vandaag 100 x beter gaat qua energie dan gisteren!quote:Op maandag 2 juni 2014 20:50 schreef Amsel het volgende:
Crumpette en Kwak, ik ben heel benieuwd hoe het zingen straks bij jullie gaat als jullie verder in de zwangerschap zijn! Ik ben wel niet zo'n hele geoefende zanger (half uurtje per week zangles en af en toe een projectkoor), maar ik kan er echt helemaal niks meer van nuHet gaat helemaal mis met m'n adem, m'n stem klinkt nergens naar, en als het per ongeluk eens wel goed klinkt heb ik geen flauw idee hoe ik dat gedaan heb. Zodra ik met verlof ga stop ik ook tijdelijk met lessen, maar in de tussentijd is het eigenlijk ook al 3x niks
Wij hebben er nog geen gehad. Altijd een normale grote tas meegenomen. Moet wel zeggen dat ik het wel mis. Ga voor deze mini wel een luiertas aanschaffen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:13 schreef Crumpette het volgende:
btw he, ik vroeg me eens af... is een luiertas nou eigenlijk echt nodig? wut moet daar allemaal in dan? t ziet mij er een beetje uit als veel gedoe voor een paar luiers en een hydrofiel en een verschoning eventueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Jorah?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:32 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik geloof dat we opeens een naam hebbenWaar een avondje tv kijken wel niet goed voor is!
En wat betreft de luiertas, geen ervaring mee verder, maar 't lijkt me wel heel handig om inderdaad 1 tas te hebben waar alles eigenlijk standaard in zit enzomaar wil er dan wel een die ik zelf ook mooi vind, en helaas zijn die zo duuuuuur
Niet echt zenuwachtig. Vind het wel spannend en een beetje eng want controlfreak maar het lukt me goed om het los te laten en ik zie wel wanneer er wat gebeurt. Beetje kop in het zand steken of zoquote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is ook ontzettend spannend, je weet totaal niet wat je te wachten staat. Tuurlijk ken je de verhalen, maar ik gok zo dat het zo anders loopt dan je had gedacht![]()
Zijn jullie zenuwachtig voor de bevalling?
Herkenbaarquote:Op maandag 2 juni 2014 22:32 schreef krijgerrtje het volgende:
maar wil er dan wel een die ik zelf ook mooi vind, en helaas zijn die zo duuuuuur
Naja ik wil gewoon voorkomen dat ik én een tas voor mij, en een grote tas voor de beeb moet hebben. of ik moet zelf niks moeten meenemen, dan kan het wel denk ik. alles in 1, bedoel ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Niet echt zenuwachtig. Vind het wel spannend en een beetje eng want controlfreak maar het lukt me goed om het los te laten en ik zie wel wanneer er wat gebeurt. Beetje kop in het zand steken of zo
Dyre: wat een mooie echodie lippen!!
Mignonne Ik hoef dus ook geen zes big Size onderbroeken mee te nemen voor het geval ik alles doorlek?
En luiertas lijkt mij wel handig. Je moet het spul toch ergens kwijt en als ik zie wat er allemaal mee moet als je met een baby op pad gaat. Bij vrienden is dat altijd een complete volksverhuizing. Dat past echt niet allemaal in mijn handtas. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een rugzak of plastic zak pakken
Ik prop mijn drie dingen gewoon in de luiertasquote:Op maandag 2 juni 2014 22:37 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Naja ik wil gewoon voorkomen dat ik én een tas voor mij, en een grote tas voor de beeb moet hebben. of ik moet zelf niks moeten meenemen, dan kan het wel denk ik. alles in 1, bedoel ik.
Jawel!quote:Op maandag 2 juni 2014 22:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Niet echt zenuwachtig. Vind het wel spannend en een beetje eng want controlfreak maar het lukt me goed om het los te laten en ik zie wel wanneer er wat gebeurt. Beetje kop in het zand steken of zo
Dyre: wat een mooie echodie lippen!!
Mignonne Ik hoef dus ook geen zes big Size onderbroeken mee te nemen voor het geval ik alles doorlek?
En luiertas lijkt mij wel handig. Je moet het spul toch ergens kwijt en als ik zie wat er allemaal mee moet als je met een baby op pad gaat. Bij vrienden is dat altijd een complete volksverhuizing. Dat past echt niet allemaal in mijn handtas. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een rugzak of plastic zak pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |