ze heeft het geslacht ook al kunnen zien, alleen ivm bekenden niet op fok, DM staat open uiteraardquote:Op maandag 2 juni 2014 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, wat fijn!
Hebben ze nog tussen de benen gekeken of gaan jullie voor de kindersurprise?
Crumpette, dat zijn fijne kadootjes! Hebben jullie al iets op het oog?
Baby badolie mengt altijd prima, maar dan dus wel echt badolie en geen babyolie nemen.quote:Op maandag 2 juni 2014 06:49 schreef Chanty het volgende:
Weet iemand trouwens een badolie die geschikt is voor baby's? Begreep van de kraamzorg dat de olie goed moet mengen met het water, dus geen olievlekjes moet geven. Maar in de winkel wisten ze ook niet bij welke olie dat het geval is
Altijd fijn zulk goed nieuws aan het begin van de dag!!quote:Op maandag 2 juni 2014 10:17 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
![]()
Baby is helemaal doorgelicht en uitstekend bevonden op de SEO!
Voor de verandering werd er eens meegewerkt tijdens de echo, netjes goed om draaien etc, zelfs even gezien hoe het er nu van binnen uitziet als ik een schopje voel
+1! Zwitsal... Bleurgh!quote:Op maandag 2 juni 2014 11:21 schreef Franny_G het volgende:
De doekjes van Naty vind ik erg prettig. Alles waar veel geur aan zit, vind ik vies. En deze zijn geurloos en heel zacht.
[ afbeelding ]
ja klopt, ik zie hem ook veel. hij is cool!quote:Op maandag 2 juni 2014 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie die joolz echt veel ja! Vrijdag in de stad had ik er vier op 200 metergeduchte concurrent van bugaboo
Nou, ik heb ook nog niet echt het gevoel als of ik mee mag doen hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 11:38 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja klopt, ik zie hem ook veel. hij is cool!![]()
ik voel me dus nog helemaal niet zwangerjullie zijn allemaal veel zwangerderderder dan ik.
Hij heeft poef gedaan maar t voelt toch nog niet echt zwanger, 2 dagen geleden werd ik wakker met een klein meloentje onder mn shirt. Maar het is zacht, ik dacht dat zo"n buik harder zou aanvoelenquote:Op maandag 2 juni 2014 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
Op een dag zegt je buik *poef* en dan is het ineens echt![]()
nee, dat duurt nog wel even hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 11:57 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Hij heeft poef gedaan maar t voelt toch nog niet echt zwanger, 2 dagen geleden werd ik wakker met een klein meloentje onder mn shirt. Maar het is zacht, ik dacht dat zo"n buik harder zou aanvoelen
oke want het voelt wel als vetquote:Op maandag 2 juni 2014 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat duurt nog wel even hooren met vlagen, de ene keer is t hard en de andere keer heel zacht
ah, ik snapquote:Op maandag 2 juni 2014 11:59 schreef Cantare het volgende:
Het is op zich geen echt kleintje, alleen voor mij wel omdat de 2 zussen 1 á 1, 5 pond zwaarder waren.Ik had eerder een achtponder verwacht dan eentje van 6 á 6,5 pond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |