Vind ik ook. Na elke set twee minuten zou voldoende moeten zijn. Ze hebben ook tussen elk punt een halve minuut pauze.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:05 schreef Poepz0r het volgende:
Na elke 2 games even op het bankje zitten, wat een mietjes
Gaat nergens overquote:Op zondag 1 juni 2014 16:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind ik ook. Na elke set twee minuten zou voldoende moeten zijn. Ze hebben ook tussen elk punt een halve minuut pauze.
Mee eens. En van een wedstrijd van vijf uur wordt er effectief een uur getennist (ongeveer 20% van de totale lengte van de wedstrijd bestaat daadwerkelijk uit tennis).quote:
Daar heeft hij al op gereageerd geloof ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:08 schreef Anonymousz het volgende:
Federer-fan je vindt het niet erg dat nadal iedere keer federer in alle hoeken van the court slaat?
Nee, behalve in de RG-finales. Die 2008-finale ging echt nergens over.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:08 schreef Anonymousz het volgende:
Federer-fan je vindt het niet erg dat nadal iedere keer federer in alle hoeken van the court slaat?
Dacht ik ook maar ik wist niet of dat net de post was die ik wilde maken toen het vorige topic vol was.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:09 schreef Rosario het volgende:
[..]
Daar heeft hij al op gereageerd geloof ik.
oh echt bedankt manquote:Op zondag 1 juni 2014 16:09 schreef Rosario het volgende:
[..]
Daar heeft hij al op gereageerd geloof ik.
Nee, nergens op gravel. Wat mij betreft voeren ze dat zo snel mogelijk in, want er blijft toch altijd discussie over die afdrukken. Ja, je kunt ze zien en ja de umpires zien het heel goed, maar ik gok dat HawkEye nauwkeuriger is dan een umpire. Als dat niet zo is, moeten ze het zo maar laten, maar ik vind HawkEye ook altijd wel spannend.quote:
1 van de slechtste gs finalesquote:Op zondag 1 juni 2014 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, behalve in de RG-finales. Die 2008-finale ging echt nergens over.
Ja, de eenzijdigste die ik ooit heb gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |