Ja, ik hoop het ook.quote:
hopelijk nietquote:Op zondag 1 juni 2014 17:14 schreef 1239758715981 het volgende:
Echt heel jammer ja
Hopelijk wint hij Wimbledon
Niet weten dat Lajovic gewoon gaat winnenquote:Op zondag 1 juni 2014 17:16 schreef Gruisman het volgende:
Djoko nu dus al zeker van de finale.. voor zover hij dat al was. Het toernooi begon heel interessant maar inmiddels
Denk dat Tsonga sowieso een grotere bedreiging was dan Federer eigenlijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:16 schreef Gruisman het volgende:
Djoko nu dus al zeker van de finale.. voor zover hij dat al was. Het toernooi begon heel interessant maar inmiddels
Die speelt dan tegen djoko in de finalequote:Op zondag 1 juni 2014 17:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet weten dat Lajovic gewoon gaat winnen
quote:Op zondag 1 juni 2014 17:16 schreef Gruisman het volgende:
Federer?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Er is nauwelijks een gevaarlijke speler uitgevallen aan deze kant van het schema.
Uiteindelijk maakt dat voor Djoko weinig uit. Of ie nu tegen Berdich speelt of tegen Federer. Ongeveer even goed.quote:
Denk dat hij toch veel liever tegen Berdych speelt hoor, hoe beroerd de vorm van Federer ook is.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt dat voor Djoko weinig uit. Of ie nu tegen Berdich speelt of tegen Federer. Ongeveer even goed.
Dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij toch veel liever tegen Berdych speelt hoor, hoe beroerd de vorm van Federer ook is.
Raonic op gravel is voor Djoko geen enorm probleem denk ik, verder heeft die echt een goede return dus in Raonic zie ik niet echt een bedreiging. Eigenlijk is alleen Tsonga inderdaad een eventuele bedreiging, moet die wel een hele goeie dag hebben. Maar Tsonga heeft tot nu toe echt een matig seizoen. 17 wins en 10 losses is voor Tsonga wel erg karig.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]![]()
Tsonga - Raonic - Berdych/Gulbis is geen makkelijke route. Er is nauwelijks een gevaarlijke speler uitgevallen aan deze kant van het schema.
Mee eens hoor, maar dat zijn geen gemakkelijke tegenstanders, Gulbis/Berdych ipv Federer is inderdaad "makkelijker", maar is marginaal. Djokovic heeft een redelijk moeilijke loting maar is uiteraard redelijk ruim favoriet tegen iedereen behalve Nadal.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:24 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Raonic op gravel is voor Djoko geen enorm probleem denk ik, verder heeft die echt een goede return dus in Raonic zie ik niet echt een bedreiging. Eigenlijk is alleen Tsonga inderdaad een eventuele bedreiging, moet die wel een hele goeie dag hebben. Maar Tsonga heeft tot nu toe echt een matig seizoen. 17 wins en 10 losses is voor Tsonga wel erg karig.
Iddquote:Op zondag 1 juni 2014 17:31 schreef Marcoss het volgende:
En hoeveel verschil 1 puntje maakt he. Als hij die smash gewoon normaal afmaakt bij 5-3 in set 2 is het na 3 sets voorbij waarschijnlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |