Order of Play gooien ze er vanavond uit. Normaliter zal het wel tweede partij op center court zijn, dus rond 12.30quote:Op zondag 1 juni 2014 17:55 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Waarom is deze tijd nog niet bekend?
En warneer is ongeveer die tijd bekend
En wat is de meest logische tijd? :p
Want?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:56 schreef GwaiLow het volgende:
Djoko wint op dit moment met zijn ogen dicht nog van Nadal helaas.
Ah oke dankje dus ik hoef de TV niet eerder voor 12u aan te zetten?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Order of Play gooien ze er vanavond uit. Normaliter zal het wel tweede partij op center court zijn, dus rond 12.30
reken daar maar niet op, maar vanavond is het schema pas bekendquote:Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Ah oke dankje dus ik hoef de TV niet eerder voor 12u aan te zetten?
Goeie vraag. Ze kunnen de top vier het best gewoon neerzetten in de kwartfinale en de rest laten strijden om de andere vier kwartfinaleplaatsen.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:55 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom lassen ze dit soort oefenpotjes is tijdens het toernooi?
Oke bedankt, ja ik ben niet zo heel bekend met tennis maar vind het leuk om naar te kijken en ben altijd al liefhebber van nadal geweest, hoe groot acht jij de kansen voor nadal?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:00 schreef franklop het volgende:
[..]
reken daar maar niet op, maar vanavond is het schema pas bekend
Was jij toen al geboren?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heel vroeger was het op Wimbledon zo dat de titelverdediger een bye had naar de finale.
Hij gaat aan de leiding in de tweede set. Topper dusquote:Op zondag 1 juni 2014 18:08 schreef grrrrg het volgende:
En alweer een game voor Tsonga! Het gaat steeds beter.
Melk? Daar zit geen gluten in.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:18 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me best zwaar dat glutendieet van Djokovic. Hij eet geen pasta, eet geen boord, eet geen melk.
Ow, nja, het klonk leuk. Ze zeiden het op Sporza.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Melk? Daar zit geen gluten in.
Oké, bedankt, wist ik niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Misschien dat hij ook geen melk of helemaal geen zuivel eet, maar glutenvrij eten betekent in principe alleen dat je geen graanproducten eten.
Federer eruit kan er ook mee te maken hebben.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:29 schreef Federer-fan het volgende:
De odds van Djokovic voor toernooiwinst zijn behoorlijk gedaald,van 2.42 naar 2.14; die van Nadal zijn gesteden van 2.54 naar 2.71. Geeft denk ik wel aan dat Tsonga als een groot obstakel werd gezien (opstakel volgens de FOK!-spelling).
Grapje neem ik aan? 6-1 *5-2 Djokovic.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:29 schreef grrrrg het volgende:
Het gaat nu toch wel wat moeizamer bij Djokovic.
Makkiequote:Op zondag 1 juni 2014 18:29 schreef grrrrg het volgende:
Het gaat nu toch wel wat moeizamer bij Djokovic.
Ja, da's waar. Dat zal nog wel zwaarder wegen neem ik aan, want Federer was nog wel een bedreiging voor Djokovic.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Federer eruit kan er ook mee te maken hebben.
Ja, zo half. Djokovic begon toch wat foutjes te maken en ik kreeg het malle idee dat Tsonga wat beter ging spelen. Niet dus.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Grapje neem ik aan? 6-1 *5-2 Djokovic.
Nee, zit er vandaag niet in ben ik bang. Teleurstellende wedstrijd. Gelukkig stelde Gulbis-Federer niet teleur.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:33 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, zo half. Djokovic begon toch wat foutjes te maken en ik kreeg het malle idee dat Tsonga wat beter ging spelen. Niet dus.
Elke keer magnifiek zeggen is ook wat raar.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
Kunnen ze het woord 'geniaal' een keer achterwege laten als iemand gewoon een mooie bal slaat.
Mooi, prachtig, schitterend, fraai etc. Geniaal is wat mij betreft wat anders. Dan moet het wel heel bijzonder zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Elke keer magnifiek zeggen is ook wat raar.
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:46 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic inmiddels 2-0 voor in set en meteen de break: 6-1 6-4 *1-0.
Ik ook. Dit is helemaal niks. Waarom gaan ze niet naar Sharapova-Stosur? Hier te zien trouwens, voor wie geen Eurosport 2 heeft.quote:
O, leuk! Al vind ik in vergelijking met deze partij een enkelpartij uit de zondagcompetitie vierde klasse nog leuk.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:49 schreef Max23 het volgende:
Na Djoko-Tsonga komt nog Muguruza op deze baan
Dank je! Heeft ook heel leuk commentaar erbij.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook. Dit is helemaal niks. Waarom gaan ze niet naar Sharapova-Stosur? Hier te zien trouwens, voor wie geen Eurosport 2 heeft.
Graag gedaan. Dat Russische commentaar bedoel je? Ja, ze zijn heel ad rem.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:51 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dank je! Heeft ook heel leuk commentaar erbij.
Dat is na de bedtijd van Marcella en Jan.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:49 schreef Max23 het volgende:
Na Djoko-Tsonga komt nog Muguruza op deze baan
mooiquote:Op zondag 1 juni 2014 18:52 schreef F.M.D. het volgende:
Court Philippe Chatrier
11:00 AM
Kiki Bertens (NED vs.Andrea Petkovic (GER) [28]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |