quote:Kiki Bertens is in Parijs bezig aan een indrukwekkende zegereeks. Vanuit het kwalificatietoernooi staat ze nu in de vierde ronde van Roland Garros. De afgelopen dagen creëerde de nuchtere Wateringse een bijzondere vorm van bijgeloof.
"De dagen voor mijn eerste en tweede wedstrijd heb ik een schnitzel gegeten", aldus Bertens, al zes wedstrijden op rij ongeslagen. "Dus dan moet ik dat maar blijven eten, want het werkt blijkbaar. Eigenlijk zitten we elke dag in hetzelfde restaurant en dat is denk ik voor hen ook wel leuk."
De voorkeur voor de maaltijd ontstond letterlijk aan de vooravond van de zege op de Russin Anastasia Pavlioetsjenkova. "Had ik die tweede dag die schnitzel niet gegeten, dan had ik het ook niet iedere dag hoeven bestellen. Dat blijft er nu maar een beetje inzitten en daar kun je met z'n allen ook wel om lachen denk ik", aldus Bertens, die stiekem verlangt naar een andere maaltijd.
"De schnitzel komt echt een beetje mijn neus uit, maar ik heb hem van de week toch maar weer besteld. Ik eet hem alleen op de avond voor de wedstrijd, dus soms mag ik wat anders. Gelukkig, want hij is eigenlijk helemaal niet lekker."
Zit daar ergens een grap in (vet gul ofzo)?quote:
Vet cool.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit daar ergens een grap in (vet gul ofzo)?
Zijn tennisgrappen, doe even je derde overhemd uit en grinnik even meequote:Op zondag 1 juni 2014 16:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit daar ergens een grap in (vet gul ofzo)?
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:43 schreef franklop het volgende:
BErtens is de Verkerk-tactiek aan het toepassen
[..]
quote:"De schnitzel komt echt een beetje mijn neus uit, maar ik heb hem van de week toch maar weer besteld. Ik eet hem alleen op de avond voor de wedstrijd, dus soms mag ik wat anders. Gelukkig, want hij is eigenlijk helemaal niet lekker."
Ken je dat verhaal van Ivanisevic?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:43 schreef franklop het volgende:
BErtens is de Verkerk-tactiek aan het toepassen
[..]
quote:
Mijn derde overhemd?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn tennisgrappen, doe even je derde overhemd uit en grinnik even mee
Help me even herinneren?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:44 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal van Ivanisevic?
baasquote:
Hij was op dag één geïnterviewd door een Nederlandse ploeg, en blijkbaar is die vent moeilijk bijgelovig, dus wilde hij elke dag op hetzelfde moment door die ploeg en alleen die ploeg geïnterviewd wordenquote:
epic failquote:Op zondag 1 juni 2014 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Opvolger van Benno LOh die was zwembadleraar
Dat was dus bij zijn winst op Wimbledon ?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:45 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Hij was op dag één geïnterviewd door een Nederlandse ploeg, en blijkbaar is die vent moeilijk bijgelovig, dus wilde hij elke dag op hetzelfde moment door die ploeg en alleen die ploeg geïnterviewd worden
Jaquote:Op zondag 1 juni 2014 16:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was dus bij zijn winst op Wimbledon ?
Zat ik er toch niet ver naastquote:Op zondag 1 juni 2014 16:47 schreef -0- het volgende:
[..]
Een master in een beroep in de gezondheidszorg.
Geen gymleraar dus
Verkapte ''kijk-ik-doe-een-LOI-opleiding'' postquote:Op zondag 1 juni 2014 16:47 schreef -0- het volgende:
[..]
Een master in een beroep in de gezondheidszorg.
Geen gymleraar dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |