die was gister al wat ziekjes toch?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:20 schreef -0- het volgende:
Petkovic heeft net de dubbel verloren in een driesetter van 1.45 uur, Hopelijk heeft ze zich flink in moeten spannen.
Als Nadals rug het houdt.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:24 schreef 1239758715981 het volgende:
Het wordt een Nadal - Djokovic finale denk ik
maar niet zo erg als de franssenquote:
Hoe dan? dat boegeroep hier, het lijkt wel een stel debielen.quote:
Nog veel lawaaierigerquote:Op zondag 1 juni 2014 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe dan? dat boegeroep hier, het lijkt wel een stel debielen.
Omdat Gulbis een blessurebehandeling had.quote:
Hoe durft diequote:Op zondag 1 juni 2014 16:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat Gulbis een blessurebehandeling had.
Ja, maar ik vind lawaaiig vele malen minder erg dan onsportief.quote:
Ja, precies.quote:
Alsof Fedje niet zijn krachten verspeeld op deze manier.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:30 schreef Rosario het volgende:
Leuk deze break, maar ik zou m'n krachten sparen voor een vijfde.
In Nederland gaat het lekkerquote:Op zondag 1 juni 2014 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
Ik lees hier net dat geen enkele Amerikaanse tennisser de kwartfinale van een GS heeft bereikt sinds 2011. Wat een crisis daar zeg.
Even teruggezocht voor als iemand het interesseert; Max en Indy de Vroome laatste vertegenwoordigers bij junioren GS. Dat was op Wimbledon in 2012quote:Op zondag 1 juni 2014 16:26 schreef franklop het volgende:
geen Nederlanders bij het juniorentoernooi trouwens, volgens mij ook al niet bij AO..
De VS is 17 keer groter dan Nederland.quote:
Zeker qua tennis.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De VS is 17 keer groter dan Nederland.
Rot gewoon op hier, je loopt alleen te zeikenquote:Op zondag 1 juni 2014 16:38 schreef Poepz0r het volgende:
Federer overacting. Sla die Federer met een racket in zn nek joh mongool
Geef hem nou geen aandachtquote:Op zondag 1 juni 2014 16:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Rot gewoon op hier, je loopt alleen te zeiken
Wat studeer je precies?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:39 schreef -0- het volgende:
Mijn studie heeft ernstig te lijden onder dit weekend.
Mijne onder fokquote:Op zondag 1 juni 2014 16:39 schreef -0- het volgende:
Studeren is dan ook zwaar overschatquote:Op zondag 1 juni 2014 16:39 schreef -0- het volgende:
Da is dit toch juist een goeie oefening?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |