Die Murray-Djokovicpartijen zijn wat mij betreft de saaiste wedstrijden die er zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:17 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Van de afgelopen jaren komen Berdych-Nadal en Murray-Djoko(wimby) ook in de buurt.
Murray-Djokovic.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:18 schreef Anonymousz het volgende:
Ff vooruit denken ik denk nadal - Berdych finale wat denken jullie?
Maar die van Wimbledon...quote:Op zondag 1 juni 2014 16:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die Murray-Djokovicpartijen zijn wat mij betreft de saaiste wedstrijden die er zijn.
Ja, klopt. Het gekke is dat ik dat ook bij Federer had in de OS-finale.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:19 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Maar die van Wimbledon.... Alsof Djoko niet wilde winnen, heb hem nog nooit zo passieloos zien spelen in een finale
eensquote:Op zondag 1 juni 2014 16:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die Murray-Djokovicpartijen zijn wat mij betreft de saaiste wedstrijden die er zijn.
Wimbledon finale vorig jaar was ook slecht maar was spannender vooral op het eindequote:Op zondag 1 juni 2014 16:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, de eenzijdigste die ik ooit heb gezien.
ik geef ferrer meer kansquote:
Waarom kijk jij?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:22 schreef Poepz0r het volgende:
En daar zitten ze weer, echte mannensport toch dat tennis
Dat is bij een dubbel bijna onmogelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:20 schreef -0- het volgende:
Petkovic heeft net de dubbel verloren in een driesetter van 1.45 uur, Hopelijk heeft ze zich flink in moeten spannen.
Zou rakenquote:Op zondag 1 juni 2014 16:25 schreef 1239758715981 het volgende:
Kiki kan wel wat hulp gebruiken wat Petkovic is wel een top-20speelster, althans dat zou ze kunnen zijn als ze niet zo vaak geblesseerd was geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |