Grapje neem ik aan? 6-1 *5-2 Djokovic.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:29 schreef grrrrg het volgende:
Het gaat nu toch wel wat moeizamer bij Djokovic.
Makkiequote:Op zondag 1 juni 2014 18:29 schreef grrrrg het volgende:
Het gaat nu toch wel wat moeizamer bij Djokovic.
Ja, da's waar. Dat zal nog wel zwaarder wegen neem ik aan, want Federer was nog wel een bedreiging voor Djokovic.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Federer eruit kan er ook mee te maken hebben.
Ja, zo half. Djokovic begon toch wat foutjes te maken en ik kreeg het malle idee dat Tsonga wat beter ging spelen. Niet dus.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Grapje neem ik aan? 6-1 *5-2 Djokovic.
Nee, zit er vandaag niet in ben ik bang. Teleurstellende wedstrijd. Gelukkig stelde Gulbis-Federer niet teleur.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:33 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, zo half. Djokovic begon toch wat foutjes te maken en ik kreeg het malle idee dat Tsonga wat beter ging spelen. Niet dus.
Elke keer magnifiek zeggen is ook wat raar.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
Kunnen ze het woord 'geniaal' een keer achterwege laten als iemand gewoon een mooie bal slaat.
Mooi, prachtig, schitterend, fraai etc. Geniaal is wat mij betreft wat anders. Dan moet het wel heel bijzonder zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Elke keer magnifiek zeggen is ook wat raar.
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:46 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic inmiddels 2-0 voor in set en meteen de break: 6-1 6-4 *1-0.
Ik ook. Dit is helemaal niks. Waarom gaan ze niet naar Sharapova-Stosur? Hier te zien trouwens, voor wie geen Eurosport 2 heeft.quote:
O, leuk! Al vind ik in vergelijking met deze partij een enkelpartij uit de zondagcompetitie vierde klasse nog leuk.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:49 schreef Max23 het volgende:
Na Djoko-Tsonga komt nog Muguruza op deze baan
Dank je! Heeft ook heel leuk commentaar erbij.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook. Dit is helemaal niks. Waarom gaan ze niet naar Sharapova-Stosur? Hier te zien trouwens, voor wie geen Eurosport 2 heeft.
Graag gedaan. Dat Russische commentaar bedoel je? Ja, ze zijn heel ad rem.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:51 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Dank je! Heeft ook heel leuk commentaar erbij.
Dat is na de bedtijd van Marcella en Jan.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:49 schreef Max23 het volgende:
Na Djoko-Tsonga komt nog Muguruza op deze baan
mooiquote:Op zondag 1 juni 2014 18:52 schreef F.M.D. het volgende:
Court Philippe Chatrier
11:00 AM
Kiki Bertens (NED vs.Andrea Petkovic (GER) [28]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |