quote:Op zondag 1 juni 2014 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n wintersportkoffer, voor op het dak, hij kan daar wel in liggen.
Nouja er is wel een bepaalde frustratie aanwezig natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2014 15:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ha, ik wist het. De rest in dat Tindertopic niet.
quote:Op zondag 1 juni 2014 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
Oh god er is een deel drie. R&P / eenzaam/ongewild single #3
quote:Op zondag 1 juni 2014 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
Hoezo? Half vrouwelijk fok heeft jouw ejaculaat in de mond gehad als ik mijn bronnen mag geloven.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja er is wel een bepaalde frustratie aanwezig natuurlijk
Oh ik zie een opendeur.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo? Half vrouwelijk fok heeft jouw ejaculaat in de mond gehad als ik mijn bronnen mag geloven.
Huh wait whut?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo? Half vrouwelijk fok heeft jouw ejaculaat in de mond gehad als ik mijn bronnen mag geloven.
jouw kinderen zijn te groot voor aarbeienland denk ikquote:Op zondag 1 juni 2014 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Aardbeienland?
En welke kerel is creepy?
El_Thijs is van de open deuren. Maar die post hier niet.quote:
o, niks bijzonders, die ventquote:Op zondag 1 juni 2014 16:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jouw kinderen zijn te groot voor aarbeienland denk ik![]()
R&P / eenzaam/ongewild single #3
Irrland is leuker.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, niks bijzonders, die vent
Volgens mij zijn we er weleens langs gereden... En ja, dat denk ik ook.
En zelf houd ik niet van aardbeien.
irrland?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Irrland is leuker.
Niet?ik vind ze echt heerlijk.
Meervoud ook nog!quote:
Ow, da's wel een klein detail ja..quote:
http://www.irrland.de/nl/quote:Op zondag 1 juni 2014 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
irrland?
Nee, echt niet, in de yoghurt met flink wat suiker wel, maar gewoon zo een aardbei
Alleen als er heel veel suiker op zit, maar goed, dan proef je de aardbei niet meer
Nee, ik spaar mijn krachten soms een dag of 2 door niet te sexen. 10 dagen in de week neuken + zware krachttraining word me soms te veel.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Faxie. De pimp uit Putte.quote:
Ik drink en rook alleen nog maar. En filosofeer wat voor en na het neuken. Vandaag of morgen sterf ik in het harnas wegens hartfalen. Mooie dood wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, ik spaar mijn krachten soms een dag of 2 door niet te sexen. 10 dagen in de week neuken + zware krachttraining word me soms te veel.
Wat?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, ik spaar mijn krachten soms een dag of 2 door niet te sexen. 10 dagen in de week neuken + zware krachttraining word me soms te veel.
[..]Ik vind het knap hoe lang hij die act al volhoudt.
Heb hier ook genoeg verhalen van dames gehoord over hem
Sig veranderen!quote:
R&P is het nieuwe KLB tochquote:Op zondag 1 juni 2014 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
Zullen wij eens wat leden gaan ronselen in het land met de bangbus?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja de 2 leden die ik had hebben zich alweer teruggetrokken (hihaho)
Alleen als er gloryholes in de wanden zittenquote:Op zondag 1 juni 2014 16:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zullen wij eens wat leden gaan ronselen in het land met de bangbus?![]()
![]()
Lijkt er wel op inderdaad..quote:
Niet zo bescheiden Faxert, het zijn er echt wel meer dan 2quote:Op zondag 1 juni 2014 16:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat?![]()
![]()
Jullie weten meer dan ikzelf geloof ik
Ik neem mijn decoupeerzaag wel mee. Goed bezig!quote:Op zondag 1 juni 2014 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen als er gloryholes in de wanden zitten
Wat?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden Faxert, het zijn er echt wel meer dan 2
En schuurpapier. Wil geen scherpe randjes hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 16:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik neem mijn decoupeerzaag wel mee. Goed bezig!
Het is niet snel goed he, met jou.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
En schuurpapier. Wil geen scherpe randjes hoor
Ik weet niet wie je voor de gek probeert te houdenquote:
Net even gedaan, kreeg een match met een bekende van mequote:
Onderdeel van je integratiecursus hier, je krijgt ook nog een gesprek met een ballotagecommissie, die overigens omkoopbaar zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is dit gebruikelijk in deze reeks?
Dat je 6x p/d komt melden of je aan het neuken bent of niet?
#durfttevragen
quote:Op zondag 1 juni 2014 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Het zou wel kunnen verklaren waarom de seksloze zo gefrustreerd raken.
Niet waar, vraag maar aan fax en kaneel.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ado? Want man, en mannen hebben nagenoeg altijd zin in seks
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die Fax scoort in een week meer pussy dan de gezamenlijke inspanningen van 20 fireflys in een jaar kunnen bewerkstelligen denk ik. En dan toch heel bescheiden gebleven, dat kan ik wel waarderen.
Ik heb ook begrepen dat je een bepaald aantal smileys p/w moet posten als reactie op de dames hier?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:24 schreef yats het volgende:
Onderdeel van je integratiecursus hier, je krijgt ook nog een gesprek met een ballotagecommissie, die overigens omkoopbaar zijn.
Je vergeet het sturen van kwijlerige dm's.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb ook begrepen dat je een bepaald aantal smileys p/w moet posten als reactie op de dames hier?
Wie heb ik dan allemaal gehad volgens jou?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je voor de gek probeert te houden![]()
It's gettin old bro...
Probeer een nieuwe act
Je hebt de DM gelezen, top! En ja, dat is verplicht, liefst afwisselend tussenquote:Op zondag 1 juni 2014 16:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb ook begrepen dat je een bepaald aantal smileys p/w moet posten als reactie op de dames hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Match met een bekende klinkt wel goedquote:Op zondag 1 juni 2014 16:24 schreef yats het volgende:
[..]
Net even gedaan, kreeg een match met een bekende van me
[..]
Onderdeel van je integratiecursus hier, je krijgt ook nog een gesprek met een ballotagecommissie, die overigens omkoopbaar zijn.
[..]
[..]
Niet waar, vraag maar aan fax en kaneel.
Niet naar mij. Wordt ongelezen weggegooid.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je vergeet het sturen van kwijlerige dm's.
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die Fax scoort in een week meer pussy dan de gezamenlijke inspanningen van 20 fireflys in een jaar kunnen bewerkstelligen denk ik. En dan toch heel bescheiden gebleven, dat kan ik wel waarderen.
Not sure if trollin or not...Grappig genoeg is het een vriendin van een vriend van me die me altijd in de zeik zat te zetten over mijn clubvoorkeur.quote:
Dm's lees je toch automatisch wel?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet naar mij. Wordt ongelezen weggegooid.
Nee niet troll. Je kent elkaar al een beetjequote:Op zondag 1 juni 2014 16:30 schreef yats het volgende:
[..]
Not sure if trollin or not...Grappig genoeg is het een vriendin van een vriend van me die me altijd in de zeik zat te zetten over mijn clubvoorkeur.
Je kijkt niet eens naar de afzender? Of is dat de reden van het onmiddelijk weggooien?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet naar mij. Wordt ongelezen weggegooid.
Welnee. Ik heb al twee weken geen seks meer gehad. Ik zou mijn pener momenteel nog in een bord soep hangen, indien warm. Alhoewel...quote:
Kijk uit voor die panda'squote:Op zondag 1 juni 2014 16:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je kijkt niet eens naar de afzender? Of is dat de reden van het onmiddelijk weggooien?
[..]
Welnee. Ik heb al twee weken geen seks meer gehad. Ik zou mijn pener momenteel nog in een bord soep hangen, indien warm. Alhoewel...
Ik was het nietquote:Op zondag 1 juni 2014 16:32 schreef Buurpoes het volgende:
Envoor degene die n blauwe 1 in mijn rechterbovenhoek neerzette.
Agreed, alleen kun je ook voor de gein een bekende swipen. Anders snap ik haar gebitch als we een keer met wat vrienden in de kroeg zijn verkeerd.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee niet troll. Je kent elkaar al een beetje
Arme HJ, er bestaan betere oplossingen tegen ontwenningsverschijnselen.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Welnee. Ik heb al twee weken geen seks meer gehad. Ik zou mijn pener momenteel nog in een bord soep hangen, indien warm. Alhoewel...
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt de DM gelezen, top! En ja, dat is verplicht, liefst afwisselend tussen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en
Je vergeet de kerstmuts van perro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
En als ik het nu hier open en bloot in het topic doe?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:32 schreef Buurpoes het volgende:
Sorry.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:32 schreef Buurpoes het volgende:
Coke?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:33 schreef yats het volgende:
Arme HJ, er bestaan betere oplossingen tegen ontwenningsverschijnselen.
Kijk eens aan, het weekend duurt nog een paar uur he?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
En of de duvel ermee speelt. Gelijk een indecent proposal via WA. Je zou denken dat ze hier meeleest. Die timing had weliswaar beter gekund nu het lange weekend er alweer zo'n beetje opzit.
He kut, je hebt gelijk. Sorry perro, mijn nederige excusesquote:
Eh, geen idee. Not my cup of tea.quote:
Leef je uit.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als ik het nu hier open en bloot in het topic doe?
Fokster ja?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
En of de duvel ermee speelt. Gelijk een indecent proposal via WA. Je zou denken dat ze hier meeleest. Die timing had weliswaar beter gekund nu het lange weekend er alweer zo'n beetje opzit.
Niet dat ik weet. Iemand van Paiq, maar het geeft wel te denken...quote:
Wat is dat toch met paiq? Ik lees de hele tijd dat er in het datingsite topic continu via paiq gedate word.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Iemand van Paiq, maar het geeft wel te denken...
Ik vond het niksquote:Op zondag 1 juni 2014 16:40 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is dat toch met paiq? Ik lees de hele tijd dat er in het datingsite topic continu via paiq gedate word.
Ik durf nietquote:
Geldt eigenlijk voor alle datingsitesquote:
Is ook een van de meer populaire datingsites, want gratis en laagdrempelig, al verliest het gigantisch terrein aan Tinder momenteel. Als je een beetje goede foto's hebt daar ben je al snel spekkoper.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:40 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is dat toch met paiq? Ik lees de hele tijd dat er in het datingsite topic continu via paiq gedate word.
Ok, een negatieve mening. Wat was er mis mee?quote:
Regio zal ook vast wat meespelen. Ik merk al een duidelijk verschil tussen Arnhem en Nijmegen bijvoorbeeld,quote:Op zondag 1 juni 2014 16:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is ook een van de meer populaire datingsites, want gratis en laagdrempelig, al verliest het gigantisch terrein aan Tinder momenteel. Als je een beetje goede foto's hebt daar ben je al snel spekkoper.
Dat is nogal persoonlijk, nietwaar? Je kunt moeilijk een site de schuld geven van je gebrek aan dates.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt eigenlijk voor alle datingsites
Veel waren niks nee.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt eigenlijk voor alle datingsites
Ik blijf het raar vinden om de eerste selectie op uiterlijk te doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is ook een van de meer populaire datingsites, want gratis en laagdrempelig, al verliest het gigantisch terrein aan Tinder momenteel. Als je een beetje goede foto's hebt daar ben je al snel spekkoper.
Dit is zeker waar, sommige mensen zetten er inderdaad hele vreemde foto's op. Maar jezelf schetsen als een top model terwijl je eigenlijk een vatzige frietpan bent, dat werkt RL uiteraard ook niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is nogal persoonlijk, nietwaar? Je kunt moeilijk een site de schuld geven van je gebrek aan dates.
Feitelijk zit ik ook in the middle of nowhere, maar dat heeft nooit een gebrek aan matches/dates opgeleverd. Al moet je er soms wat verder voor rijden. Tinder bijvoorbeeld is ideaal voor als je wat stedelijker woont.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:43 schreef yats het volgende:
Regio zal ook vast wat meespelen. Ik merk al een duidelijk verschil tussen Arnhem en Nijmegen bijvoorbeeld,
Ja, maar feitelijk is het in de kroeg niet anders toch?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden om de eerste selectie op uiterlijk te doen.
Daarom wil ik ook (nog) niet beginnen aan die vleeskeuring. Al doe je dat "normaal" natuurlijk ook wel als je iemand ziet lopen.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En mij nodig je niet uit?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:44 schreef Moeraskat het volgende:
Pannenkoeken bakken; met ijs en warme kersen. Houdoe.
Omdat je gematched wordt, en dan eerst een tijdje mag chatten.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, een negatieve mening. Wat was er mis mee?
[..]
Regio zal ook vast wat meespelen. Ik merk al een duidelijk verschil tussen Arnhem en Nijmegen bijvoorbeeld,
Jawel, nadat je de angst overwonnen hebt om voor mij te koken.quote:
Natuurlijk kan ik dat wel. Het ligt uiteraard ook aan die sites, of die verwaande trutten die daar zitten. Maar dat was zo duidelijk dat ik het niet nodig vond om dit nogmaals te delen.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is nogal persoonlijk, nietwaar? Je kunt moeilijk een site de schuld geven van je gebrek aan dates.
Ik rij zo toch richting dat dorp van jou, even wat halen. Of is er hier wat open dat jij weet?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, nadat je de angst overwonnen hebt om voor mij te koken.
Daar raak je nooit aan de praat met iemand die qua uiterlijk misschien niet helemaal is wat je zoekt? En alcohol heeft ook geen verstorende werking?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, maar feitelijk is het in de kroeg niet anders toch?
Friettent is open geloof ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik rij zo toch richting dat dorp van jou, even wat halen. Of is er hier wat open dat jij weet?
Maar een eerste selectie op basis van een matching systeem is net zo raar imo.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er zijn wel erg veel vrouwen die zich topmodel wanen tegenwoordig... over kerels kan ik geen uitspraken doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is zeker waar, sommige mensen zetten er inderdaad hele vreemde foto's op. Maar jezelf schetsen als een top model terwijl je eigenlijk een vatzige frietpan bent, dat werkt RL uiteraard ook niet.
Natuurlijk wel. Maar dan voel ik me er in de regel fysiek niet tot aangetrokken en is het gewoon socializen. Lijkt me een beetje zinloos om er dan mee in gesprek te gaan op bijvoorbeeld Tinder aangezien dat het doel niet is.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar raak je nooit aan de praat met iemand die qua uiterlijk misschien niet helemaal is wat je zoekt? En alcohol heeft ook geen verstorende werking?
Ach ja, normaal gesproken is de eerste selectie op basis waar je komt... Dan is zo'n algoritme niet zo gek.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar een eerste selectie op basis van een matching systeem is net zo raar imo.
Kerels doen dit net zo goed. En dan vinden ze het raar dat vrouwen op ze afknappenquote:Op zondag 1 juni 2014 16:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zijn wel erg veel vrouwen die zich topmodel wanen tegenwoordig... over kerels kan ik geen uitspraken doen.
Patat!quote:
Socializen komen ook relaties uit voort.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar dan voel ik me er in de regel fysiek niet tot aangetrokken en is het gewoon socializen. Lijkt me een beetje zinloos om er dan mee in gesprek te gaan op bijvoorbeeld Tinder aangezien dat het doel niet is.
Dat soort kapsones wijven is ook gewoon beter om te mijden.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zijn wel erg veel vrouwen die zich topmodel wanen tegenwoordig... over kerels kan ik geen uitspraken doen.
Bij mij niet hoor. Ik zoek dates, geen broer-zus relatie.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Socializen komen ook relaties uit voort.
Ga nou maar GoT downloadenquote:
Mwah, ik snap best wat hij bedoeld. Sommige sites beweren gratis te zijn (wat ook zo is bij aanmelding) maar als je daadwerkelijk iets wil moet je meteen (fors) betalen. Ik vind ook liever iemand irl dan via internet, puur omdat ik dan beter tot mijn recht kom dan via de meeste foto's die ik heb.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Afstand maakt voor mij niet zoveel uit. Ik kom toch al op de vreemdste plaatsen voor klusjes voor klanten, dus waarom niet voor een date?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Feitelijk zit ik ook in the middle of nowhere, maar dat heeft nooit een gebrek aan matches/dates opgeleverd. Al moet je er soms wat verder voor rijden. Tinder bijvoorbeeld is ideaal voor als je wat stedelijker woont.
Dat kan ik me nou niet voorstellen.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kerels doen dit net zo goed. En dan vinden ze het raar dat vrouwen op ze afknappen![]()
De balans moet je vinden.
Staat er morgen pas op denk ik. Of vannacht, kijk dan nog wel en laat het wel weten.quote:
Je zoekt seks, geen relatie?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor. Ik zoek dates, geen broer-zus relatie.
Er zullen genoeg metromanaandachtshoeren zijn ja. Daar twijfel ik niet aan.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kerels doen dit net zo goed. En dan vinden ze het raar dat vrouwen op ze afknappen![]()
De balans moet je vinden.
Ja dat probeer ik dan ook. Alleen dan blijft er erg weinig overquote:Op zondag 1 juni 2014 16:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort kapsones wijven is ook gewoon beter om te mijden.
Hoezo weinig over? Zoek je niet gewoon verkeerd (richting) dan. (Even daar gelaten dat je niet moet zoeken maar gevonden moet wordenquote:Op zondag 1 juni 2014 16:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik dan ook. Alleen dan blijft er erg weinig over
Ja, snap ik. Maar je zou het ook als een extra mogelijkheid moeten zien om iemand te ontmoeten die je anders niet spreekt. En daar is het uitermate geschikt voor. Voor Paiq heb ik vrijwel nog nooit betaald trouwens. Dus in die zin werkt het wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:53 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik snap best wat hij bedoeld. Sommige sites beweren gratis te zijn (wat ook zo is bij aanmelding) maar als je daadwerkelijk iets wil moet je meteen (fors) betalen. Ik vind ook liever iemand irl dan via internet, puur omdat ik dan beter tot mijn recht kom dan via de meeste foto's die ik heb.
Ik ben daar ook niet echt moeilijk in, tenzij we het over extreme afstanden gaan hebben natuurlijk.quote:Afstand maakt voor mij niet zoveel uit. Ik kom toch al op de vreemdste plaatsen voor klusjes voor klanten, dus waarom niet voor een date?
Ik zoek iemand tot wie ik me fysiek aangetrokken voel. Lijkt me wel (onder andere) de basis voor een relatie. En verder zie ik altijd wel waar iets heengaat.quote:
Jij bent dan ook een uber-alphaquote:Op zondag 1 juni 2014 16:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar je zou het ook als een extra mogelijkheid moeten zien om iemand te ontmoeten die je anders niet spreekt. En daar is het uitermate geschikt voor. Voor Paiq heb ik vrijwel nog nooit betaald trouwens. Dus in die zin werkt het wel.
Je beseft dat die basis 20 jaar later foetsie is?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zoek iemand tot wie ik me fysiek aangetrokken voel. Lijkt me wel de basis voor een relatie. En verder zie ik altijd wel waar iets heengaat.
Klinkt alsof je uit de kast wil komen ditquote:Op zondag 1 juni 2014 16:58 schreef artelligence het volgende:
Ik ben prototype metroman. Ik stond mod voor de hele trend. Overigens niet 'nu choice'. Heb gewoon geen baardgroei maar wel een zachte huid
Ik geloof het niet..quote:Op zondag 1 juni 2014 16:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo weinig over? Zoek je niet gewoon verkeerd (richting) dan. (Even daar gelaten dat je niet moet zoeken maar gevonden moet worden)
Dan ruil je de huidige in voor een 20 jaar jonger exemplaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:00 schreef Buurpoes het volgende:
Je beseft dat die basis 20 jaar later foetsie is?
Nee, ik ben eigenlijk doodnormaal. Maar als je je kop mee hebt, je babbel bij je, en in staat bent om grapjes te maken en niet als een compleet gestoorde overkomt heb je al snel een gouden combinatie.quote:
Jij zou op date gaan met iemand tot wie je je niet fysiek aangetrokken voelt? Dat vind ik opmerkelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je beseft dat die basis 20 jaar later foetsie is?
Ohja, ook handig als er tegen die tijd kinderen zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ruil je de huidige in voor een 20 jaar jonger exemplaar.
Daarom ook geen kinderenquote:Op zondag 1 juni 2014 17:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ohja, ook handig als er tegen die tijd kinderen zijn.
Ik wacht het KLB-topic over de alimentatie af.
Nee dat hoeft niet. Ik heb nooit in de kast gezeten. Wanneer is jouw coming out?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klinkt alsof je uit de kast wil komen dit
Daar hebben ze castratie voor uitgevonden.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:02 schreef Buurpoes het volgende:
Ohja, ook handig als er tegen die tijd kinderen zijn.
Ik wacht het KLB-topic over de alimentatie af.
Mr. Perfect bestaat niet. Ik ben al vele jaren gelukkig samen met Mr. Good Enough.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij zou op date gaan met iemand tot wie je je niet fysiek aangetrokken voelt? Dat vind ik opmerkelijk.
quote:
Ik wacht nog op jouquote:Op zondag 1 juni 2014 17:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Ik heb nooit in de kast gezeten. Wanneer is jouw coming out?
Fixed?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze castratie sterilisatie voor uitgevonden.
Dat klinkt een beetje of je ''genoegen neemt met''.... maar er zal toch wel enige mate van aantrekkingskracht zijn mag ik aannemen?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mr. Perfect bestaat niet. Ik ben al vele jaren gelukkig samen met Mr. Good Enough.
Mag ook, bij sterilisatie kunnen de zaadleiders weer aan elkaar groeien. Als je geen enkel risico wil open dan gewoon de ballen er helemaal af.quote:
Dat eerste en tweede zijn toch wel enorm belangrijk. Je kunt nog zo lief, romantisch, fantastisch in bed, afijn, verzin het maar wat nog meer zijn, maar als je niet de knapste kerel bent, of de pech hebt erg verlegen te zijn of iets ga je nooit ver komen.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk doodnormaal. Maar als je je kop mee hebt, je babbel bij je, en in staat bent om grapjes te maken en niet als een compleet gestoorde overkomt heb je al snel een gouden combinatie.
Dat dus. Mijn laatste ex was ook verre van perfect, maar dat hoeft iemand echt niet te zijn om daar toch de rest van je leven (indertijd althans) bij te willen blijven. Het hoeft ook niet te betekenen dat de aantrekkingskracht langzaam verdwijnt. En natuurlijk kan het ook dan nog gebeuren dat je na 5 jaar huwelijk en twee kinderen een 'leuker/beter etc' iemand treft.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mr. Perfect bestaat niet. Ik ben al vele jaren gelukkig samen met Mr. Good Enough.
Jawel, de aantrekkingskracht is er. Maar de gedeelde interesses zijn belangrijker. Dingen delen, samen ervaringen opdoen, plezier beleven aan elkaar en aan de bezigheden in t dagelijks leven. Een relatie is veel meer dan seks.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje of je ''genoegen neemt met''.... maar er zal toch wel enige mate van aantrekkingskracht zijn mag ik aannemen?
Succes met dat uitleggenquote:Op zondag 1 juni 2014 17:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan ben je ook je testosteronproductie kwijt. En dus je seksdrive.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ook, bij sterilisatie kunnen de zaadleiders weer aan elkaar groeien. Als je geen enkel risico wil open dan gewoon de ballen er helemaal af.
Ik ben zeker niet de knapste kerel, maar nooit te klagen gehad over aandacht. Het is maar net wat je uitstraalt en of je in staat bent ook een leuk gesprek te voeren.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:07 schreef yats het volgende:
Dat eerste en tweede zijn toch wel enorm belangrijk. Je kunt nog zo lief, romantisch, fantastisch in bed, afijn, verzin het maar wat nog meer zijn, maar als je niet de knapste kerel bent, of de pech hebt erg verlegen te zijn of iets ga je nooit ver komen.
M'n babbel is in de jaren wel beter geworden, alleen ik ben dan weer lelijker geworden. Shit, heb ik weerquote:Op zondag 1 juni 2014 17:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste en tweede zijn toch wel enorm belangrijk. Je kunt nog zo lief, romantisch, fantastisch in bed, afijn, verzin het maar wat nog meer zijn, maar als je niet de knapste kerel bent, of de pech hebt erg verlegen te zijn of iets ga je nooit ver komen.
[..]
Dat dus. Mijn laatste ex was ook verre van perfect, maar dat hoeft iemand echt niet te zijn om daar toch de rest van je leven (indertijd althans) bij te willen blijven. Het hoeft ook niet te betekenen dat de aantrekkingskracht langzaam verdwijnt. En natuurlijk kan het ook dan nog gebeuren dat je na 5 jaar huwelijk en twee kinderen een 'leuker/beter etc' iemand treft.
Meer surfen?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n babbel is in de jaren wel beter geworden, alleen ik ben dan weer lelijker geworden. Shit, heb ik weer
Tja, je wil een 20 jaar jonger exemplaar aan je zijde én geen kinderen of niet. Ergens moet je iets willen opofferen.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:09 schreef Buurpoes het volgende:
Dan ben je ook je testosteronproductie kwijt. En dus je seksdrive.
Of poolen en minder cake etenquote:
Hehehe, wel de knappe vrouw en geen seks...hmm, ik denk dat ik ineens snap waarom er zoveel kinderhatende mannen tóch vader worden.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, je wil een 20 jaar jonger exemplaar aan je zijde én geen kinderen of niet. Ergens moet je iets willen opofferen.
Agreed, maar dat zal niet voor iedereen zo zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet de knapste kerel, maar nooit te klagen gehad over aandacht. Het is maar net wat je uitstraalt en of je in staat bent ook een leuk gesprek te voeren.
Het is nu mooi weer en je zit op fok!quote:
Dat kan je niet vergelijken, jij bent het dan ook Air.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet de knapste kerel, maar nooit te klagen gehad over aandacht. Het is maar net wat je uitstraalt en of je in staat bent ook een leuk gesprek te voeren.
Dat ben ik ook wel met je eens hoor. Maar ik vind het zelf wel een belangrijk deel ervan.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jawel, de aantrekkingskracht is er. Maar de gedeelde interesses zijn belangrijker. Dingen delen, samen ervaringen opdoen, plezier beleven aan elkaar en aan de bezigheden in t dagelijks leven. Een relatie is veel meer dan seks.
En dit is zo waar. Uitstraling is veel belangrijker dan de meeste mensen denken.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen wind, amper golvenquote:Op zondag 1 juni 2014 17:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het is nu mooi weer en je zit op fok!
Ga surfen...
of blijf liever hier, dat is gezelliger
Maar hoe meet je uitstraling via een app of een datingsite? Dat is toch echt puur uiterlijk en misschien een heel klein beetje de beschrijving.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dit is zo waar. Uitstraling is veel belangrijker dan de meeste mensen denken.
Dan ga je toch poolenquote:Op zondag 1 juni 2014 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen wind, amper golven
Suppen is een optie, alleen die krengen zijn nogal groot
Tuurlijk niet, een foto kan zoveel over iemand zeggen, zowel qua uitstraling als uiterlijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Maar hoe meet je uitstraling via een app of een datingsite? Dat is toch echt puur uiterlijk en misschien een heel klein beetje de beschrijving.
Ongetwijfeld, maar ik reageer dan ook in de eerste plaats op jouw stellingname dat je zonder knappe kop sowieso niet ver komt. Dat is gewoon niet waar, hooguit een legitimatie voor jezelf waarmee je de oorzaak van je eigen presteren buiten jezelf legt.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:13 schreef yats het volgende:
Agreed, maar dat zal niet voor iedereen zo zijn.
quote:Op zondag 1 juni 2014 17:14 schreef S95Sedan het volgende:
Dat kan je niet vergelijken, jij bent het dan ook Air.
Nu ja, dat komt op een date wel aan de orde doorgaans. Maar je kunt natuurlijk al een beeld van jezelf neerzetten door middel van online communicatie. Is ook uitstraling. Zelfverzekerdheid bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:16 schreef yats het volgende:
[..]
Maar hoe meet je uitstraling via een app of een datingsite? Dat is toch echt puur uiterlijk en misschien een heel klein beetje de beschrijving.
Ok, die mag je me uitleggen? Je kunt ook poseren, betekent dat dan dat je ook zo bent?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, een foto kan zoveel over iemand zeggen, zowel qua uitstraling als uiterlijk.
Ok, ik had misschien enige nuance moeten plaatsen. Maar ik wilde een discussie uitlokken.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik reageer dan ook in de eerste plaats op jouw stellingname dat je zonder knappe kop sowieso niet ver komt. Dat is gewoon niet waar, hooguit een legitimatie voor jezelf waarmee je de oorzaak van je eigen presteren buiten jezelf legt.
Eens met dat eerste. Daar zijn dates ook voor bedoeld in mijn ogen. Dat tweede heb ik dan wat meer moeite mee om het te geloven. zeker via bijvoorbeeld een app als tinder. Je swiped immers zonder iemand gesproken te hebben en dus puur op basis van de foto's.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu ja, dat komt op een date wel aan de orde doorgaans. Maar je kunt natuurlijk al een beeld van jezelf neerzetten door middel van online communicatie. Is ook uitstraling. Zelfverzekerdheid bijvoorbeeld.
Ik heb het nu ook meer over het moment dat je dan in gesprek komt met iemand. Al is het natuurlijk wel zo dat je via een foto of een bijbehorende tekst ook een bepaalde uitstraling hebt, toch?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:20 schreef yats het volgende:
Eens met dat eerste. Daar zijn dates ook voor bedoeld in mijn ogen. Dat tweede heb ik dan wat meer moeite mee om het te geloven. zeker via bijvoorbeeld een app als tinder. Je swiped immers zonder iemand gesproken te hebben en dus puur op basis van de foto's.
Nee dat betekend niet dat iemand zo is maar aan die houding kan je wel veel dingen aflezen. Of aan de manier waarop een foto is gemaakt.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, die mag je me uitleggen? Je kunt ook poseren, betekent dat dan dat je ook zo bent?
We zijn natuurlijk niet allemaal zo alfa als jouquote:
Ikquote:Op zondag 1 juni 2014 17:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Om een voorbeeld te noemen wat betreft uitstraling in online communicatie, yats;
Wie zou er vaker neuken denk je, Weissman of Tijnbrein?
Goed antwoordquote:
Beide doen niet aan seks.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Om een voorbeeld te noemen wat betreft uitstraling in online communicatie, yats;
Een foto kan een bepaald beeld geven, maar het geeft niet per definitie de werkelijkheid weer. Om een voorbeeld te geven, ik kan met een dure sportwagen op de foto gaan en er heel tof bij kijken alsof die van mij is (en waarschijnlijk met gold-diggers matchen) maar is dat dan ook overeenstemmend met de waarheid en hoe ik echt ben?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook meer over het moment dat je dan in gesprek komt met iemand. Al is het natuurlijk wel zo dat je via een foto of een bijbehorende tekst ook een bepaalde uitstraling hebt, toch?
Nee, maar dat is in wezen een andere discussie. Namelijk dat je je anders voordoet dan je bent. Op een date val je dan toch wel door de mand. Laat onverlet dat je dan wellicht interesse opwekt op pak 'm beet een Tinder.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:27 schreef yats het volgende:
[..]
Beide doen niet aan seks.
[..]
Een foto kan een bepaald beeld geven, maar het geeft niet per definitie de werkelijkheid weer. Om een voorbeeld te geven, ik kan met een dure sportwagen op de foto gaan en er heel tof bij kijken alsof die van mij is (en waarschijnlijk met gold-diggers matchen) maar is dat dan ook overeenstemmend met de waarheid en hoe ik echt ben?
Het heeft beiden met uitstraling te maken. Dat is wat ik aan probeer te geven.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, maar dat is in wezen een andere discussie. Namelijk dat je je anders voordoet dan je bent. Op een date val je dan toch wel door de mand. Laat onverlet dat je dan wellicht interesse opwekt op pak 'm beet een Tinder.
Weissmanquote:Op zondag 1 juni 2014 17:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, klopt. Maar we zijn het er toch ook over eens dat dat belangrijk is om juist die interesse te wekken? Al moet je je ook weer niet anders voordoen dan je bent.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:31 schreef yats het volgende:
[..]
Het heeft beiden met uitstraling te maken. Dat is wat ik aan probeer te geven.
Weissheid!quote:
Fax, dat ga ik niet betwistenquote:
Beide hosselaars, maar ik zeg Fax. Fax wil een relatie, heeft dat (nog) niet, maar neukt wel geile deernes.quote:
Dat deed jij ookquote:Op zondag 1 juni 2014 17:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Beide hosselaars, maar ik zeg Fax. Fax wil een relatie, heeft dat (nog) niet, maar neukt wel geile deernes.
We zijn het zeker eens, alleen redeneren we er op een andere manier naartoe. Die dunne lijn tussen 'jezelf zijn' en 'interesse wekken' is voor veel mensen lastig (ook voor mij overigens). Maar dat betekent niet dat je de lijn niet op moet zoeken.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar we zijn het er toch ook over eens dat dat belangrijk is om juist die interesse te wekken? Al moet je je ook weer niet anders voordoen dan je bent.
quote:Op zondag 1 juni 2014 17:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Beide hosselaars, maar ik zeg Fax. Fax wil een relatie, heeft dat (nog) niet, maar neukt wel geile deernes.
Ohaiquote:Op zondag 1 juni 2014 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weisman. Ik las ergens dat HJ al 2 droog stond?
Ok, dan win ik het en heeft fax nog even nodig om dat in te lopen.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
Er staat vaker, dus binnen eer relatie telt ook mee dan.
H_J. Weissman is een Turk en vrouwen willen geen Turk.quote:
Einde van de droogte is alweer in zicht gelukkig. We zullen zien.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weisman. Ik las ergens dat HJ al 2 droog stond?
Ik ken de keerzijde van de medaillequote:Op zondag 1 juni 2014 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent de afwijzer, ik ben de afgewezene
Eh nee...quote:Op zondag 1 juni 2014 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan beter afgewezen worden dan moeten afwijzen.
Goed punt wel. Ik verschil niet zo heel veel irl van hoe ik hier ben, of op een datingsite, maar dat zal ook niet voor iedereen gelden. Faxie bijvoorbeeld roept bij herhaling dat hij in het echt toch heel anders is. Ik zou hem moeten meeten om dat te kunnen bepalen, al heb ik er al wel zo'n idee bijquote:Op zondag 1 juni 2014 17:38 schreef yats het volgende:
[..]
We zijn het zeker eens, alleen redeneren we er op een andere manier naartoe. Die dunne lijn tussen 'jezelf zijn' en 'interesse wekken' is voor veel mensen lastig (ook voor mij overigens). Maar dat betekent niet dat je de lijn niet op moet zoeken.
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2014 17:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Goed punt wel. Ik verschil niet zo heel veel irl van hoe ik hier ben, of op een datingsite, maar dat zal ook niet voor iedereen gelden. Faxie bijvoorbeeld roept bij herhaling dat hij in het echt toch heel anders is. Ik zou hem moeten meeten om dat te kunnen bepalen, al heb ik er al wel zo'n idee bij
Ik ben bij sommige posters hier heel erg benieuwd hoe ze irl zijn eigenlijk. Ik denk dat jij inderdaad niet veel verschilt met hoe je je op fok gedraagt, al geloof ik fax wel dat hij irl compleet anders is dan hier.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Goed punt wel. Ik verschil niet zo heel veel irl van hoe ik hier ben, of op een datingsite, maar dat zal ook niet voor iedereen gelden. Faxie bijvoorbeeld roept bij herhaling dat hij in het echt toch heel anders is. Ik zou hem moeten meeten om dat te kunnen bepalen, al heb ik er al wel zo'n idee bij
Nouja compleet wil ik nou ook weer niet zeggenquote:Op zondag 1 juni 2014 17:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben bij sommige posters hier heel erg benieuwd hoe ze irl zijn eigenlijk. Ik denk dat jij inderdaad niet veel verschilt met hoe je je op fok gedraagt, al geloof ik fax wel dat hij irl compleet anders is dan hier.
Scahde inhalen. Dit dat.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Einde van de droogte is alweer in zicht gelukkig. We zullen zien.
Minder 'desperate' bedoel ik dus. Gewoon realistisch.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja compleet wil ik nou ook weer niet zeggen
Ok, denken we daar anders over.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vond van wel
Laat ik het zo zeggen dan.
Smakelijk! Ik moet ook maar eens wat gaan bedenken zo.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 17:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik moet hier vaker posten geloof ik. Nóg een date aanbod in the pocket via WA. Van iemand met wie ik al een tijdje geen contact had. Het begint een beetje een rare middag te worden.
Je bent wel liever in het echt.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Schuchter muurbloempje met een paardenlach.quote:
Dat hoor ik dan wel weer vaker ja.quote:
Ankie is er niets bij?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Schuchter muurbloempje met een paardenlach.
Overslaan en meteen neuken, zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Kijk, iemand die er verstand van heeft.
Dat zijn toch ook dates?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ankie is er niets bij?
[..]
Overslaan en meteen neuken, zo moeilijk is het niet.
Verkapte-kijk-mij-PUA-zijn-post-dezequote:Op zondag 1 juni 2014 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
Nee gewoon seks heet dat.quote:
We hadden net al geconstateerd dat we jou daarvoor al hadden tochquote:
Yep, een seksdate.quote:
Ik ben verre van een PUA/player/mooiboi/smoothboy.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:00 schreef S95Sedan het volgende:
We hadden net al geconstateerd dat we jou daarvoor al hadden toch
Het 'gezellig' daten kan ik me wat bij voorstellen. Maar om nou meteen na het voorstellen de lul erin te schuiven gaat ook weer een beetje verquote:Op zondag 1 juni 2014 17:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beter dat voorstellen helemaal overslaanquote:Op zondag 1 juni 2014 18:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Het 'gezellig' daten kan ik me wat bij voorstellen. Maar om nou meteen na het voorstellen de lul erin te schuiven gaat ook weer een beetje ver
Mijn droomvrouw, alleen er is een maar...quote:Op zondag 1 juni 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Schuchter muurbloempje met een paardenlach.
Het paardje lust geen wortelsquote:Op zondag 1 juni 2014 18:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn droomvrouw, alleen er is een maar...
Als je niet aan dates doet heet dat gewoon seksquote:
Niet?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben verre van een PUA/player/mooiboi/smoothboy.
Derhalve een absurde aantijging.
Gezellig daten?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Het 'gezellig' daten kan ik me wat bij voorstellen. Maar om nou meteen na het voorstellen de lul erin te schuiven gaat ook weer een beetje ver
Je bent in deze sc anders een van de meest smoothe personen.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben verre van een PUA/player/mooiboi/smoothboy.
Derhalve een absurde aantijging.
Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:07 schreef yats het volgende:
Je bent in deze sc anders een van de meest smoothe personen.
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Je hebt mij nog nooit ontmoet en ik probeer me aan te passen aan het niveau hier door me debiel te gedragen.
Ja, als in elkaar leren kennen door bijvoorbeeld samen uit eten te gaanquote:Op zondag 1 juni 2014 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gezellig daten?
Al dat gedraai en gedoe eromheen
Nee, dan nog liever dat laatste.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:09 schreef yats het volgende:
Geef ik een compliment, gaat hij het downplayen.
Heb jij al dm's gehad? Het valt mij wat tegen tot nu toe.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Je geeft me compliment op basis waarvan?
Dat is net zoiets als in het broekje proberen te komen van een vrouwelijke user op Fok! zonder ooit een foto van haar gezien te hebben.
Oh wacht...daar draait deze hele SC om
Zelfs dan kosten die wezens nog geldquote:Op zondag 1 juni 2014 18:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, als in elkaar leren kennen door bijvoorbeeld samen uit eten te gaanHet overslaan van dit soort zaken scheelt je overigens ook een boel geld.
Op basis van je trackrecord en reputatie.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je geeft me een compliment op basis waarvan?
Dat is net zoiets als in het broekje proberen te komen van een vrouwelijke user op Fok! zonder ooit een foto van haar gezien te hebben.
Hoe weet jij datquote:Op zondag 1 juni 2014 18:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je geeft me een compliment op basis waarvan?
Ik raad je aan het niet te proberen.quote:
Had ik al gezegd dat ik vrij goed met zwaarden ben?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Had ik je al verteld dat ik slecht ben in luisteren.
Je houdt van roleplaying games? Zou ook wel wat voor mij zijn. Beetje door het bos heen klossen met een schuimrubberen zwaard in orc-outfit. Echt tof.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:19 schreef yats het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik vrij goed met zwaarden ben?
Inb4 'Ik heb geen orc outfit nodig'quote:Op zondag 1 juni 2014 18:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je houdt van roleplaying games? Zou ook wel wat voor mij zijn. Beetje door het bos heen klossen met een schuimrubberen zwaard in orc-outfit. Echt tof.
Die Fax. Jij eet alleen maar pussy, dat is common knowledge.quote:
Geloof het zo.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:21 schreef artelligence het volgende:
Heb ik jullie al verteld dat ik vrij goed ben?
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die Fax. Jij eet alleen maar pussy, dat is common knowledge.
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je houdt van roleplaying games? Zou ook wel wat voor mij zijn. Beetje door het bos heen klossen met een schuimrubberen zwaard in orc-outfit. Echt tof.
Ik ben toch alles, poesje, kamermeisje, tijger, huisvrouw, slavinquote:Op zondag 1 juni 2014 18:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
hahahaha
Wtf? Ben jij een furry? Je verdient een spanking met die opmerking
Dat is waarquote:Op zondag 1 juni 2014 18:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben toch alles, poesje, kamermeisje, tijger, huisvrouw, slavin
Je bent niet binnen handbereik. Dat mankeert er dus nog aan.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:26 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben toch alles, poesje, kamermeisje, tijger, huisvrouw, slavin
Nee ik heb t thuis al druk en ik wens wel eerst een kennismakingsgesprek met uurtarief en verdere voorwaardenquote:Op zondag 1 juni 2014 18:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Over kamermeisjes gesproken: ik heb je hier nog niet alles netjes zien maken in je pakje
Kan er nog wat bij denk je?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
Zoveel gegetenheb het gevoel als of ik een twee seizoenen dekbed heb gegeten...
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee ik heb t thuis al druk en ik wens wel eerst een kennismakingsgesprek met uurtarief en verdere voorwaarden
niet door m'n mond in elk gevalquote:
Mooie opening tot een inkopper.quote:
Ik gooi je nog eens van een ravijn.quote:
Gelukkig hebben we die hier nietquote:Op zondag 1 juni 2014 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik gooi je nog eens van een ravijn.
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik gooi je nog eens van een ravijn.
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou haar zelfs helpen mocht dat gewenst zijn.
Ze zal alle hulp nodig hebben jaquote:Op zondag 1 juni 2014 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |