quote:Op zondag 1 juni 2014 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n wintersportkoffer, voor op het dak, hij kan daar wel in liggen.
Nouja er is wel een bepaalde frustratie aanwezig natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2014 15:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ha, ik wist het. De rest in dat Tindertopic niet.
quote:Op zondag 1 juni 2014 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
Oh god er is een deel drie. R&P / eenzaam/ongewild single #3
quote:Op zondag 1 juni 2014 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
Oh god er is een deel drie. R&P / eenzaam/ongewild single #3
Hoezo? Half vrouwelijk fok heeft jouw ejaculaat in de mond gehad als ik mijn bronnen mag geloven.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja er is wel een bepaalde frustratie aanwezig natuurlijk
Oh ik zie een opendeur.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo? Half vrouwelijk fok heeft jouw ejaculaat in de mond gehad als ik mijn bronnen mag geloven.
Huh wait whut?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo? Half vrouwelijk fok heeft jouw ejaculaat in de mond gehad als ik mijn bronnen mag geloven.
jouw kinderen zijn te groot voor aarbeienland denk ikquote:Op zondag 1 juni 2014 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Aardbeienland?
En welke kerel is creepy?
El_Thijs is van de open deuren. Maar die post hier niet.quote:
o, niks bijzonders, die ventquote:Op zondag 1 juni 2014 16:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jouw kinderen zijn te groot voor aarbeienland denk ik![]()
R&P / eenzaam/ongewild single #3
Irrland is leuker.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, niks bijzonders, die vent
Volgens mij zijn we er weleens langs gereden... En ja, dat denk ik ook.
En zelf houd ik niet van aardbeien.
irrland?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Irrland is leuker.
Niet?ik vind ze echt heerlijk.
Meervoud ook nog!quote:
Ow, da's wel een klein detail ja..quote:
http://www.irrland.de/nl/quote:Op zondag 1 juni 2014 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
irrland?
Nee, echt niet, in de yoghurt met flink wat suiker wel, maar gewoon zo een aardbei
Alleen als er heel veel suiker op zit, maar goed, dan proef je de aardbei niet meer
Nee, ik spaar mijn krachten soms een dag of 2 door niet te sexen. 10 dagen in de week neuken + zware krachttraining word me soms te veel.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Faxie. De pimp uit Putte.quote:
Ik drink en rook alleen nog maar. En filosofeer wat voor en na het neuken. Vandaag of morgen sterf ik in het harnas wegens hartfalen. Mooie dood wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, ik spaar mijn krachten soms een dag of 2 door niet te sexen. 10 dagen in de week neuken + zware krachttraining word me soms te veel.
Wat?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, ik spaar mijn krachten soms een dag of 2 door niet te sexen. 10 dagen in de week neuken + zware krachttraining word me soms te veel.
[..]Ik vind het knap hoe lang hij die act al volhoudt.
Heb hier ook genoeg verhalen van dames gehoord over hem
Sig veranderen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |