quote:Op zondag 1 juni 2014 15:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n wintersportkoffer, voor op het dak, hij kan daar wel in liggen.
Nouja er is wel een bepaalde frustratie aanwezig natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2014 15:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ha, ik wist het. De rest in dat Tindertopic niet.
quote:Op zondag 1 juni 2014 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
Oh god er is een deel drie. R&P / eenzaam/ongewild single #3
quote:Op zondag 1 juni 2014 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
Hoezo? Half vrouwelijk fok heeft jouw ejaculaat in de mond gehad als ik mijn bronnen mag geloven.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja er is wel een bepaalde frustratie aanwezig natuurlijk
Oh ik zie een opendeur.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo? Half vrouwelijk fok heeft jouw ejaculaat in de mond gehad als ik mijn bronnen mag geloven.
Huh wait whut?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo? Half vrouwelijk fok heeft jouw ejaculaat in de mond gehad als ik mijn bronnen mag geloven.
jouw kinderen zijn te groot voor aarbeienland denk ikquote:Op zondag 1 juni 2014 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Aardbeienland?
En welke kerel is creepy?
El_Thijs is van de open deuren. Maar die post hier niet.quote:
o, niks bijzonders, die ventquote:Op zondag 1 juni 2014 16:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jouw kinderen zijn te groot voor aarbeienland denk ik![]()
R&P / eenzaam/ongewild single #3
Irrland is leuker.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, niks bijzonders, die vent
Volgens mij zijn we er weleens langs gereden... En ja, dat denk ik ook.
En zelf houd ik niet van aardbeien.
irrland?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Irrland is leuker.
Niet?ik vind ze echt heerlijk.
Meervoud ook nog!quote:
Ow, da's wel een klein detail ja..quote:
http://www.irrland.de/nl/quote:Op zondag 1 juni 2014 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
irrland?
Nee, echt niet, in de yoghurt met flink wat suiker wel, maar gewoon zo een aardbei
Alleen als er heel veel suiker op zit, maar goed, dan proef je de aardbei niet meer
Nee, ik spaar mijn krachten soms een dag of 2 door niet te sexen. 10 dagen in de week neuken + zware krachttraining word me soms te veel.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Faxie. De pimp uit Putte.quote:
Ik drink en rook alleen nog maar. En filosofeer wat voor en na het neuken. Vandaag of morgen sterf ik in het harnas wegens hartfalen. Mooie dood wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, ik spaar mijn krachten soms een dag of 2 door niet te sexen. 10 dagen in de week neuken + zware krachttraining word me soms te veel.
Wat?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, ik spaar mijn krachten soms een dag of 2 door niet te sexen. 10 dagen in de week neuken + zware krachttraining word me soms te veel.
[..]Ik vind het knap hoe lang hij die act al volhoudt.
Heb hier ook genoeg verhalen van dames gehoord over hem
Sig veranderen!quote:
R&P is het nieuwe KLB tochquote:Op zondag 1 juni 2014 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
Zullen wij eens wat leden gaan ronselen in het land met de bangbus?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja de 2 leden die ik had hebben zich alweer teruggetrokken (hihaho)
Alleen als er gloryholes in de wanden zittenquote:Op zondag 1 juni 2014 16:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zullen wij eens wat leden gaan ronselen in het land met de bangbus?![]()
![]()
Lijkt er wel op inderdaad..quote:
Niet zo bescheiden Faxert, het zijn er echt wel meer dan 2quote:Op zondag 1 juni 2014 16:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat?![]()
![]()
Jullie weten meer dan ikzelf geloof ik
Ik neem mijn decoupeerzaag wel mee. Goed bezig!quote:Op zondag 1 juni 2014 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen als er gloryholes in de wanden zitten
Wat?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden Faxert, het zijn er echt wel meer dan 2
En schuurpapier. Wil geen scherpe randjes hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 16:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik neem mijn decoupeerzaag wel mee. Goed bezig!
Het is niet snel goed he, met jou.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
En schuurpapier. Wil geen scherpe randjes hoor
Ik weet niet wie je voor de gek probeert te houdenquote:
Net even gedaan, kreeg een match met een bekende van mequote:
Onderdeel van je integratiecursus hier, je krijgt ook nog een gesprek met een ballotagecommissie, die overigens omkoopbaar zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is dit gebruikelijk in deze reeks?
Dat je 6x p/d komt melden of je aan het neuken bent of niet?
#durfttevragen
quote:Op zondag 1 juni 2014 15:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Het zou wel kunnen verklaren waarom de seksloze zo gefrustreerd raken.
Niet waar, vraag maar aan fax en kaneel.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ado? Want man, en mannen hebben nagenoeg altijd zin in seks
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die Fax scoort in een week meer pussy dan de gezamenlijke inspanningen van 20 fireflys in een jaar kunnen bewerkstelligen denk ik. En dan toch heel bescheiden gebleven, dat kan ik wel waarderen.
Ik heb ook begrepen dat je een bepaald aantal smileys p/w moet posten als reactie op de dames hier?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:24 schreef yats het volgende:
Onderdeel van je integratiecursus hier, je krijgt ook nog een gesprek met een ballotagecommissie, die overigens omkoopbaar zijn.
Je vergeet het sturen van kwijlerige dm's.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb ook begrepen dat je een bepaald aantal smileys p/w moet posten als reactie op de dames hier?
Wie heb ik dan allemaal gehad volgens jou?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je voor de gek probeert te houden![]()
It's gettin old bro...
Probeer een nieuwe act
Je hebt de DM gelezen, top! En ja, dat is verplicht, liefst afwisselend tussenquote:Op zondag 1 juni 2014 16:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb ook begrepen dat je een bepaald aantal smileys p/w moet posten als reactie op de dames hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Match met een bekende klinkt wel goedquote:Op zondag 1 juni 2014 16:24 schreef yats het volgende:
[..]
Net even gedaan, kreeg een match met een bekende van me
[..]
Onderdeel van je integratiecursus hier, je krijgt ook nog een gesprek met een ballotagecommissie, die overigens omkoopbaar zijn.
[..]
[..]
Niet waar, vraag maar aan fax en kaneel.
Niet naar mij. Wordt ongelezen weggegooid.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je vergeet het sturen van kwijlerige dm's.
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die Fax scoort in een week meer pussy dan de gezamenlijke inspanningen van 20 fireflys in een jaar kunnen bewerkstelligen denk ik. En dan toch heel bescheiden gebleven, dat kan ik wel waarderen.
Not sure if trollin or not...Grappig genoeg is het een vriendin van een vriend van me die me altijd in de zeik zat te zetten over mijn clubvoorkeur.quote:
Dm's lees je toch automatisch wel?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet naar mij. Wordt ongelezen weggegooid.
Nee niet troll. Je kent elkaar al een beetjequote:Op zondag 1 juni 2014 16:30 schreef yats het volgende:
[..]
Not sure if trollin or not...Grappig genoeg is het een vriendin van een vriend van me die me altijd in de zeik zat te zetten over mijn clubvoorkeur.
Je kijkt niet eens naar de afzender? Of is dat de reden van het onmiddelijk weggooien?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet naar mij. Wordt ongelezen weggegooid.
Welnee. Ik heb al twee weken geen seks meer gehad. Ik zou mijn pener momenteel nog in een bord soep hangen, indien warm. Alhoewel...quote:
Kijk uit voor die panda'squote:Op zondag 1 juni 2014 16:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je kijkt niet eens naar de afzender? Of is dat de reden van het onmiddelijk weggooien?
[..]
Welnee. Ik heb al twee weken geen seks meer gehad. Ik zou mijn pener momenteel nog in een bord soep hangen, indien warm. Alhoewel...
Ik was het nietquote:Op zondag 1 juni 2014 16:32 schreef Buurpoes het volgende:
Envoor degene die n blauwe 1 in mijn rechterbovenhoek neerzette.
Agreed, alleen kun je ook voor de gein een bekende swipen. Anders snap ik haar gebitch als we een keer met wat vrienden in de kroeg zijn verkeerd.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee niet troll. Je kent elkaar al een beetje
Arme HJ, er bestaan betere oplossingen tegen ontwenningsverschijnselen.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Welnee. Ik heb al twee weken geen seks meer gehad. Ik zou mijn pener momenteel nog in een bord soep hangen, indien warm. Alhoewel...
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt de DM gelezen, top! En ja, dat is verplicht, liefst afwisselend tussen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en
Je vergeet de kerstmuts van perro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
En als ik het nu hier open en bloot in het topic doe?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:32 schreef Buurpoes het volgende:
Sorry.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:32 schreef Buurpoes het volgende:
Coke?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:33 schreef yats het volgende:
Arme HJ, er bestaan betere oplossingen tegen ontwenningsverschijnselen.
Kijk eens aan, het weekend duurt nog een paar uur he?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
En of de duvel ermee speelt. Gelijk een indecent proposal via WA. Je zou denken dat ze hier meeleest. Die timing had weliswaar beter gekund nu het lange weekend er alweer zo'n beetje opzit.
He kut, je hebt gelijk. Sorry perro, mijn nederige excusesquote:
Eh, geen idee. Not my cup of tea.quote:
Leef je uit.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als ik het nu hier open en bloot in het topic doe?
Fokster ja?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
En of de duvel ermee speelt. Gelijk een indecent proposal via WA. Je zou denken dat ze hier meeleest. Die timing had weliswaar beter gekund nu het lange weekend er alweer zo'n beetje opzit.
Niet dat ik weet. Iemand van Paiq, maar het geeft wel te denken...quote:
Wat is dat toch met paiq? Ik lees de hele tijd dat er in het datingsite topic continu via paiq gedate word.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Iemand van Paiq, maar het geeft wel te denken...
Ik vond het niksquote:Op zondag 1 juni 2014 16:40 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is dat toch met paiq? Ik lees de hele tijd dat er in het datingsite topic continu via paiq gedate word.
Ik durf nietquote:
Geldt eigenlijk voor alle datingsitesquote:
Is ook een van de meer populaire datingsites, want gratis en laagdrempelig, al verliest het gigantisch terrein aan Tinder momenteel. Als je een beetje goede foto's hebt daar ben je al snel spekkoper.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:40 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is dat toch met paiq? Ik lees de hele tijd dat er in het datingsite topic continu via paiq gedate word.
Ok, een negatieve mening. Wat was er mis mee?quote:
Regio zal ook vast wat meespelen. Ik merk al een duidelijk verschil tussen Arnhem en Nijmegen bijvoorbeeld,quote:Op zondag 1 juni 2014 16:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is ook een van de meer populaire datingsites, want gratis en laagdrempelig, al verliest het gigantisch terrein aan Tinder momenteel. Als je een beetje goede foto's hebt daar ben je al snel spekkoper.
Dat is nogal persoonlijk, nietwaar? Je kunt moeilijk een site de schuld geven van je gebrek aan dates.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geldt eigenlijk voor alle datingsites
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |