OOps, you did it again?quote:
Ook na 1x hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:11 schreef Dirk. het volgende:
Wat een irritante kutkop als je het vaak achter elkaar ziet..
Een beetje de de volwassen horror versie van het te tamme Once Upon a Time.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Jep. Als Malcolm Murray (als je de achternaam herkent, 10 bonuspuntenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Als Malcolm Murray (als je de achternaam herkent, 10 bonuspunten).
Misschien ook hierom op de lijst zetten (mini spoilertje, dus pas op als je klikt)Familie van Mina Murray? Anders weet ik het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Familie van Mina Murray? Anders weet ik het niet.
Bij hoeveel punten krijg ik een koelkast?quote:
15.433.767,5 zoiets denk ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij hoeveel punten krijg ik een koelkast?
Figuren uit de verhalen van Poe? De andere vampierliteratuur als Varney the Vampire? Elisabeth Bathory?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Het zijn dus allemaal figuren uit de Engelse griezel-literatuur.
Dracula, Frankenstein, Dorian Gray, MinaMurray, Caliban, Jack the Ripper, van Helsing.
Ik gok dat Jekyll & Hyde ook nog wel een opwachting maken ergens
Wat hebben we nog meer eigenlijk?
Oeh, die laatste lijkt me wel watquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Figuren uit de verhalen van Poe? De andere vampierliteratuur als Varney the Vampire? Elisabeth Bathory?
Ja dat heb ik idd ook wel een beetje. Al hebben die van 26 afleveringen meestal wel een mid season finale en dus eigenlijk 2 verhaallijnen. Maar toch. Liever kort en compact en goed, dan met filler om 26 afl vol te krijgen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:10 schreef wonderer het volgende:
Ik ben echt helemaal van de shows met 26 afleveringen af. Vind het niet meer leuk. Doe maar fijn 10-13 afleveringen.
Tenzij sitcoms met afleveringen van 20 minuten.
En langdradig ook op een gegeven moment...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Once upon a time ben ik mee gestopt. Vond t te braaf en flauw worden.
En toen zag ik een plaatje van de laatste aflevering en dacht ik "Neeeee, nu wil ik weer kijken!"
Maar hij gaat ergens achteraan de lijst.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.. Klinkt interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze houdt ook gewoon echt nooit op met productplacement he?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:56 schreef Ambiguiteit het volgende:
http://www.rupaulpodcast.com/episodes/
Rupaul heeft zo'n heerlijke schaterlachquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze houdt ook gewoon echt nooit op met productplacement he?Hilarisch!
"My gynaecologist doubles as a sound-engineer.... coz it's like a canyon down there. Hello hello hello-o-o-o-?"
Nee, maar je vind 'm toch wel gewoon aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening, een relatie zou ik er niet mee willen
Niet mijn smaakquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:45 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee, maar je vind 'm toch wel gewoon aantrekkelijk?
Kijk is:quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:45 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee, maar je vind 'm toch wel gewoon aantrekkelijk?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Uitslag Top100 heel Fok mei 2014.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anti-Turkije
Beter lezenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
Niet gewoon mannen neuken.
Per se twinks willen batsen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:38 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je zou je niet door hem laten uitwonen?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening, een relatie zou ik er niet mee willen
We hadden het dan ook niet relaties, duh.quote:
ik geef gewoon mijn mening, het is mijn smaak nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hadden het dan ook niet relaties, duh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |