OOps, you did it again?quote:
Ook na 1x hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:11 schreef Dirk. het volgende:
Wat een irritante kutkop als je het vaak achter elkaar ziet..
Een beetje de de volwassen horror versie van het te tamme Once Upon a Time.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Jep. Als Malcolm Murray (als je de achternaam herkent, 10 bonuspuntenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Als Malcolm Murray (als je de achternaam herkent, 10 bonuspunten).
Misschien ook hierom op de lijst zetten (mini spoilertje, dus pas op als je klikt)Familie van Mina Murray? Anders weet ik het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Familie van Mina Murray? Anders weet ik het niet.
Bij hoeveel punten krijg ik een koelkast?quote:
15.433.767,5 zoiets denk ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij hoeveel punten krijg ik een koelkast?
Figuren uit de verhalen van Poe? De andere vampierliteratuur als Varney the Vampire? Elisabeth Bathory?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:15 schreef Ang3l het volgende:
Het zijn dus allemaal figuren uit de Engelse griezel-literatuur.
Dracula, Frankenstein, Dorian Gray, MinaMurray, Caliban, Jack the Ripper, van Helsing.
Ik gok dat Jekyll & Hyde ook nog wel een opwachting maken ergens
Wat hebben we nog meer eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |