Oeh, die laatste lijkt me wel watquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Figuren uit de verhalen van Poe? De andere vampierliteratuur als Varney the Vampire? Elisabeth Bathory?
Ja dat heb ik idd ook wel een beetje. Al hebben die van 26 afleveringen meestal wel een mid season finale en dus eigenlijk 2 verhaallijnen. Maar toch. Liever kort en compact en goed, dan met filler om 26 afl vol te krijgen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:10 schreef wonderer het volgende:
Ik ben echt helemaal van de shows met 26 afleveringen af. Vind het niet meer leuk. Doe maar fijn 10-13 afleveringen.
Tenzij sitcoms met afleveringen van 20 minuten.
En langdradig ook op een gegeven moment...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Once upon a time ben ik mee gestopt. Vond t te braaf en flauw worden.
En toen zag ik een plaatje van de laatste aflevering en dacht ik "Neeeee, nu wil ik weer kijken!"
Maar hij gaat ergens achteraan de lijst.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.. Klinkt interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze houdt ook gewoon echt nooit op met productplacement he?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:56 schreef Ambiguiteit het volgende:
http://www.rupaulpodcast.com/episodes/
Rupaul heeft zo'n heerlijke schaterlachquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze houdt ook gewoon echt nooit op met productplacement he?Hilarisch!
"My gynaecologist doubles as a sound-engineer.... coz it's like a canyon down there. Hello hello hello-o-o-o-?"
Nee, maar je vind 'm toch wel gewoon aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening, een relatie zou ik er niet mee willen
Niet mijn smaakquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:45 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee, maar je vind 'm toch wel gewoon aantrekkelijk?
Kijk is:quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:45 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee, maar je vind 'm toch wel gewoon aantrekkelijk?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:20 schreef Braindead2000 het volgende:
Uitslag Top100 heel Fok mei 2014.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anti-Turkije
Beter lezenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
Niet gewoon mannen neuken.
Per se twinks willen batsen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:38 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je zou je niet door hem laten uitwonen?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening, een relatie zou ik er niet mee willen
We hadden het dan ook niet relaties, duh.quote:
ik geef gewoon mijn mening, het is mijn smaak nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hadden het dan ook niet relaties, duh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |