Voor de cross is het goed. Voor hemzelf ook. Hij moet doen wat hij het leukste vindt. Paar jaar alles winnen in het veld en dan op de weg gaan domineren lijkt mij zo slecht nog niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:21 schreef Marcoss het volgende:
Jammer dat vd Poel eerst een paar jaar in de modder gaat crossen
Maar hij kan nu ook al in 2 jaar alles op de weg winnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor de cross is het goed. Voor hemzelf ook. Hij moet doen wat hij het leukste vindt. Paar jaar alles winnen in het veld en dan op de weg gaan domineren lijkt mij zo slecht nog niet.
Zelfs Eddy Merckx zou heden ten dage in 2 jaar niet alles op de weg winnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar hij kan nu ook al in 2 jaar alles op de weg winnen.
Werd ook van Boom gedacht. Die deed ook dit soort dingen op de weg toen hij nog crosser was.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:32 schreef Pedroso het volgende:
Hoop wel dat vd Poel zo snel mogelijk de stap naar de weg gaat maken maar ben bang dat ie nog een paar jaar door de modder blijft ploeteren.
Lijkt me ook een renner die in de bergen wel wat kan.
Boom kon toch ook aardig klimmen? Alleen is hij door de jaren heen wat zwaarder geworden.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:33 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Werd ook van Boom gedacht. Die deed ook dit soort dingen op de weg toen hij nog crosser was.
Die was wel al een paar jaar ouder.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:33 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Werd ook van Boom gedacht. Die deed ook dit soort dingen op de weg toen hij nog crosser was.
Zou kunnen, hooggebergte is natuurlijk ook wel wat anders dan de Ardenner heuveltjes.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:33 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan ie natuurlijk als geen ander. Ze moeten echt met meerdere ploegen achtervolgen anders blijven ze weg.quote:
Ik hoop dat ie nog gewoon even blijft crossen ookquote:Op zondag 1 juni 2014 15:32 schreef Pedroso het volgende:
Hoop wel dat vd Poel zo snel mogelijk de stap naar de weg gaat maken maar ben bang dat ie nog een paar jaar door de modder blijft ploeteren.
Lijkt me ook een renner die in de bergen wel wat kan.
Zal niet de eerste zijn. Is ook een kamikaze renner.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:42 schreef Marcoss het volgende:
Boeckmans was de Lotto, leek mij een fout van hem op het eerste oog
Boeckmans volgens mij. Begon er een beetje laat mee denk ik, kwam vrij snel naar voren.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:45 schreef franklop het volgende:
wie was die renner van lotto (denk ik) die er op het eind nog overal tussendoor schoot/
zo aan de uitslag te zien wel idd, had de finish 20 meter verder gelegen dan had ie nog wel kunnen winnenquote:Op zondag 1 juni 2014 15:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Boeckmans volgens mij. Begon er een beetje laat mee denk ik, kwam vrij snel naar voren.
merci voor de link. Begreep dus dat Vanmarcke liep te meppen, maar was dus juist degene die de klappen kreeg.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.wielerupdate.n(...)ruzie-met-vanmarcke/
Vanmarcke week ook aardig uit.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:42 schreef Marcoss het volgende:
Boeckmans was de Lotto, leek mij een fout van hem op het eerste oog
Is dat niet het Aziatisch kampioenschap? Paar dagen geleden ook al een tijdrit met wel meer dan Kazachen.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:08 schreef wimderon het volgende:
Tleubayev NK in Kazakhstan, voor Maxim Iglinskiy en Gruzdev.
Inderdaadquote:Op zondag 1 juni 2014 16:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat niet het Aziatisch kampioenschap? Paar dagen geleden ook al een tijdrit met wel meer dan Kazachen.
Tyler Williams 2e en Bas Tietema 3equote:Op zondag 1 juni 2014 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mike Teunissen wint Parijs-Roubaix voor beloften.
quote:Op zondag 1 juni 2014 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mike Teunissen wint Parijs-Roubaix voor beloften.
Coentje heeft vrij recent nog gewonnenquote:Op zondag 1 juni 2014 18:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van dat rijtje is iedereen toch een goede prof geworden. Alleen Vermeltfoort niet echt, maar die heeft ook redelijk wat pech gekend.
5 van de 9 keer gewonnen door een renner van Rabobank. Dat is ook wel opvallend.
3 keer zelfs.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Coentje heeft vrij recent nog gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |