Voor de cross is het goed. Voor hemzelf ook. Hij moet doen wat hij het leukste vindt. Paar jaar alles winnen in het veld en dan op de weg gaan domineren lijkt mij zo slecht nog niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:21 schreef Marcoss het volgende:
Jammer dat vd Poel eerst een paar jaar in de modder gaat crossen
Maar hij kan nu ook al in 2 jaar alles op de weg winnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor de cross is het goed. Voor hemzelf ook. Hij moet doen wat hij het leukste vindt. Paar jaar alles winnen in het veld en dan op de weg gaan domineren lijkt mij zo slecht nog niet.
Zelfs Eddy Merckx zou heden ten dage in 2 jaar niet alles op de weg winnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar hij kan nu ook al in 2 jaar alles op de weg winnen.
Werd ook van Boom gedacht. Die deed ook dit soort dingen op de weg toen hij nog crosser was.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:32 schreef Pedroso het volgende:
Hoop wel dat vd Poel zo snel mogelijk de stap naar de weg gaat maken maar ben bang dat ie nog een paar jaar door de modder blijft ploeteren.
Lijkt me ook een renner die in de bergen wel wat kan.
Boom kon toch ook aardig klimmen? Alleen is hij door de jaren heen wat zwaarder geworden.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:33 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Werd ook van Boom gedacht. Die deed ook dit soort dingen op de weg toen hij nog crosser was.
Die was wel al een paar jaar ouder.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:33 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Werd ook van Boom gedacht. Die deed ook dit soort dingen op de weg toen hij nog crosser was.
Zou kunnen, hooggebergte is natuurlijk ook wel wat anders dan de Ardenner heuveltjes.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:33 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |