quote:Op zondag 1 juni 2014 02:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook wel eens stoned bedacht onder een sterrenhemelDat de hemel als een gordijn open gaat en iedereen staat te klappen.
Er wordt al onderzoek gedaan naar quantumcomputers. Als die gemaakt worden zal de sterkste/snelste computer van nu een zakjapannertje lijken vergeleken met de quantumcomputer.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is zoiets uiteindelijk wel mogelijk, maar niet met de technieken de we nu gebruiken. Ik denk dat er dan een greep gedaan moet worden naar veel ingewikkelder moleculen en 3D structuren, waardoor de computers opeens langzaam op organische systemen gaan lijken. Het onderscheid tussen computer en levende wezen dat nu zo duidelijk is, zal dal een stuk minder groot zijn.
Quantumcomputers zijn waarschijnlijk heel goed in hele specifieke parallelle rekentaken, maar kunnen naar mijn weten niet ingezet worden voor veel normaal computerwerk.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er wordt al onderzoek gedaan naar quantumcomputers. Als die gemaakt worden zal de sterkste/snelste computer van nu een zakjapannertje lijken vergeleken met de quantumcomputer.
Nee, heb nog heel wat op mijn 'nog te proeven lijstje',zet hem er gelijk even bijquote:Op zondag 1 juni 2014 02:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die was ook lekker. De Wild Turkey BA wel eens gehad?
Oh je gaat er ook echt nog op door. Jottum!quote:Op zondag 1 juni 2014 02:41 schreef Burner82 het volgende:
Hier reageerde ik op. Knap dat het dan mijn schuld is.
[ afbeelding ]
Dat vraag ik me af. Alles wat wij op een computer doen heeft als basis rekenwerk.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Quantumcomputers zijn waarschijnlijk heel goed in hele specifieke parallelle rekentaken, maar kunnen naar mijn weten niet ingezet worden voor veel normaal computerwerk.
Maar vervolgens wel alles wat ik zeg wegwerpen met: JIJ maakt het persoonlijk, maar als jij de oorzaak was is het: ow, het boeit me toch niet...quote:Op zondag 1 juni 2014 02:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh je gaat er ook echt nog op door. Jottum!
Wat is nu je punt? Dat ik het fout heb? Wat jij wil jongen.
Mij gaat het erom dat we het hebben over hoe we verder komen.
En wij is niet alleen jij en ik.
Dat soort gekissebis trekt niet echt mijn aandacht. Mi scusi.
lol dat zal wel een must moeten zijn dan..quote:Op zondag 1 juni 2014 02:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je root permissies hebt kan je jezelf verwijderen.
Hèquote:Op zondag 1 juni 2014 02:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Alles wat wij op een computer doen heeft als basis rekenwerk.
David Tennant als Doctor was passiequote:Op zondag 1 juni 2014 02:44 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://i.imgur.com/bwx93fj.gif
https://i.imgur.com/0tIK8vS.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |