quote:Op zondag 1 juni 2014 02:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook wel eens stoned bedacht onder een sterrenhemelDat de hemel als een gordijn open gaat en iedereen staat te klappen.
Er wordt al onderzoek gedaan naar quantumcomputers. Als die gemaakt worden zal de sterkste/snelste computer van nu een zakjapannertje lijken vergeleken met de quantumcomputer.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is zoiets uiteindelijk wel mogelijk, maar niet met de technieken de we nu gebruiken. Ik denk dat er dan een greep gedaan moet worden naar veel ingewikkelder moleculen en 3D structuren, waardoor de computers opeens langzaam op organische systemen gaan lijken. Het onderscheid tussen computer en levende wezen dat nu zo duidelijk is, zal dal een stuk minder groot zijn.
Quantumcomputers zijn waarschijnlijk heel goed in hele specifieke parallelle rekentaken, maar kunnen naar mijn weten niet ingezet worden voor veel normaal computerwerk.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er wordt al onderzoek gedaan naar quantumcomputers. Als die gemaakt worden zal de sterkste/snelste computer van nu een zakjapannertje lijken vergeleken met de quantumcomputer.
Nee, heb nog heel wat op mijn 'nog te proeven lijstje',zet hem er gelijk even bijquote:Op zondag 1 juni 2014 02:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die was ook lekker. De Wild Turkey BA wel eens gehad?
Oh je gaat er ook echt nog op door. Jottum!quote:Op zondag 1 juni 2014 02:41 schreef Burner82 het volgende:
Hier reageerde ik op. Knap dat het dan mijn schuld is.
[ afbeelding ]
Dat vraag ik me af. Alles wat wij op een computer doen heeft als basis rekenwerk.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Quantumcomputers zijn waarschijnlijk heel goed in hele specifieke parallelle rekentaken, maar kunnen naar mijn weten niet ingezet worden voor veel normaal computerwerk.
Maar vervolgens wel alles wat ik zeg wegwerpen met: JIJ maakt het persoonlijk, maar als jij de oorzaak was is het: ow, het boeit me toch niet...quote:Op zondag 1 juni 2014 02:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh je gaat er ook echt nog op door. Jottum!
Wat is nu je punt? Dat ik het fout heb? Wat jij wil jongen.
Mij gaat het erom dat we het hebben over hoe we verder komen.
En wij is niet alleen jij en ik.
Dat soort gekissebis trekt niet echt mijn aandacht. Mi scusi.
lol dat zal wel een must moeten zijn dan..quote:Op zondag 1 juni 2014 02:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je root permissies hebt kan je jezelf verwijderen.
Hèquote:Op zondag 1 juni 2014 02:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Alles wat wij op een computer doen heeft als basis rekenwerk.
David Tennant als Doctor was passiequote:Op zondag 1 juni 2014 02:44 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://i.imgur.com/bwx93fj.gif
https://i.imgur.com/0tIK8vS.gif
Maar ik wil heul geen Tetris zijnquote:Op zondag 1 juni 2014 02:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat zal wel een must moeten zijn dan..
Zouden mensen dan ook met je virtuele brein kunnen gaan gamen?
Dat heb ik al in het begin aangegeven. Zeggen dat je naar Mars zou gaan is niet iets persoonlijks maken.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel alles wat ik zeg wegwerpen met: JIJ maakt het persoonlijk, maar als jij de oorzaak was is het: ow, het boeit me toch niet...
It all started in the 80's....quote:Op zondag 1 juni 2014 02:45 schreef Punkman het volgende:
Wat ik me afvraag hoe komt iemand erop een spelletje als heksbal te maken.
Zo'n retro jaren 80 spelletje, zelfs met jaren 80 geluidjes.
En toch vinden een hoop mensen dat leuk.
Geniaal bedacht of het conservatieve van de mensen.
ja..helaas de laatste twee gifjes in urltags gedaan en op stomme ipad dus geen zin in verbeterenquote:
Of graphics zijn secundair ten opzichte van gameplay.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:45 schreef Punkman het volgende:
Sommige programmeerproblemen zijn parallel op te lossen, daarbij hangt de oplossing van het volgende probleem niet af van het vorige probleem. Andere problemen hebben een ingewikkelder structuur (als dit, dan dat etc.) en van wat ik me herinner over quantumcomputers, zullen ze daar niet bijzonder goed in zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Alles wat wij op een computer doen heeft als basis rekenwerk.
Dat dus, telkens weer zwaardere videocards, maar die oude spelletjes blijven ook leuk.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of graphics zijn secundair ten opzichte van gameplay.
vooral 30ers en ouder denk ik, was vroeger tuurlijk veel werken met een toetsenbord dus dat kunnen we dan ookquote:Op zondag 1 juni 2014 02:45 schreef Punkman het volgende:
En jij krijgt en stijve piem0l hiervan? Ik dan weer niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat heb ik al in het begin aangegeven. Zeggen dat je naar Mars zou gaan is niet iets persoonlijks maken.
Zeggen dat ik jij, in tegenstelling tot mij, er als een jonge god uit zou zien als je op Mars komt is wel iets persoonlijks maken.
Het spijt me dat je dit verschil niet ziet.
Blijkbaar krijg je hier een stijve piemol van.
Ik niet echt.
Ik speel zelfs nog wel eens oude MSX games op de pcquote:Op zondag 1 juni 2014 02:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
vooral 30ers en ouder denk ik, was vroeger tuurlijk veel werken met een toetsenbord dus dat kunnen we dan ook
Alles wat je met een computer kan doen is gebaseerd op een combinatie van nullen en enen (of aan en uit).quote:
Wat is dat nuquote:Op zondag 1 juni 2014 02:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En jij krijgt en stijve piem0l hiervan? Ik dan weer niet.
Ik zeg alleen dat als jij over 20 jaar gaat, op een reis van 30 jaar, ik daar dan kan staan als een jonge god.. Maar dat was teveel voor jou hersens? Dat je dan 50 jaar weggegooid hebt? Kwam niet eens in je op ... naja, andere scenario's.. En jij bent zo vrij denkend?
heksballquote:Op zondag 1 juni 2014 02:45 schreef Punkman het volgende:
Dus je wil je gram halen omdat je in een theoretische situatie mij te slim af zou zijn geweest?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En jij krijgt en stijve piem0l hiervan? Ik dan weer niet.
Ik zeg alleen dat als jij over 20 jaar gaat, op een reis van 30 jaar, ik daar dan kan staan als een jonge god.. Maar dat was teveel voor jou hersens? Dat je dan 50 jaar weggegooid hebt? Kwam niet eens in je op ... naja, andere scenario's.. En jij bent zo vrij denkend?
Ik ben het zigzagstuk uit Tetris dat nergens echt past en altijd op een verkeerd moment lijkt te komen.quote:
Ja meeste spellen liëren zich ook aan videokaartenquote:Op zondag 1 juni 2014 02:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat dus, telkens weer zwaardere videocards, maar die oude spelletjes blijven ook leuk.
Fijn dat je totaal niet inhoudelijk reageert, maakt mijn leven makkelijker. Feit dat je het niet eens overweegt om er over na te denken, maakt ook veel duidelijkquote:Op zondag 1 juni 2014 02:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus je wil je gram halen omdat je in een theoretische situatie me te slim af zou zijn geweest?
Serieus, dude, ga iemand anders zoeken. Je beledigingen maken weinig indruk.
Gelukkig. Ga op je paard zitten en gaat heen.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Fijn dat je totaal niet inhoudelijk reageert, maakt mijn leven makkelijker. Feit dat je het niet eens overweegt om er over na te denken, maakt ook veel duidelijk
Ik ben getricked hierin... Ik ben weg van Utopia stiekemquote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 02:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus je wil je gram halen omdat je in een theoretische situatie mij te slim af zou zijn geweest?
Serieus, dude, ga iemand anders zoeken. Je beledigingen maken weinig indruk.
Dames, de e-peens zijn op tafel gelegd, maar niemand kijkt. Dimmen.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Fijn dat je totaal niet inhoudelijk reageert, maakt mijn leven makkelijker. Feit dat je het niet eens overweegt om er over na te denken, maakt ook veel duidelijk
En processors, maar het punt was dat grafisch "zware" spelen niet altijd beter zijn dan oude simpele spellen.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja meeste spellen liëren zich ook aan videokaarten
Hele dag geen seconde de streams aan gehad, het was heerlijkquote:Op zondag 1 juni 2014 02:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben getricked hierin... Ik ben weg van Utopia stiekem
Je snapt het echt niet he... Ken je de term metafo. Naja, laat maarquote:Op zondag 1 juni 2014 02:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig. Ga op je paard zitten en gaat heen.
nee kijk naar de nieuwe GTA'squote:Op zondag 1 juni 2014 02:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
En processors, maar het punt was dat grafisch "zware" spelen niet altijd beter zijn dan oude simpele spellen.
Lekker is dat hequote:Op zondag 1 juni 2014 02:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hele dag geen seconde de streams aan gehad, het was heerlijk
Ze motten je wel hebben he de laatste tijdquote:Op zondag 1 juni 2014 02:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he... Ken je de term metafo. Naja, laat maar
Dat is mijn punt. Ik snap niks en jij snapt alles.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he... Ken je de term metafo. Naja, laat maar
[quIk ote]quote:Op zondag 1 juni 2014 02:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik geef geen antwoord want je knipoogt erbij en ben dan bang weer iets doms te zeggen....
Ik, ehh, kijk geen RLS's.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is mijn punt. Ik snap niks en jij snapt alles.
Topper.
Jij bent ook wel fan van deze SC, geef maar toequote:Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik, ehh, kijk geen RLS's.
Wat doe ik hier, help, waar ben ik.
Kijk hoe triest je bent.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]![]()
(handig dat die 2 naast elkaar zitten, anders moest ik zoeken
)
Ik knipoog nooitquote:Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef formule het volgende:
[..]
[quIk ote][ afbeelding ] Op zondag 1 juni 2014 02:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik gelukkig ook niet![]()
ik geef geen antwoord want je knipoogt erbij en ben dan bang weer iets doms te zeggen....
Ik ben er aan gewendquote:Op zondag 1 juni 2014 02:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze motten je wel hebben he de laatste tijd
ik alles bij elkaar een half uurtje, misschien 8 keer wat gepost. Wat een bevrijdingquote:Op zondag 1 juni 2014 02:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tot nu toe best gezellig. En ineens heel moeilijk gelul op een laat tijdstip, altijd leuk.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent ook wel fan van deze SC, geef maar toe
Nooit weg laten pesten hequote:Op zondag 1 juni 2014 02:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben er aan gewendIk ben ook weer weg... Maakt U allen geen zorgen... Vooral in de COS niet... Die mogen verzuipen in hun negativiteit
Je leest echt alles letterlijk hequote:
waar ben ik nu ????quote:Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent ook wel fan van deze SC, geef maar toe
Ik vind je gezellig hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 02:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben er aan gewendIk ben ook weer weg... Maakt U allen geen zorgen... Vooral in de COS niet... Die mogen verzuipen in hun negativiteit
Totdat je weer getrickt wordtquote:Op zondag 1 juni 2014 02:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ga door. Je bent nu al één van de helden op het interwebs.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je leest echt alles letterlijk he![]()
Wist niet dat ik ooit zo iemand mee zou maken... Doet dat nou pijn?
Nope. Maar als er teveel gezeik, gezeur en gejank is... En dat is er gewoon, in de cos en sc.. Kan ik er ook niks meer aan doen. Iedereen nog een fijn Utopia leven!quote:
Nou is Burner echt wegquote:
quote:
neuj als je niet met mij samen kan spelenquote:Op zondag 1 juni 2014 03:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
niet zo'n zin, wil wel toekijken als iedereen het gaat doen
De vorige keer was je anders best fanatiek voor iemand die alleen wilde toekijken.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen, mensen in groepen zijn nou eenmaal een sneue bedoeling.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nope. Maar als er teveel gezeik, gezeur en gejank is... En dat is er gewoon, in de cos en sc.. Kan ik er ook niks meer aan doen. Iedereen nog een fijn Utopia leven!
Ik ben best wel fanatiek jaquote:Op zondag 1 juni 2014 03:05 schreef Recce het volgende:
[..]
De vorige keer was je anders best fanatiek voor iemand die alleen wilde toekijken.Maargoed, ik heb nu ook niet zo'n zin.
Ah een voyeurquote:Op zondag 1 juni 2014 03:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou een ramp zijnquote:Op zondag 1 juni 2014 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik niet, Voxs volgens mij omdat Burner misschien weg gaat
ik ben een eenlingquote:Op zondag 1 juni 2014 03:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen, mensen in groepen zijn nou eenmaal een sneue bedoeling.
Moeten we al een topic openen ?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik niet, Voxs volgens mij omdat Burner misschien weg gaat
Alles is wel erg veel om maar een beetje in de levensbeschouwelijke licht filosofische SC sfeer te blijven..quote:Op zondag 1 juni 2014 03:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms wel ja, je moet alles een keertje doen he...
Alles is een beetje veel, in dit geval meer een uitdrukkingquote:Op zondag 1 juni 2014 03:12 schreef ppi het volgende:
[..]
Alles is wel erg veel om maar een beetje in de levensbeschouwelijke licht filosofische SC sfeer te blijven..
Ik denk dat hij daar gegronde redenen voor had en heeft en het nog een kans wilde geven.quote:
Ze heeft al 2 Cossen gedomineerd door niet te snappen hoe je een é produceerde.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft al 2 Cossen gedomineerd door niet te snappen hoe je een é produceerde.
Een ui lijkt me dan toch echt te hoog gegrepen.
Ah een goede aanwinst dus! Ben je weer lekker aan het teruglezen?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft al 2 Cossen gedomineerd door niet te snappen hoe je een é produceerde.
Een ui lijkt me dan toch echt te hoog gegrepen.
quote:Op zondag 1 juni 2014 03:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik ga op bed.
bedankt voor de gezelligheid weer
oant moarn
Tis wel drama, was al popcorngifs aan het zoekenquote:Op zondag 1 juni 2014 03:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van mij niet hoor, heb ontdekt dat de meeste toch wel terug komen
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 juni 2014 03:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik ga op bed.
oant moarn
ok see yaquote:Op zondag 1 juni 2014 03:16 schreef Burner82 het volgende:
Voor de prutsers, sukkels, helden en andere mensen die ik vergeet: DOEI! Ik ben het zat.. De cos, de SC, het constante negatieve gezeik over alles en nog wat. Mensen, als DAT jullie leven is of de uitlaatklep... Zet de PC uit en ga wat leuks doen! Hail Hydra, fight on!
Fokverslavingquote:Op zondag 1 juni 2014 03:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis wel drama, was al popcorngifs aan het zoeken![]()
Maar de meesten komen idd wel terug tis gewoon verslavend.
Relax man. Je zit met 1 persoon te bekvechten hier (van de 12) en de hele wereld heeft het gedaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:16 schreef Burner82 het volgende:
Voor de prutsers, sukkels, helden en andere mensen die ik vergeet: DOEI! Ik ben het zat.. De cos, de SC, het constante negatieve gezeik over alles en nog wat. Mensen, als DAT jullie leven is of de uitlaatklep... Zet de PC uit en ga wat leuks doen! Hail Hydra, fight on!
quote:Op zondag 1 juni 2014 03:16 schreef Burner82 het volgende:
Trustenquote:Op zondag 1 juni 2014 03:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik ga op bed.
oant moarn
Stel je niet zo aanquote:Op zondag 1 juni 2014 03:16 schreef Burner82 het volgende:
Terugscannen noem ik het liever.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ah een goede aanwinst dus! Ben je weer lekker aan het teruglezen?
ja joh ik zeur/bagger ook maar wat, ff kijkebn of ik het nog niet verleerd benquote:Op zondag 1 juni 2014 03:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alles is een beetje veel, in dit geval meer een uitdrukking
Gaan bij mij door de Thai - morgen lasagna met gewone ui.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik haal altijd rode uien, geen idee waarom
Baggerenquote:Op zondag 1 juni 2014 03:19 schreef ppi het volgende:
[..]
ja joh ik zeur/bagger ook maar wat, ff kijkebn of ik het nog niet verleerd ben
Waarom doe je dat jezelf toch aan? Ik schat je nog redelijk begaafd in. Of doe je het puur om taalfouten?quote:
Hmm ja, gekissebis lijkt soms onontkoombaar op het Internet.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:16 schreef Burner82 het volgende:
Nee, is het wat?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:21 schreef Baconbus het volgende:
Iemand de nieuwe serie Crossbones al gezien?
Ik zag in december de aankondiging van Utopia, en nu zit ik weer hier.quote:
staat wel in mijn lijstje nu, lijkt me wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 1 juni 2014 03:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat wilde ik juist van jullie weten. Dan moet ik zelf maar kijken.
John Malkovich hè.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
staat wel in mijn lijstje nu, lijkt me wel leuk eigenlijk
quote:Op zondag 1 juni 2014 03:26 schreef Joezi het volgende:
welja weer een nieuwe serie, Malkovich is wel dopamine
Scherp!quote:Op zondag 1 juni 2014 03:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Zit die hond nou zijn kont aan de bank af te vegen ?
Ja, puur om taalfouten. Die quote ik dan stuk voor stuk, met de correcte spelling en eventueel wat advies op grammaticaal gebied.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom doe je dat jezelf toch aan? Ik schat je nog redelijk begaafd in. Of doe je het puur om taalfouten?
Stuur je dan ook een DM met de rekening?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, puur om taalfouten. Die quote ik dan stuk voor stuk, met de correcte spelling en eventueel wat advies op grammaticaal gebied.
De pilot viel tegen, las ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat wilde ik juist van jullie weten. Dan moet ik zelf maar kijken.
Heb je zie ook in PDF file ?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, puur om taalfouten. Die quote ik dan stuk voor stuk, met de correcte spelling en eventueel wat advies op grammaticaal gebied.
Oh, dat klinkt minder. Vond de vorige piratenserie ook al tegenvallen. Hoop wel dat deze beter is.quote:
Yeah baby yeahquote:Op zondag 1 juni 2014 03:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Baggeren![]()
je bent het nog niet verleerd
Je snapt het kennelijk niet. Ze werken zo hard de hele dag, dat ze eigenlijk geld van jou krijgen. (Utopia Logic)quote:Op zondag 1 juni 2014 03:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Duh, het stikt hier alleen van de wanbetalers.
Checken of het percentage OT wel gehaald wordtquote:Op zondag 1 juni 2014 03:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waarom doe je dat jezelf toch aan? Ik schat je nog redelijk begaafd in. Of doe je het puur om taalfouten?
Black Sails, ik ben niet verder gekomen dan afl. 3. Bummer inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Je snapt het kennelijk niet. Ze werken zo hard de hele dag, dat ze eigenlijk geld van jou krijgen. (Utopia Logic)
Eindelijk aan mij gedachtquote:Op zondag 1 juni 2014 03:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Poll: Wil je Haxballen?
• Ja
• Nee
• Ik wil een toeschouwer zijn
• Krijg de pestpleuris met je Haxbal
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Moet je niet onder Copycat posten ?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Het komt bij niemand op dat ik bijlees om info over de streams te krijgen?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:31 schreef ppi het volgende:
[..]
Checken of het percentage OT wel gehaald wordt
Hier ?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Het komt bij niemand op dat ik bijlees om info over de streams te krijgen?
Zou je dat eigenlijk nog wel willen? Een normaal denkend mens zou toch eens moeten besluiten te stoppen met kijken zo langzamerhand. Helaas ben ik kennelijk geen normaal denken mens tot nu toe.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht elke aflevering nu gaat het loskomen. Kut-serie.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Black Sails, ik ben niet verder gekomen dan afl. 3. Bummer inderdaad.
Ik kijk dus ook eigenlijk bijna nooit. Af en toe een centraal.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou je dat eigenlijk nog wel willen? Een normaal denkend mens zou toch eens moeten besluiten te stoppen met kijken zo langzamerhand. Helaas ben ik kennelijk geen normaal denken mens tot nu toe.
Doet ze vast wel ze is erg aardig, gewoon ff DM'nquote:Op zondag 1 juni 2014 03:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze mij haar pw geeft wil ik dat best doen.
Fargo, daar ga ik morgen maar eens aan beginnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht elke aflevering nu gaat het loskomen. Kut-serie.
Hoi mootiequote:Op zondag 1 juni 2014 03:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kijk dus ook eigenlijk bijna nooit. Af en toe een centraal.
Is die gebaseerd op de film Fargo?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Fargo, daar ga ik morgen maar eens aan beginnen.
Eerste twee afleveringen heb ik gezien, was leuk. Sowieso, Billy Bob.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Fargo, daar ga ik morgen maar eens aan beginnen.
Oh ik was mijn sarcasme/ironie puntjes vergeten..quote:Op zondag 1 juni 2014 03:33 schreef mootie het volgende:
[..]
yep, de recensies zijn erg goed.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is die gebaseerd op de film Fargo?
Ik ben zo lam als een konijnquote:
Die centraals zijn sowieso niet de moeite van het kijken waard. Beetje door elkaar schreeuwen, dreigen met weglopen, de wat intelligentere mensen stemmen toe met onzin en wantoestanden worden onder het tapijt geveegd. Er zijn ook echt bijna geen leuke gesprekken op de streams.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Allemachtig knap van je.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zit de laatste dagen keurig in de SC, goed he !
quote:
gewoon in die COS blijven baggeren als je dat wil!quote:Op zondag 1 juni 2014 03:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb nog geen bh in mijn oor hangen of grote tetters op mijn schouders, dus zal wel meequote:Op zondag 1 juni 2014 03:40 schreef Recce het volgende:
[..]
U bent niet rond gaan zwieren met uw tipitent?
quote:Op zondag 1 juni 2014 03:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan jou.
[ afbeelding ]
Nein !!!quote:Op zondag 1 juni 2014 03:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
gewoon in die COS blijven baggeren als je dat wil!
Iets zegt me dat je nog niet zo heel oud bent..quote:Op zondag 1 juni 2014 03:40 schreef Recce het volgende:
[..]
U bent niet rond gaan zwieren met uw tipitent?
Hahaha, die eer viel Mokum020 ten deelquote:Op zondag 1 juni 2014 03:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb nog geen bh in mijn oor hangen of grote tetters op mijn schouders, dus zal wel meevallen.
nee joh, gewoon ff dingetje doen geen gifjes zoektocht dit keerquote:Op zondag 1 juni 2014 03:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik dacht die is weer op zoek naar een gifje, je was zo lang weg.
Neppunkert..quote:Op zondag 1 juni 2014 03:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
En wie ben jij dan wel? Een DGK-er?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Nein !!!
Verboten !!!
Ausradieren !!!
Schweinerei !!!
Steukert !!!
Mokum020 heeft vandaag de stoute schoenen aangetrokken en zowaar weer wat durven posten in de COSquote:Op zondag 1 juni 2014 03:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hahaha, die eer viel Mokum020 ten deelsindsdien ook nooit meer gespot in de cos en omstreken.
Maar mijn tipitent ligt in de wasen ik ben nog redelijk aanspreekbaar.
Neujquote:Op zondag 1 juni 2014 03:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Yeah baby yeah![]()
Volgens mij ligt Nachtzus laveloos-bewusteloos op het hoogpolig tapijt naast de computer.
Dat of Zeeland is weer ondergelopen..
Pfff, ben je ook vlindergeil?quote:
Van welk biertje moet je wel een kratje drinken dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Neuj![]()
Stevig biertje, dat wel, je moet er geen kratje van drinken
Nee, ik ben heel braaf conformistisch enzo.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nou moe, voer volgens mij nog steeds de lijst met offtopic posters aan, nu jullie maar eens..![]()
Ah je bent weer bijgekomenquote:Op zondag 1 juni 2014 03:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Neuj![]()
Ach ja, het is een gave hequote:Op zondag 1 juni 2014 03:49 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel braaf conformistisch enzo.
Bovendien ben jij daar veel beter in
Ehm, nou ik sowieso nooit, maar was bij wijze van hèquote:Op zondag 1 juni 2014 03:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Van welk biertje moet je wel een kratje drinken dan?
Oh god, nee alsjeblieft niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Neuj![]()
quote:Op zondag 1 juni 2014 03:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Mokum020 heeft vandaag de stoute schoenen aangetrokken en zowaar weer wat durven posten in de COS
Ga je mond eens ff spoelen..quote:Op zondag 1 juni 2014 03:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm een huubfan, kijk maar uitIk schijt sowieso op DGK-ers maar nu ook op UTO's hoor
Laat de COS dan ook met rust jaquote:Op zondag 1 juni 2014 03:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op zondag 1 juni 2014 03:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ehm, nou ik sowieso nooit, maar was bij wijze van hè
Glops bier en Burrp bier valt altijd goed.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Van welk biertje moet je wel een kratje drinken dan?
En over je big boss dan ?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ben hier als privepersoon en vind het niet gepast om over mijn onderdanen te roddelen..
Ja zoiets moet je net als Billy met haar schildertalent niet verwaarlozen.quote:
White Label Barleywine (Buffalo Trace BA)quote:Op zondag 1 juni 2014 03:54 schreef Recce het volgende:
[..]
GelukkigWelk biertje dronk je ook alweer? Hoeveel procent?
Ik roddel niet, ik vraag jou toch iets. Trouwens, die geblondeerde enkelband mag van mij tot aan haar huig in de gier zakkenquote:Op zondag 1 juni 2014 03:54 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ben hier als privepersoon en vind het niet gepast om over mijn onderdanen te roddelen..
Jammer dat niet iedereen het daar mee eens is ..quote:Op zondag 1 juni 2014 03:59 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja zoiets moet je net als Billy met haar schildertalent niet verwaarlozen.
Tis je roeping en heilige plicht.
De COS is je atelier
Ja! Maar ik zit vast op een level en ik zál het halenquote:Op zondag 1 juni 2014 03:57 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
kutspel, zit geen tactiek in, domweg vegen..
Ah, die brouwerij maakt nogal veel verschillende biertjes, zie ik. 12% is wel lekker stevig inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
White Label Barleywine (Buffalo Trace BA)
12 graden dus eentje is wel genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh boy ik moest google te hulp roepen, Candy Crushen, dacht ff dat je vreemd ging..quote:
Denk ook wel dat Billy op de schopstoel komt, iedereen daar is ook klaar met haar.quote:Op zondag 1 juni 2014 04:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik roddel niet, ik vraag jou toch iets. Trouwens, die geblondeerde enkelband mag van mij tot aan haar huig in de gier zakken
Yup, heerlijke biertjes van Emelissequote:Op zondag 1 juni 2014 04:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, die brouwerij maakt nogal veel verschillende biertjes, zie ik. 12% is wel lekker stevig inderdaad.
Ach, ik ben een redelijk barbaar, ik vind Grolsch kanon ook wel lekker.quote:Op zondag 1 juni 2014 04:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Yup, heerlijke biertjes van Emelisse![]()
Alleen (tot nu toe) smoked porter vond ik niks.
quote:Op zondag 1 juni 2014 04:02 schreef Braindead2000 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)84d675ae9290c&pass=1Hij werkt niet ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjon en ik zijn mattiesquote:
Heb je met je thermometer in je biertje zitten roeren ?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
White Label Barleywine (Buffalo Trace BA)
12 graden dus eentje is wel genoeg
Jaquote:Op zondag 1 juni 2014 04:03 schreef ppi het volgende:
[..]
Oh boy ik moest google te hulp roepen, Candy Crushen, dacht ff dat je vreemd ging..
We zijn totaal vervreemd van elkaar Nachtzus, kijk wat de tijd met ons doet
Had er wat meer van verwacht, maar best te doenquote:Op zondag 1 juni 2014 04:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, ik ben een redelijk barbaar, ik vind Grolsch kanon ook wel lekker.
ik moet nog even mijn avond uploaden... Want.... Pics (e.d.) or it didn't happen ofzo tochquote:
lol, ik hou het in de gatenquote:Op zondag 1 juni 2014 04:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik moet nog even mijn avond uploaden... Want.... Pics (e.d.) or it didn't happen ofzo toch
Billy is een zeer veelzijdig en empathisch zeer gevoelig persoon.quote:Op zondag 1 juni 2014 04:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik roddel niet, ik vraag jou toch iets. Trouwens, die geblondeerde enkelband mag van mij tot aan haar huig in de gier zakken
quote:Op zondag 1 juni 2014 04:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb je met je thermometer in je biertje zitten roeren ?
quote:Op zondag 1 juni 2014 04:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Billy is een zeer veelzijdig en empathisch zeer gevoelig persoon.
Dat zij zo vlindert heeft hier direct mee te maken.
Mede dankzij haar warme empathische inlevingsvermogens is zij het cement van Utopia.
quote:Op zondag 1 juni 2014 04:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Mede dankzij haar warme empathische inlevingsvermogens is zij het cement van Utopia.
Eigenlijk is zij het drijfzand van Utopia. De nietsheid waar na Ruud alles in verdwijnt.quote:Op zondag 1 juni 2014 04:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Je wordt net als alle grote kunstenaars niet begrepen en gewaardeerd.quote:Op zondag 1 juni 2014 04:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jammer dat niet iedereen het daar mee eens is ..
Ja ik heb een ligfietsquote:Op zondag 1 juni 2014 04:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
JaTriest hè
![]()
Tis ook echt het enige spel wat ik doe, was ik er maar nooit aan begonnen![]()
Doe jij nog gekke dingen tegenwoordig?
Ah ik dacht warempel serieus dat je je bier speciaal op 12 graden had gekoeldquote:Op zondag 1 juni 2014 04:16 schreef nachtzuster het volgende:
[..]![]()
Sorry, 12 procent, kom vaak in België en daar is het graden
Ja dank je ik zal Billy voorstellen speciaal een Nijn schilderij te maken zodat je dat mooi in de kroeg kunt hangenquote:
Ik weet gewoon zeker als ik zo'n draak van een doek cadeau krijg...dan heb je gewoon een fakking hekel aan mequote:Op zondag 1 juni 2014 04:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja dank je ik zal Billy voorstellen speciaal een Nijn schilderij te maken zodat je dat mooi in de kroeg kunt hangen
Moest er wel een beetje aan wennen maar is heel relaxed.quote:Op zondag 1 juni 2014 04:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gaaf ding![]()
Vind het altijd een kunst,maar niks voor mij
Vind je Billy leukquote:Op zondag 1 juni 2014 04:29 schreef ppi het volgende:
Goed, ik ga tandenpoetsen..
Dat jullie het maar weten.
Met de Braun 500 sonic.
En daarna van Billy dromen.
Ik laat haar er volgende ronde eruit stemmen en dan vertel ik haar dat ze geen huis meer heeft in 020.
En dan trekt ze bij mij in
Moet lachenquote:Op zondag 1 juni 2014 04:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet gewoon zeker als ik zo'n draak van een doek cadeau krijg...dan heb je gewoon een fakking hekel aan me![]()
Nee vind Billy niet echt leuk.quote:Op zondag 1 juni 2014 04:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vind je Billy leuk![]()
Moet je wel tenminste 23 cm hebben he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |