quote:Op zondag 1 juni 2014 02:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook wel eens stoned bedacht onder een sterrenhemelDat de hemel als een gordijn open gaat en iedereen staat te klappen.
Er wordt al onderzoek gedaan naar quantumcomputers. Als die gemaakt worden zal de sterkste/snelste computer van nu een zakjapannertje lijken vergeleken met de quantumcomputer.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is zoiets uiteindelijk wel mogelijk, maar niet met de technieken de we nu gebruiken. Ik denk dat er dan een greep gedaan moet worden naar veel ingewikkelder moleculen en 3D structuren, waardoor de computers opeens langzaam op organische systemen gaan lijken. Het onderscheid tussen computer en levende wezen dat nu zo duidelijk is, zal dal een stuk minder groot zijn.
Quantumcomputers zijn waarschijnlijk heel goed in hele specifieke parallelle rekentaken, maar kunnen naar mijn weten niet ingezet worden voor veel normaal computerwerk.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Er wordt al onderzoek gedaan naar quantumcomputers. Als die gemaakt worden zal de sterkste/snelste computer van nu een zakjapannertje lijken vergeleken met de quantumcomputer.
Nee, heb nog heel wat op mijn 'nog te proeven lijstje',zet hem er gelijk even bijquote:Op zondag 1 juni 2014 02:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die was ook lekker. De Wild Turkey BA wel eens gehad?
Oh je gaat er ook echt nog op door. Jottum!quote:Op zondag 1 juni 2014 02:41 schreef Burner82 het volgende:
Hier reageerde ik op. Knap dat het dan mijn schuld is.
[ afbeelding ]
Dat vraag ik me af. Alles wat wij op een computer doen heeft als basis rekenwerk.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Quantumcomputers zijn waarschijnlijk heel goed in hele specifieke parallelle rekentaken, maar kunnen naar mijn weten niet ingezet worden voor veel normaal computerwerk.
Maar vervolgens wel alles wat ik zeg wegwerpen met: JIJ maakt het persoonlijk, maar als jij de oorzaak was is het: ow, het boeit me toch niet...quote:Op zondag 1 juni 2014 02:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh je gaat er ook echt nog op door. Jottum!
Wat is nu je punt? Dat ik het fout heb? Wat jij wil jongen.
Mij gaat het erom dat we het hebben over hoe we verder komen.
En wij is niet alleen jij en ik.
Dat soort gekissebis trekt niet echt mijn aandacht. Mi scusi.
lol dat zal wel een must moeten zijn dan..quote:Op zondag 1 juni 2014 02:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je root permissies hebt kan je jezelf verwijderen.
Hèquote:Op zondag 1 juni 2014 02:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Alles wat wij op een computer doen heeft als basis rekenwerk.
David Tennant als Doctor was passiequote:Op zondag 1 juni 2014 02:44 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://i.imgur.com/bwx93fj.gif
https://i.imgur.com/0tIK8vS.gif
Maar ik wil heul geen Tetris zijnquote:Op zondag 1 juni 2014 02:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat zal wel een must moeten zijn dan..
Zouden mensen dan ook met je virtuele brein kunnen gaan gamen?
Dat heb ik al in het begin aangegeven. Zeggen dat je naar Mars zou gaan is niet iets persoonlijks maken.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel alles wat ik zeg wegwerpen met: JIJ maakt het persoonlijk, maar als jij de oorzaak was is het: ow, het boeit me toch niet...
It all started in the 80's....quote:Op zondag 1 juni 2014 02:45 schreef Punkman het volgende:
Wat ik me afvraag hoe komt iemand erop een spelletje als heksbal te maken.
Zo'n retro jaren 80 spelletje, zelfs met jaren 80 geluidjes.
En toch vinden een hoop mensen dat leuk.
Geniaal bedacht of het conservatieve van de mensen.
ja..helaas de laatste twee gifjes in urltags gedaan en op stomme ipad dus geen zin in verbeterenquote:
Of graphics zijn secundair ten opzichte van gameplay.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:45 schreef Punkman het volgende:
Sommige programmeerproblemen zijn parallel op te lossen, daarbij hangt de oplossing van het volgende probleem niet af van het vorige probleem. Andere problemen hebben een ingewikkelder structuur (als dit, dan dat etc.) en van wat ik me herinner over quantumcomputers, zullen ze daar niet bijzonder goed in zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Alles wat wij op een computer doen heeft als basis rekenwerk.
Dat dus, telkens weer zwaardere videocards, maar die oude spelletjes blijven ook leuk.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of graphics zijn secundair ten opzichte van gameplay.
vooral 30ers en ouder denk ik, was vroeger tuurlijk veel werken met een toetsenbord dus dat kunnen we dan ookquote:Op zondag 1 juni 2014 02:45 schreef Punkman het volgende:
En jij krijgt en stijve piem0l hiervan? Ik dan weer niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat heb ik al in het begin aangegeven. Zeggen dat je naar Mars zou gaan is niet iets persoonlijks maken.
Zeggen dat ik jij, in tegenstelling tot mij, er als een jonge god uit zou zien als je op Mars komt is wel iets persoonlijks maken.
Het spijt me dat je dit verschil niet ziet.
Blijkbaar krijg je hier een stijve piemol van.
Ik niet echt.
Ik speel zelfs nog wel eens oude MSX games op de pcquote:Op zondag 1 juni 2014 02:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
vooral 30ers en ouder denk ik, was vroeger tuurlijk veel werken met een toetsenbord dus dat kunnen we dan ook
Alles wat je met een computer kan doen is gebaseerd op een combinatie van nullen en enen (of aan en uit).quote:
Wat is dat nuquote:Op zondag 1 juni 2014 02:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En jij krijgt en stijve piem0l hiervan? Ik dan weer niet.
Ik zeg alleen dat als jij over 20 jaar gaat, op een reis van 30 jaar, ik daar dan kan staan als een jonge god.. Maar dat was teveel voor jou hersens? Dat je dan 50 jaar weggegooid hebt? Kwam niet eens in je op ... naja, andere scenario's.. En jij bent zo vrij denkend?
heksballquote:Op zondag 1 juni 2014 02:45 schreef Punkman het volgende:
Dus je wil je gram halen omdat je in een theoretische situatie mij te slim af zou zijn geweest?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En jij krijgt en stijve piem0l hiervan? Ik dan weer niet.
Ik zeg alleen dat als jij over 20 jaar gaat, op een reis van 30 jaar, ik daar dan kan staan als een jonge god.. Maar dat was teveel voor jou hersens? Dat je dan 50 jaar weggegooid hebt? Kwam niet eens in je op ... naja, andere scenario's.. En jij bent zo vrij denkend?
Ik ben het zigzagstuk uit Tetris dat nergens echt past en altijd op een verkeerd moment lijkt te komen.quote:
Ja meeste spellen liëren zich ook aan videokaartenquote:Op zondag 1 juni 2014 02:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat dus, telkens weer zwaardere videocards, maar die oude spelletjes blijven ook leuk.
Fijn dat je totaal niet inhoudelijk reageert, maakt mijn leven makkelijker. Feit dat je het niet eens overweegt om er over na te denken, maakt ook veel duidelijkquote:Op zondag 1 juni 2014 02:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus je wil je gram halen omdat je in een theoretische situatie me te slim af zou zijn geweest?
Serieus, dude, ga iemand anders zoeken. Je beledigingen maken weinig indruk.
Gelukkig. Ga op je paard zitten en gaat heen.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Fijn dat je totaal niet inhoudelijk reageert, maakt mijn leven makkelijker. Feit dat je het niet eens overweegt om er over na te denken, maakt ook veel duidelijk
Ik ben getricked hierin... Ik ben weg van Utopia stiekemquote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 02:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus je wil je gram halen omdat je in een theoretische situatie mij te slim af zou zijn geweest?
Serieus, dude, ga iemand anders zoeken. Je beledigingen maken weinig indruk.
Dames, de e-peens zijn op tafel gelegd, maar niemand kijkt. Dimmen.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Fijn dat je totaal niet inhoudelijk reageert, maakt mijn leven makkelijker. Feit dat je het niet eens overweegt om er over na te denken, maakt ook veel duidelijk
En processors, maar het punt was dat grafisch "zware" spelen niet altijd beter zijn dan oude simpele spellen.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja meeste spellen liëren zich ook aan videokaarten
Hele dag geen seconde de streams aan gehad, het was heerlijkquote:Op zondag 1 juni 2014 02:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben getricked hierin... Ik ben weg van Utopia stiekem
Je snapt het echt niet he... Ken je de term metafo. Naja, laat maarquote:Op zondag 1 juni 2014 02:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig. Ga op je paard zitten en gaat heen.
nee kijk naar de nieuwe GTA'squote:Op zondag 1 juni 2014 02:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
En processors, maar het punt was dat grafisch "zware" spelen niet altijd beter zijn dan oude simpele spellen.
Lekker is dat hequote:Op zondag 1 juni 2014 02:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hele dag geen seconde de streams aan gehad, het was heerlijk
Ze motten je wel hebben he de laatste tijdquote:Op zondag 1 juni 2014 02:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he... Ken je de term metafo. Naja, laat maar
Dat is mijn punt. Ik snap niks en jij snapt alles.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he... Ken je de term metafo. Naja, laat maar
[quIk ote]quote:Op zondag 1 juni 2014 02:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik geef geen antwoord want je knipoogt erbij en ben dan bang weer iets doms te zeggen....
Ik, ehh, kijk geen RLS's.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is mijn punt. Ik snap niks en jij snapt alles.
Topper.
Jij bent ook wel fan van deze SC, geef maar toequote:Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik, ehh, kijk geen RLS's.
Wat doe ik hier, help, waar ben ik.
Kijk hoe triest je bent.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]![]()
(handig dat die 2 naast elkaar zitten, anders moest ik zoeken
)
Ik knipoog nooitquote:Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef formule het volgende:
[..]
[quIk ote][ afbeelding ] Op zondag 1 juni 2014 02:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik gelukkig ook niet![]()
ik geef geen antwoord want je knipoogt erbij en ben dan bang weer iets doms te zeggen....
Ik ben er aan gewendquote:Op zondag 1 juni 2014 02:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze motten je wel hebben he de laatste tijd
ik alles bij elkaar een half uurtje, misschien 8 keer wat gepost. Wat een bevrijdingquote:Op zondag 1 juni 2014 02:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tot nu toe best gezellig. En ineens heel moeilijk gelul op een laat tijdstip, altijd leuk.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent ook wel fan van deze SC, geef maar toe
Nooit weg laten pesten hequote:Op zondag 1 juni 2014 02:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben er aan gewendIk ben ook weer weg... Maakt U allen geen zorgen... Vooral in de COS niet... Die mogen verzuipen in hun negativiteit
Je leest echt alles letterlijk hequote:
waar ben ik nu ????quote:Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent ook wel fan van deze SC, geef maar toe
Ik vind je gezellig hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 02:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben er aan gewendIk ben ook weer weg... Maakt U allen geen zorgen... Vooral in de COS niet... Die mogen verzuipen in hun negativiteit
Totdat je weer getrickt wordtquote:Op zondag 1 juni 2014 02:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ga door. Je bent nu al één van de helden op het interwebs.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je leest echt alles letterlijk he![]()
Wist niet dat ik ooit zo iemand mee zou maken... Doet dat nou pijn?
Nope. Maar als er teveel gezeik, gezeur en gejank is... En dat is er gewoon, in de cos en sc.. Kan ik er ook niks meer aan doen. Iedereen nog een fijn Utopia leven!quote:
Nou is Burner echt wegquote:
quote:
neuj als je niet met mij samen kan spelenquote:Op zondag 1 juni 2014 03:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
niet zo'n zin, wil wel toekijken als iedereen het gaat doen
De vorige keer was je anders best fanatiek voor iemand die alleen wilde toekijken.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
niet zo'n zin, wil wel toekijken als iedereen het gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |