Zwaarmoedig? We zitten op het puntje van onze stoelenquote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 02:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik denk dat wij mensen, van alle levende wezens op aarde, de meest wrede en haatdragende is.
En dit heet dynamisch bereik. En dat is daadwerkelijk wat nou zo speciaal is.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee..er is ook een geweldige capaciteit voor liefde en compassie
Dus wat jou betreft is het Planet of The Dolphins, duidelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien we een product zijn van onze omgeving, yep.
Of zoals WWII ons heeft geleerd, een fabriek te bouwen om zo veel mogelijk mensen te vermoorden omdat iemand zegt dat we die niet mogen.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste totaal nutteloze moord door een verwilderde hond? Gewoon, voor niks eigenlijk.. Niet gegeten ervan, geen territoriumdrift, wel vrouwtjes willen krijgen?
En? Welke is het geworden?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:42 schreef DeZwabber het volgende:
Bij deze rol ik even m'n bierkast in om te kijken of er wat interessants tussen zit dat niet eerst een goede tijd in de koelkast hoeft af te koelen.
Geen idee maar is een goed standpuntquote:Op zondag 1 juni 2014 02:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
That would be an awful waste of space.
Wie raadt uit welke film dat komt zonder te googlen, e-cookie for you.
Juistquote:Op zondag 1 juni 2014 02:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
En dit heet dynamisch bereik. En dat is daadwerkelijk wat nou zo speciaal is.
Partyquote:Op zondag 1 juni 2014 02:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
mijn app was nog even niet verder dan datmaar jullie zijn ook niet bepaald opgeschoten aangezien ik nog steeds in het zelfde topic kan posten.... Maar ik ben weer zuipen en verder feesten
jah idd, weer een machinist met een trauma.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar helaas hebben de mensen die niet zelfbewust genoeg zijn dat ze beseffen dat hun motivatie voor het ontzeggen van euthanasie louter egoistisch is ook een stem. Kunnen we niets aan doen. Nou ja, kan wel, maar daar wordt de voorkant van een trein ook smerig van.
Juistquote:Op zondag 1 juni 2014 02:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is ook onwaarschijnlijk dat in het hele heelal er alleen leven op de Aarde is.
Ow, ik moet het ook op jou betrekken. Ok. Ik zie er dan uit als een jonge god, jij komt aan en sterft op het moment dat je aankomt.. want zwaartekracht, kan je hart niet meer aan, einde oefening. Dan ben je 30 jaar wezen kijken naar een ruitje en gek gewordenquote:Op zondag 1 juni 2014 02:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee jij had het erover dat jij er als een jonge god uit zou zien, like I give a fuck?
Moeilijk te zeggen. Ik gok op ja, omdat er toch echt wel leven zal zijn. Iets met statistiek. Gaan we het snel vinden? Moeilijk te zeggen, de getallen zijn zo groot dat de gok bizar is. Zelfs al is 1 op de <insert groot getal> aantal bewoonbare planeten voorzien van leven, als je blind uit de hoed trekt kan het zomaar zijn dat de eerste poging raak is. Of dat je een kneiterlange tijd bezig bent met zoeken.quote:
Dan is die moord om schoenen toch ook niet totaal nutteloos?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste totaal nutteloze moord door een verwilderde hond? Gewoon, voor niks eigenlijk.. Niet gegeten ervan, geen territoriumdrift, wel vrouwtjes willen krijgen?
Het gaat erom dat we verder komen. Maar jij maakt je liever druk over dit soort sociale onzin.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, ik moet het ook op jou betrekken. Ok. Ik zie er dan uit als een jonge god, jij komt aan en sterft op het moment dat je aankomt.. want zwaartekracht, kan je hart niet meer aan, einde oefening. Dan ben je 30 jaar wezen kijken naar een ruitje en gek gewordenSoort utopia van nu, maar dan 60 keer erger
Geloven in 1 persoon alleen, lijkt me sowieso een slecht iets.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Of zoals WWII ons heeft geleerd, een fabriek te bouwen om zo veel mogelijk mensen te vermoorden omdat iemand zegt dat we die niet mogen.
Ik gaf je een fictieve situatie om mijn punt uit te leggen.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus wat jou betreft is het Planet of The Dolphins, duidelijk.
Ookquote:
Jawel, want schoenen waren al aanwezig.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dan is die moord om schoenen toch ook niet totaal nutteloos?
Dus jij 30 jaar in de ruimte bent bij voorbaat al nuttiger?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het gaat erom dat we verder komen. Maar jij maakt je liever druk over dit soort sociale onzin.
Ik ook niet, best wel grappigquote:Op zondag 1 juni 2014 02:16 schreef Voxs het volgende:
godver waarom zon discussie zo laat... ik kan niet goed meer nadenken
Dean R. Koontzquote:Op zondag 1 juni 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
Zouden we kunnen doorleven op een harde schijf in een virtuele wereld?
Klopt, maar is helaas wel gebeurd.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geloven in 1 persoon alleen, lijkt me sowieso een slecht iets.
jah wie weetquote:Op zondag 1 juni 2014 02:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Onze generaties niet meer misschien maar over 100 jaar? Wie weet
Maar als een hond een gun had zou ie ook wel poppen om een bot, ipv dat blaffen grommen rennenquote:Op zondag 1 juni 2014 02:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jawel, want schoenen waren al aanwezig.
Ik vind dat je gelijk hebt want inderdaad ontwikkeling van mens is een stip op het hele tijdspanne van ontwikkeling van heelal en aarde. Echter we willen ontdekken, willen vragen beantwoordt zien. Waarom wachten? Nu het voorwerk doen..voor latere generaties.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, ik moet het ook op jou betrekken. Ok. Ik zie er dan uit als een jonge god, jij komt aan en sterft op het moment dat je aankomt.. want zwaartekracht, kan je hart niet meer aan, einde oefening. Dan ben je 30 jaar wezen kijken naar een ruitje en gek gewordenSoort utopia van nu, maar dan 60 keer erger
Ik snap je punt. Maar ik begrijp uit je antwoorden dat je je niet buiten de bekende kaders begeeft.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gaf je een fictieve situatie om mijn punt uit te leggen.
Invriezen is al weer van de baan ?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
quote:Op zondag 1 juni 2014 02:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geloven in 1 persoon alleen, lijkt me sowieso een slecht iets.
Contact (1997) - IMDbquote:
oh nee???quote:Op zondag 1 juni 2014 02:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt, maar is helaas wel gebeurd.
Ik heb nog nooit zoiets bij dieren gezien.
Dus ben het met je eens.
Jij maakt het persoonlijk. Dat is niet de bedoeling. Reageer maar op iemand anders.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus jij 30 jaar in de ruimte bent bij voorbaat al nuttiger?
nou als dat zo is moet ik maken dat ik wegkom.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar als een hond een gun had zou ie ook wel poppen om een bot, ipv dat blaffen grommen rennen
De reis naar Mars zal met de huidige techniek zo'n 9 maanden duren als je het goed plant. In de toekomst kan het (veel) sneller.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
IK vraag uitleg aubquote:Op zondag 1 juni 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
Die heb ik wel gezienquote:Op zondag 1 juni 2014 02:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Contact (1997) - IMDb
Goede film? Mwah, gaat wel, wel interessant op zich. Het verhaal is niet heel goed, maar er kwamen wat leuke dingen voor bij.
Klopt. Maar niet zonder reden dus. Als ik vind dat een leuke buurjongen er leuk uit ziet, moet ik hem dan verkrachten, vermoorden, opeten? Gewoon, om eigenlijk geen punt te maken maar het wel te doen en daardoor een punt te maken?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar als een hond een gun had zou ie ook wel poppen om een bot, ipv dat blaffen grommen rennen
Bukkenquote:Op zondag 1 juni 2014 02:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nou als dat zo is moet ik maken dat ik wegkom.
een hond zou dat kunnen doenquote:Op zondag 1 juni 2014 02:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet zonder reden dus. Als ik vind dat een leuke buurjongen er leuk uit ziet, moet ik hem dan verkrachten, vermoorden, opeten? Gewoon, om eigenlijk geen punt te maken maar het wel te doen en daardoor een punt te maken?
quote:Op zondag 1 juni 2014 02:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het gaat erom dat we verder komen. Maar jij maakt je liever druk over dit soort sociale onzin.
Euhm, ok. Begin dan niet ermee?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij maakt het persoonlijk. Dat is niet de bedoeling. Reageer maar op iemand anders.
Wat dacht je van een psy netwerk? Hersenen met elkaar kunnen verbinden, een netwerk waarin we data kunnen uitwisselen..emoties in kunnen gieten.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
En waarom doet de hond dat niet?quote:
Misschien forum seks meer een optie voor je vanavond ?quote:
Dat is niet zo moeilijk hoor.quote:
Daar ken ik niemandquote:Op zondag 1 juni 2014 02:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien forum seks meer een optie voor je vanavond ?
Ach, katten moorden ook wel eens voor de lol.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
goed de conclusie is dus eigenlijk dat de mens een wreed schepsel is.
dieren moorden om te eten en mensen moorden er gewoon maar op los.
wat mij wel op valt is dat veel oorlogen ontstaan zijn door geloof.
Misschien leven we al in een virtuele wereld. Zijn we onderdeel van een computerspel ontworpen door beschaving die een miljard jaar verder is.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat dacht je van een psy netwerk? Hersenen met elkaar kunnen verbinden, een netwerk waarin we data kunnen uitwisselen..emoties in kunnen gieten.
Hoezo alleen vanavond ..quote:Op zondag 1 juni 2014 02:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien forum seks meer een optie voor je vanavond ?
quote:Op zondag 1 juni 2014 02:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor.Er zijn genoeg plaatsen waar je je adres kunt posten en dan heb je zo een harem.
O Daar ben ik te oud voorquote:Op zondag 1 juni 2014 02:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat dacht je van een psy netwerk? Hersenen met elkaar kunnen verbinden, een netwerk waarin we data kunnen uitwisselen..emoties in kunnen gieten.
Screens zijn idd beter tegen terug zoeken dan quotes, dat is waar..quote:Op zondag 1 juni 2014 02:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet mee begonnen, voila.
[ afbeelding ]
Dieren vermoorden elkaar toch ook?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Yummquote:Op zondag 1 juni 2014 02:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een Emelisse White Label Imperial Russian Stout die op Ardbeg whiskyvaten heeft gelegen.
doet me denken aan de boeken van Tad williams? Anderland? of heb ik nu de verkeerde schrijver?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien leven we al in een virtuele wereld. Zijn we onderdeel van een computerspel ontworpen door beschaving die een miljard jaar verder is.
Je had liever een quote. Pech gehad.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Screens zijn idd beter tegen terug zoeken dan quotes, dat is waar..![]()
En hoezo neem je dit zo serieus ineens? Denk je dat ik je dood wens? of een verrot leven? Nee hoor... Grow some balls.
Dat is appels met peren vergelijken en al zijn we een wreed organisme; So What. Je kan de evolutie niet veranderen.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vergeet de bananen niet. Dat zijn ook krengen onder elkaar ..quote:Op zondag 1 juni 2014 02:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is appels met peren vergelijken en al zijn we een wreed organisme; So What. Je kan de evolutie niet veranderen.
huh hebben die ook oorlogen en een geloofquote:Op zondag 1 juni 2014 02:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, katten moorden ook wel eens voor de lol.
We zijn wel als soort gefascineerd door die vraag. Ik vraag me af of we op het punt komen waarop we dat kunnen doen. Waarschijnlijk wel. Of het een goed idee is, is een tweede. Films als The Matrix, Vanilla Sky, Welt am Draht, en in mindere mate Tron zijn er vrij pessimistisch over. Leuk om te zien wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
Jij maakt iets persoonlijk, dat niet persoonlijk bedoeld was. wie is er nu rancuneus?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je had liever een quote. Pech gehad.
Ik neem het niet serieus. Zeg alleen dat je beter op iemand anders kan reageren.
En dan ook nog die afsluiter, hoe rancuneus is dat.
haha dat zou een goeie zijnquote:Op zondag 1 juni 2014 02:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien leven we al in een virtuele wereld. Zijn we onderdeel van een computerspel ontworpen door beschaving die een miljard jaar verder is.
quote:Op zondag 1 juni 2014 02:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vergeet de bananen niet. Dat zijn ook krengen onder elkaar ..![]()
The singularity.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
13th floorquote:Op zondag 1 juni 2014 02:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je gaat je soms toch aan elkaar irriterenquote:Op zondag 1 juni 2014 02:29 schreef Burner82 het volgende:
De grootste grap is eigenlijk: alles en iedereen in Utopia, hier en daar... doet mee aan Utopia.. Op alle "social" media doen mensen mee... soms met meer, soms met minder intellect, maar de platforms blijven mini-samenlevingen... Dat is Utopia mensen... Elkaar het licht niet in de ogen gunnen.
Ik maak niets persoonlijk. Jij deed dat, en dat is niet de insteek van het onderwerp, dus ga vooral door, maar ik zie het als nutteloos.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij maakt iets persoonlijk, dat niet persoonlijk bedoeld was. wie is er nu rancuneus?
quote:Op zondag 1 juni 2014 02:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is appels met peren vergelijken en al zijn we een wreed organisme; So What. Je kan de evolutie niet veranderen.
Die was ook lekker. De Wild Turkey BA wel eens gehad?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Yumm![]()
Hier straks ook een Emelisse white label, Barley Wine Buffalo Trace (Bourbon BA)
Utopia is sowieso een Utopie..de term alleen al impliceert een land waar in alle verlangen, fantasie werkelijkheid wordt ..iets waar alles wat goed en fijn is samenkomt. Niet van deze wereld, dus niet op deze wereld te realiseren. Want de mens bestaat uit dualiteit van goedheid en slechtheid . Dromenland. Niets andersquote:Op zondag 1 juni 2014 02:29 schreef Burner82 het volgende:
De grootste grap is eigenlijk: alles en iedereen in Utopia, hier en daar... doet mee aan Utopia.. Op alle "social" media doen mensen mee... soms met meer, soms met minder intellect, maar de platforms blijven mini-samenlevingen... Dat is Utopia mensen... Elkaar het licht niet in de ogen gunnen.
Theoretisch zou de data van ons brein op 100 miljard harde schijven passen, maar hebben we ook een geest? Wat een hel om levenslang gevangen te zitten op een harde schijf..quote:Op zondag 1 juni 2014 02:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zijn wel als soort gefascineerd door die vraag. Ik vraag me af of we op het punt komen waarop we dat kunnen doen. Waarschijnlijk wel. Of het een goed idee is, is een tweede. Films als The Matrix, Vanilla Sky, Welt am Draht, en in mindere mate Tron zijn er vrij pessimistisch over. Leuk om te zien wel.
Er komt binnenkort een film uit die vrij letterlijk gaat over wat jij je nu afvraagt.
Transcendence (2014) - IMDb
Geen idee of hij goed is, maar ik ben wel benieuwd.
Om diezelfde reden ben ik ook nieuwsgierig naar Interstellar van Christopher Nolan.
Zal allemaal wel weer pseudodiepzinnig zijn, maar ik hoop dat er misschien toch wat meer in zit.
Waarschijnlijk is zoiets uiteindelijk wel mogelijk, maar niet met de technieken de we nu gebruiken. Ik denk dat er dan een greep gedaan moet worden naar veel ingewikkelder moleculen en 3D structuren, waardoor de computers opeens langzaam op organische systemen gaan lijken. Het onderscheid tussen computer en levend wezen dat nu zo duidelijk is, zal dal een stuk minder groot zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zijn wel als soort gefascineerd door die vraag. Ik vraag me af of we op het punt komen waarop we dat kunnen doen. Waarschijnlijk wel. Of het een goed idee is, is een tweede. Films als The Matrix, Vanilla Sky, Welt am Draht, en in mindere mate Tron zijn er vrij pessimistisch over. Leuk om te zien wel.
Er komt binnenkort een film uit die vrij letterlijk gaat over wat jij je nu afvraagt.
Transcendence (2014) - IMDb
Geen idee of hij goed is, maar ik ben wel benieuwd.
Om diezelfde reden ben ik ook nieuwsgierig naar Interstellar van Christopher Nolan.
Zal allemaal wel weer pseudodiepzinnig zijn, maar ik hoop dat er misschien toch wat meer in zit.
Er is ook een South Park aflevering waarin het gaat over dat de Aarde een televisieshow is voor de rest van het universum. Best geinig.quote:
Nee, daar hebben we een ander woord voor. Dystopia.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:29 schreef Burner82 het volgende:
Deze theorie heb ik ook een tijdje aan gedacht! Jullie zijn allemaal maar figuranten stelletje eikels!!quote:
Ik vind je nog steeds aardig Maar wel van een afstandjequote:Op zondag 1 juni 2014 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je gaat je soms toch aan elkaar irriteren
creepy..vooral als dat netwerk een eigen entiteit zou ontwikkelenquote:
Jij begon dus met het persoonlijk te maken?quote:
Het draait allemaal om mij...quote:Op zondag 1 juni 2014 02:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deze theorie heb ik ook een tijdje aan gedacht! Jullie zijn allemaal maar figuranten stelletje eikels!!
Maar die theorie kun je al ontkrachtten als je gelooft dat er meer mensen zijn die 'echt' zijn. Dan zou je dus met z'n allen in hetzelfde schuitje zitten, en dan is het zoals die SP-aflevering.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Deze theorie heb ik ook een tijdje aan gedacht! Jullie zijn allemaal maar figuranten stelletje eikels!!
Als je root permissies hebt kan je jezelf verwijderen.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Theoretisch zou de data van ons brein op 100 miljard harde schijven passen, maar hebben we ook een geest? Wat een hel om levenslang gevangen te zitten op een harde schijf..
he jij zit in mijn film he.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook wel eens stoned bedacht onder een sterrenhemelquote:Op zondag 1 juni 2014 02:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er is ook een South Park aflevering waarin het gaat over dat de Aarde een televisieshow is voor de rest van het universum. Best geinig.
Iets persoonlijk maken en aangeven wat jij persoonlijk zou doen vind ik nogal een verschil.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij begon dus met het persoonlijk te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |