Dat neemt op de (semi) langere termijn ook wel weer af.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik voel me oud, en ik was toen met veel minder gelukkig.
Met die leeftijd zou je je juist jong moeten voelen op FOK! toch. Dat laatste is wel herkenbaar ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik voel me oud, en ik was toen met veel minder gelukkig.
Ik vraag me altijd af, als ik in die tijd jong geweest had, zou ik er dan bij geweest zijn?quote:
Wat doe jij als jonge kerel op dit uur op FOK! ? Geen dames versieren?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:18 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Met die leeftijd zou je je juist jong moeten voelen op FOK! toch. Dat laatste is wel herkenbaar ja.
Dat vraag ik me ook wel af, ik weet het niet, misschien als ik vrienden gehad die me erin mee hadden getrokken.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af, als ik in die tijd jong geweest had, zou ik er dan bij geweest zijn?
Misschien genoeg nemen met iemand die niet helemaal de ware lijkt? Kan je gelijk oefenen hoe dat allemaal werkt.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:20 schreef spambot31 het volgende:
Ik heb alleen wat liefde nodig maar ik kan de ware niet vinden.
Dames?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat doe jij als jonge kerel op dit uur op FOK! ? Geen dames versieren?
De definitie van "de ware" is bij mij al afgezwakt tot "iedereen die wil en enigszins leuk is"quote:Op zondag 1 juni 2014 01:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien genoeg nemen met iemand die niet helemaal de ware lijkt? Kan je gelijk oefenen hoe dat allemaal werkt.
Meisje zoeken die een grote bek heeft.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:21 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dames?
En ik ben daar veels te verlegen voor joh.
Waaruit maak jij op dat ik een jonge kerel ben?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat doe jij als jonge kerel op dit uur op FOK! ? Geen dames versieren?
Moet ik eerst weten of ik wel op dames valquote:Op zondag 1 juni 2014 01:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Meisje zoeken die een grote bek heeft.
Aan jouw vlotte schrijfstijl.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat ik een jonge kerel ben?
Ik dacht dat hij mij gekwoot had omdat ik net mijn leeftijd had verteldquote:Op zondag 1 juni 2014 01:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat ik een jonge kerel ben?
Ik weet niet man, de ware bestaat denk ik niet, je veranderd als mens door je leven heen, in combinatie met voorvallen in je leven, zo veel dat je ook naar verloop van tijd tot de conclusie kan komen dat hoewel het eens zo mooi was, het nu niet meer werkt.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:22 schreef spambot31 het volgende:
[..]
De definitie van "de ware" is bij mij al afgezwakt tot "iedereen die wil en enigszins leuk is"
Hou je van kut?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:23 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Moet ik eerst weten of ik wel op dames val
Dan val je soms op dames, lijkt me wel makkelijk, hoef je in wezen ook geen keuze te maken.quote:
Ik heb het er anders niet makkelijk meequote:Op zondag 1 juni 2014 01:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan val je soms op dames, lijkt me wel makkelijk, hoef je in wezen ook geen keuze te maken.
Oh nee joh?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:26 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je op alle vrouwen valt.
Kan het je wat schelen of je meer van mannen of vrouwen houdt?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:26 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb het er anders niet makkelijk mee
Mezelf niet echt, maar de maatschappij welquote:Op zondag 1 juni 2014 01:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan het je wat schelen of je meer van mannen of vrouwen houdt?
Ja, kan me voorstellen dat dat lastig is, echter denk ik dat je daar schijt aan moet hebben, de maatschappij ben je immers zelf.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:28 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Mezelf niet echt, maar de maatschappij wel
Ik verzon ook maar wat.quote:
Slaap lekker kerel.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik verzon ook maar wat.
Ik heb eigenlijk geen flauw idee. Maakte er maar iets leuks van.
Maar ik houd het zo ook weer eens voor gezien. Fijne avond mensen!.
Trustequote:Op zondag 1 juni 2014 01:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik verzon ook maar wat.
Wat belet je om met andere mensen om te gaan?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:31 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Behalve op het moment dat je graag met andere mensen om zou willen gaan ofzo
Het klopt op zich wel hoor, daar niet van. En trusten.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik verzon ook maar wat.
Jij bent toch ook ergens begin/midden 20?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:31 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Het klopt op zich wel hoor, daar niet van. En trusten.
Niks, er zijn wel enkele dingen die mij beletten om eerlijk te zijn over mezelf.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat belet je om met andere mensen om te gaan?
Had niet verwacht dat de titel van dit topic zo diep kon zijn. Wees gewoon eerlijk over en naar jezelf, op de lange termijn wordt je daar het gelukkigste van.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:32 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Niks, er zijn wel enkele dingen die mij beletten om eerlijk te zijn over mezelf.
Begin ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij bent toch ook ergens begin/midden 20?
Misschien, toch zijn er situaties waarin liegen toch makkelijker is, neem bijvoorbeeld dit scenario:quote:Op zondag 1 juni 2014 01:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat de titel van dit topic zo diep kon zijn. Wees gewoon eerlijk over en naar jezelf, op de lange termijn wordt je daar het gelukkigste van.
Ik weet niet man, het is van mijn kant erg gemakkelijk omdat ik in de eerste plaats niet in zo'n dilemma zit, maar eerlijk zijn is voor mij wel prioriteit nummer één in omgang met mensen. Het nadeel daarvan is wel dat je jezelf per definitie erg kwetsbaar opstelt, het voordeel daarvan is wel dat de relaties, al dan niet romantisch, die je hebt, wel puur en zuiver zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:35 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Misschien, toch zijn er situaties waarin liegen toch makkelijker is, neem bijvoorbeeld dit scenario:
Je ontmoet een aardige kerel, toch merk je aan hem dat ook hij homo's niks vind, je gaat graag met hem om dus je zegt niks.
Dan denk je toch van ...
Daar ben ik meestal vrij zeker van jaquote:Op zondag 1 juni 2014 01:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Je weet wel zeker dat je op mannen valt of ook niet?
Neem dan een vent en wees gelukkig.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:38 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Daar ben ik meestal vrij zeker van ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |