En dan de sleutel helemaal omdraaien zeker.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:45 schreef Hendroit het volgende:
Je hebt ook van die mensen die bergaf de auto in de vrij zetten en dan de motor uitzetten
Geen overhaaste conclusies trekken Buurpoesquote:Op zondag 1 juni 2014 11:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En bedankt! Ik rij ook n koekblik en mensen voegen met 80 voor mij in 'omdat zo'n autootje toch niet hard gaat'. Mag ik dik op de rem, want ik rij wel gewoon met t verkeer mee. Niet fijn om van 130 af te moeten remmen naar 80.
Ach, t is de sport. Als die liters echt wat uit zouden maken, zouden koekblikjes populairder zijn. Die van mij rijdt 1 op 19 en ik let nergens op.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:22 schreef FuryOverkill het volgende:
je druk maken om wat litertjes brandstof, rij zoals je fijn vindt, wat maken die paar euro's nou uit manmanman
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:28 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Ooit eens 2 volle tanken geprobeerd met de jaguar, verbruik ging van 1:9 naar 1:11.. En dan reed ik als een bejaarde, heel ver van tevoren gas los, achter een vrachtwagen hangen op de snelweg (90 op CC).
Dat mini verschil vind ik het niet waard. Heb niet voor niets 6 cilinders
De golf ooit ook geprobeerd, loopt bij extreem rustig 1:15, bij stampen 1:15, bij normaal rijden 1:15, alleen met een aanhanger 1:13. Ook zo lekker belangrijk dus.
Moet wel eerlijk zeggen dat het om een oud golfje 1.3 gaat.quote:
Pfff, dat is minder dan ik van het weekend had met alles op cc.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:30 schreef Martijn137 het volgende:
en dan gewoon thuis komen en nog zien dat je gewoon 6 liter op 100 km verbruikt hebt....
ik had veel erger verwacht.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |