Mwah, je moet een soort van gutfeeling ontwikkelen wie wel en wie niet te vertrouwen. En geen belastend materiaal opsturen.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is best kut want daarom vertrouw ik echt niet snel meer een fokker. Wat jammer is want de meeste zijn volgens mij best normaal. Alleen de weirdo's he. Die zijn ook echt meteen heel raar
Haha krijg je net zulke topic als Braddiequote:Op zondag 1 juni 2014 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is best kut want daarom vertrouw ik echt niet snel meer een fokker. Wat jammer is want de meeste zijn volgens mij best normaal. Alleen de weirdo's he. Die zijn ook echt meteen heel raar
Watte?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Haha krijg je net zulke topic als Braddie![]()
HUEHAHUE KIJK BRADDIE OP PINKPOP BAM fototopic
Jouw foto's ? Ik ken je niet eensquote:Op zondag 1 juni 2014 20:58 schreef Grielen het volgende:
Even een poll
Poll: Heb je mijn foto's in DM gehad?
Er hebben verscheidene mensen in dit topic mijn foto. Volgens de algemene opinie hierboven blijkt dus dat alle foto's rondgaan via DM dus even een poll om te checken of dit waar is. Ik heb naar 4 mensen mijn foto gestuurdquote:
quote:
Ja, ik heb een hele collectie op Facebook staan, in een privé mapje.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
HO. Zijn er dickpics van Sam in de omloop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je iemand kennen voor foto's dan ?quote:
Jup.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
HO. Zijn er dickpics van Sam in de omloop?
Dit. Waarom zouden we ze gehad moeten hebben?quote:
ONZ / Braddie op paaspopquote:Op zondag 1 juni 2014 20:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Watte?
Ik was ooit een foto kwijt, van een jaar of 8 geleden. Stond alleen in een oude laptop en die was gecrashed
Maar gelukkig had een fokker hem nog![]()
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dit. Waarom zouden we ze gehad moeten hebben?
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:00 schreef Grielen het volgende:
[..]
Er hebben verscheidene mensen in dit topic mijn foto. Volgens de algemene opinie hierboven blijkt dus dat alle foto's rondgaan via DM dus even een poll om te checken of dit waar is. Ik heb naar 4 mensen mijn foto gestuurd
ok manquote:Op zondag 1 juni 2014 21:01 schreef Xaxax het volgende:
IK BEN DIE TINDER NEUKHOERTJES HELEMAAL ZAT......
DIE wijfen willen alleen maar me pik en niet de mens die erachter zit..
Als je niet zou typen als een 14-jarige dyslecticus zou ik je tegen m'n boezem aan drukken en troosten.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:01 schreef Xaxax het volgende:
IK BEN DIE TINDER NEUKHOERTJES HELEMAAL ZAT......
DIE wijfen willen alleen maar me pik en niet de mens die erachter zit..
Daarvoor kom ik hier nog maar te kortquote:Op zondag 1 juni 2014 21:00 schreef Grielen het volgende:
Er hebben verscheidene mensen in dit topic mijn foto. Volgens de algemene opinie hierboven blijkt dus dat alle foto's rondgaan via DM dus even een poll om te checken of dit waar is. Ik heb naar 4 mensen mijn foto gestuurd
Natuurlijk niet. Maar heb wel eens foto's via via gekregen omdat ik nieuwsgierig was of omdat iemand zei 'wat een mafkees' ofzo. Dus wel een soort van 'kennen'quote:
jouw boezoem is net groot als een platte pannekoek...sodemieter op jah...quote:Op zondag 1 juni 2014 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je niet zou typen als een 14-jarige dyslecticus zou ik je tegen m'n boezem aan drukken en troosten.
Misschien even DMén met TS van R&P / eenzaam/ongewild singlequote:Op zondag 1 juni 2014 21:04 schreef Xaxax het volgende:
[..]
jouw boezoem is net groot als een platte pannekoek...sodemieter op jah...
IK BEN JOU EN DIE TINDERSLETJES HELEMAAL ZAT!
Oke, misschien een topic over maken in KLB in plaats van hier te trollen?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:04 schreef Xaxax het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude rot op ofzoquote:Op zondag 1 juni 2014 21:04 schreef Xaxax het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar heb wel eens foto's via via gekregen omdat ik nieuwsgierig was of omdat iemand zei 'wat een mafkees' ofzo. Dus wel een soort van 'kennen'
Ik niet. Maar daarvoor slowchat ik hier te weinig denk ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:10 schreef UnicornFarts het volgende:
Toen ik net in het Tindertopic kwam heb ik mijn foto aan één fokker gestuurd. Ik weet dat hij is benaderd door andere fokkers voor die foto. Of hij hem doorgestuurd heeft I dunno maar inmiddels heeft het halve Tindertopic mijn foto wel (gehad) dus als mensen er gelukkig van worden om hem door te sturen doen ze dat maar
En de meest betrouwbare users blijken de grootste idioten soms... Crewleden kunnen erover meepratenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een troll zegt nog niks over betrouwbaarheid natuurlijk. Qua discretie met foto's.
Als er een groep users roddelende achterbakse sodom en gomorra-praktijken hebbende rellers zijn, is het de crew wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En de meest betrouwbare users blijken de grootste idioten soms... Crewleden kunnen erover meepraten
Oh, ik niet. Mij vertellen ze nooit iets. Ik breng alleen de koffie rond.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:11 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En de meest betrouwbare users blijken de grootste idioten soms... Crewleden kunnen erover meepraten
Jij hebt geen filter, zou hem niet durven sturen aan jou.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik niet. Maar daarvoor slowchat ik hier te weinig denk ik.
Klopt. En elke keer worden mensen verrastquote:Op zondag 1 juni 2014 21:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als er een groep users roddelende achterbakse sodom en gomorra-praktijken hebbende rellers zijn, is het de crew wel..
Ja, maar dat jij het niet erg vindt om je foto doorgestuurd te krijgen, maakt nog niet dat anderen dat wél leuk vinden...quote:Op zondag 1 juni 2014 21:13 schreef Grielen het volgende:
"Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet"
Is er bij mij vanaf m'n jeugd ingeramd
Het was ook geen verzoek tot een foto hoor. Dat boeit me verder niet echt. Wat bedoel je met filter?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jij hebt geen filter, zou hem niet durven sturen aan jou.Lig ik straks in foetushouding in een hoekje te huilen
Stuur maar door dan.. heb ik vanavond om op te fappenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:14 schreef Grielen het volgende:
Ach als de vrouwelijke FOK!kers willen fappen op mijn foto's wens ik ze daar veel plezier mee
Ik bedoel meer dat ik andermans foto's niet doorstuur omdat ik dat zelf ook niet prettig zou vindenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:14 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, maar dat jij het niet erg vindt om je foto doorgestuurd te krijgen, maakt nog niet dat anderen dat wél leuk vinden...
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:14 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik andermans foto's niet doorstuur omdat ik dat zelf ook niet prettig zou vinden
Dus....quote:Op zondag 1 juni 2014 21:14 schreef Grielen het volgende:
Ach als de vrouwelijke FOK!kers willen fappen op mijn foto's wens ik ze daar veel plezier mee
Ik was het ook niet van plan hoor. Overigens hebben die fokkers mij gewoon per DM benaderd. Ga niet iemand aanklikken en denken "ah die ga ik een foto sturen.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het was ook geen verzoek tot een foto hoor. Dat boeit me verder niet echt. Wat bedoel je met filter?
Degenen die mijn foto's al hebben (en wellicht hebben doorgestuurd)quote:
Dat klopt. En verder dm ik echt zelden iemand. Meestal dmen ze mijquote:Op zondag 1 juni 2014 21:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik was het ook niet van plan hoor. Overigens hebben die fokkers mij gewoon per DM benaderd. Ga niet iemand aanklikken en denken "ah die ga ik een foto sturen."
Nou precies zoals ik het zeg. Je bent nogal recht voor zijn raap.
Maar kom op.. . jijquote:Op zondag 1 juni 2014 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat klopt. En verder dm ik echt zelden iemand. Meestal dmen ze mij
Komt vast door je UN.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat klopt. En verder dm ik echt zelden iemand. Meestal dmen ze mij
Je hebt liever iemand die het sugercoat met een cherry on top?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:17 schreef UnicornFarts het volgende:
Nou precies zoals ik het zeg. Je bent nogal recht voor zijn raap.
Wat is nu weer een UN? Ik word hier echt te oud voor.quote:
Nee hoor. Ik hou er wel van maar niet té.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je hebt liever iemand die het sugercoat met een cherry on top?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |