vertel, wat voor dimensie danquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit .. Geeft het alleen maar een extra dimensie
klopt wel zo'n beetjequote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:50 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Joezert is back en we weten intussen alles van ontharen dus nee je hoeft niet terug te lezen.
bij namen zal vast brain wel even zoeken voor jequote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:54 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Is al een stuk beter!![]()
Maar het liefst toch een bietje blues, Stevie Ray Vaugn please!
dat dusquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
We hebben het ook gehad over apple, quantumfysica en dolfijntjesDus niet alleen over ontharen.
Iedereen was toen nog erg braaf
Ho ho, quaMtum he!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
We hebben het ook gehad over apple, quantumfysica en dolfijntjesDus niet alleen over ontharen.
Quantumfysica vind ik wel interressant. Jullie hadden het er zeker over naar aanleiding van dat artikel in de krant over informatieoverdracht.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Brain is lief!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
bij namen zal vast brain wel even zoeken voor je
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Quantumfysica vind ik wel interressant. Jullie hadden het er zeker over naar aanleiding van dat artikel in de krant over informatieoverdracht.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Quantumfysica vind ik wel interressant. Jullie hadden het er zeker over naar aanleiding van dat artikel in de krant over informatieoverdracht.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja Brain is liefwel van mij, jij hebt Paro al
![]()
Veel plezier!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:59 schreef Miek37 het volgende:
Affe Cossen en dan start vd KRO detective nacht om 23:15, de enige die ik nog niet heb gezien, dus laterrrrr!![]()
![]()
veel kijkplezierquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:59 schreef Miek37 het volgende:
Affe Cossen en dan start vd KRO detective nacht om 23:15, de enige die ik nog niet heb gezien, dus laterrrrr!![]()
![]()
Oi, het is een harem he, dus eerlijk alles delen mop!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja Brain is liefwel van mij, jij hebt Paro al
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:59 schreef Miek37 het volgende:
![]()
ik heb jou en paro ook een beetje gelaten dus ik vind dat ik dan brain wel mag, de rest delen we, goedquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:00 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oi, het is een harem he, dus eerlijk alles delen mop!![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zie er veel beter uit. Dat is mijn zuster.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:00 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oi, het is een harem he, dus eerlijk alles delen mop!![]()
Not the mamma, zeg je dat iets?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:02 schreef Voxs het volgende:
[..]Wat is je UI? het komt me zo bekend voor?
Dat was láng voor de pauze.. inmiddels een Jochem Meier verder zijn die theorieën al behoorlijk vervaagdquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dinosaursquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Not the mamma, zeg je dat iets?
Google..ja ik ken hetquote:
nee ga lekker verder. ik verkas naar bank en ipad en heb nog wat andere draadjes lopen..multitasken kan maar tot op zekere hoogtequote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee joh, blijf![]()
brain hou je in, doe ik het ook
dat is waar, niet teveel tegelijk doen, veel plezier verderquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
nee ga lekker verder. ik verkas naar bank en ipad en heb nog wat andere draadjes lopen..multitasken kan maar tot op zekere hoogte
quote:
kut hoor dat internet als het niet werkt, gebeurt steeds vaker lijkt het wel, hoezo vooruitgangquote:
ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat is het opeens rustig hier. Ik zit even bij te lezen.
Ik heb al weer genoeg gelezen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het ook niet![]()
ik zei toch dat je wel de kans zou krijgen om terug te lezen
toch vond ik hem wel ff grappig. ja ik kijk vaak eerst naar de titels. kan er niets aan doenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is geenszins grappig bedoelt though.
Ok, haha!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toch vond ik hem wel ff grappig. ja ik kijk vaak eerst naar de titels. kan er niets aan doen
maar rod zingt gewoon lekker en het was een mooi liedje, dat was geen grapje van me
mijn hersens werken soms wat rap en denken snel doorquote:
Ga je toch niet steeds verdedigen, laat die Blauwe het heen en weer krijgenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mijn hersens werken soms wat rap en denken snel door![]()
denk bij het liedje van bacon nu dat ie zich een ouwe man voelt![]()
is niet zo natuurlijk maar dat schiet dan ook door mijn hoofd![]()
net zoiets als beelddenken zeg maar ofzo
Ik post alleen youtubes als ze iets over mijn gevoel zeggen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mijn hersens werken soms wat rap en denken snel door![]()
denk bij het liedje van bacon nu dat ie zich een ouwe man voelt![]()
is niet zo natuurlijk maar dat schiet dan ook door mijn hoofd![]()
net zoiets als beelddenken zeg maar ofzo
Bushokje.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga je toch niet steeds verdedigen, laat die Blauwe het heen en weer krijgen
lol ja ik doe het weer he, godver, maar niet omdat het een Blauwe isquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga je toch niet steeds verdedigen, laat die Blauwe het heen en weer krijgen
Je hebt een Bart en Coos nodig, en een potje waar je elke keer geld in moet stoppen als je sorry zegt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
lol ja ik doe het weer he, godver, maar niet omdat het een Blauwe isdoe ik bij iedereen geloof ik
![]()
Blauwe ooohh best wel een scheldwoord![]()
zou ik het dan afleren, ik schijn het al jaren te doenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt een Bart en Coos nodig, en een potje waar je elke keer geld in moet stoppen als je sorry zegt.
Tis dat die kleur soms als een rooie lap op een stier kan werken...( sorry Von.)quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
lol ja ik doe het weer he, godver, maar niet omdat het een Blauwe isdoe ik bij iedereen geloof ik
![]()
Blauwe ooohh best wel een scheldwoord![]()
Welke Bart en Coos?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt een Bart en Coos nodig, en een potje waar je elke keer geld in moet stoppen als je sorry zegt.
Hal uit Malcolm in the Middle (jouw gif) = Walter 'Heisenberg' White = Bryan Cranston.quote:
Ik heb veel van ze geleerd. Sowieso heb ik veel op FOK geleerd. Het woord sowieso onder andere, en hoofdletters komt slimmer over. Overdadig smileygebruik...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zou ik het dan afleren, ik schijn het al jaren te doen
We moeten allemaal wat harder worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb veel van ze geleerd. Sowieso heb ik veel op FOK geleerd. Het woord sowieso onder andere, en hoofdletters komt slimmer over. Overdadig smileygebruik...
Ik denk dat fok me ook wat harder heeft gemaakt, zeker sinds ik mod ben.
ja ik leer hier ook een hoop, hoofdletters weet ik maar heb ik niet altijd zin in en de rest ligt aan mijn bui en ja smileys hou ik gewoon van, die kunnen heel snel uitleggen hoe ik denk op zo'n momentquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb veel van ze geleerd. Sowieso heb ik veel op FOK geleerd. Het woord sowieso onder andere, en hoofdletters komt slimmer over. Overdadig smileygebruik...
dat wil ik helemaal niet, ik vind dat iedereen liever moet worden voor elkaarquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
We moeten allemaal wat harder worden.
Ik vond dat nep-einde voor Breaking Bad dat ze opgenomen hadden zo baasquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hal uit Malcolm in the Middle (jouw gif) = Walter 'Heisenberg' White = Bryan Cranston.
Zo zit de wereld niet in elkaar, klein Choco'tje.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat wil ik helemaal niet, ik vind dat iedereen liever moet worden voor elkaar
Ik heb wel eens stukjes gezien van die serie, niet een hele aflevering. Maar ik wist niet dat hij Heisenberg was. Ik vind het ontzettend knap dat hij 2 rollen neer kan zetten die totaal verschillend zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hal uit Malcolm in the Middle (jouw gif) = Walter 'Heisenberg' White = Bryan Cranston.
Mooi mooi..nu de rest nog..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die was leuk. Alles was een droom.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond dat nep-einde voor Breaking Bad dat ze opgenomen hadden zo baas![]()
die heb ik toen ook gezien jaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond dat nep-einde voor Breaking Bad dat ze opgenomen hadden zo baas![]()
Als je de serie niet gezien hebt ook hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
die heb ik toen ook gezien ja![]()
is echt lachen als je BB hebt gezien
ik weet hetquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo zit de wereld niet in elkaar, klein Choco'tje.
Jij niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
We moeten allemaal wat harder worden.
Een smiley is veel sterker dan een aantal. Echt. Ik bedoel het niet lullig maar het komt zo simpel over, Dat mag ik zeggen want ik heb me er ook lang schuldig aan gemaakt, Hoofletters doe ik zelfs in DM.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ik leer hier ook een hoop, hoofdletters weet ik maar heb ik niet altijd zin in en de rest ligt aan mijn bui en ja smileys hou ik gewoon van, die kunnen heel snel uitleggen hoe ik denk op zo'n moment
Daarom ben ik ook fan van hem. Die ervaring van het Hal-personage kon hij natuurlijk ook een beetje gebruiken voor Walter White,toen die nog een knullige schoolleraar was. Maar ik had nooit verwacht dat hij zo'n goede bad-guy kon spelen, en de netwerkbazen ook niet. Ze wilden eerst John Cusack als Walter White doen, omdat Bryan Cranston te 'sullig' leek. Gelukkig is het anders gelopen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens stukjes gezien van die serie, niet een hele aflevering. Maar ik wist niet dat hij Heisenberg was. Ik vind het ontzettend dat hij 2 rollen neer kan zetten die totaal verschillend zijn.
Schaats in een wak.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi mooi..nu de rest nog.. [ link | afbeelding ]
Ho ho, niet iedereen is zomaar hetzelfde, dat die Blauwe nou wat méér denken te kunnen zeggen..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet hetdacht kijken of het hier wel kan lukken dat iedereen elkaar lief vind
![]()
maar dat lukt niet nee
Dan mag jij het zeker zeggen en wil ik absoluut gewoon verder lerenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij niet.Alhoewel knapperige bacon lekker is.
[..]
Een smiley is veel sterker dan een aantal. Echt. Ik bedoel het niet lullig maar het komt zo simpel over, Dat mag ik zeggen want ik heb me er ook lang schuldig aan gemaakt, Hoofletters doe ik zelfs in DM.
Ik ben de meest sarcastische lul op FOK! maar volgens mij merkt niemand het, want iedereen doet aardig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan mag jij het zeker zeggen en wil ik absoluut gewoon verder leren
Want dat vind ik ook leuk, nieuwe dingen leren![]()
Zoals ik nu sinds gister weet dat als een zin eindigt op ..... dit vaak sarcasme is
Nee dat zeg ik ook niet, dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ho ho, niet iedereen is zomaar hetzelfde, dat die Blauwe nou wat méér denken te kunnen zeggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |