ik heb jou en paro ook een beetje gelaten dus ik vind dat ik dan brain wel mag, de rest delen we, goedquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:00 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oi, het is een harem he, dus eerlijk alles delen mop!![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zie er veel beter uit. Dat is mijn zuster.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:00 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oi, het is een harem he, dus eerlijk alles delen mop!![]()
Not the mamma, zeg je dat iets?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:02 schreef Voxs het volgende:
[..]Wat is je UI? het komt me zo bekend voor?
Dat was láng voor de pauze.. inmiddels een Jochem Meier verder zijn die theorieën al behoorlijk vervaagdquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
We hebben het ook gehad over apple, quantumfysica en dolfijntjesDus niet alleen over ontharen.
Iedereen was toen nog erg braaf
Dinosaursquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Not the mamma, zeg je dat iets?
Google..ja ik ken hetquote:
nee ga lekker verder. ik verkas naar bank en ipad en heb nog wat andere draadjes lopen..multitasken kan maar tot op zekere hoogtequote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee joh, blijf![]()
brain hou je in, doe ik het ook
dat is waar, niet teveel tegelijk doen, veel plezier verderquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
nee ga lekker verder. ik verkas naar bank en ipad en heb nog wat andere draadjes lopen..multitasken kan maar tot op zekere hoogte
quote:
kut hoor dat internet als het niet werkt, gebeurt steeds vaker lijkt het wel, hoezo vooruitgangquote:
ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat is het opeens rustig hier. Ik zit even bij te lezen.
Ik heb al weer genoeg gelezen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het ook niet![]()
ik zei toch dat je wel de kans zou krijgen om terug te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |