toch vond ik hem wel ff grappig. ja ik kijk vaak eerst naar de titels. kan er niets aan doenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is geenszins grappig bedoelt though.
Ok, haha!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toch vond ik hem wel ff grappig. ja ik kijk vaak eerst naar de titels. kan er niets aan doen
maar rod zingt gewoon lekker en het was een mooi liedje, dat was geen grapje van me
mijn hersens werken soms wat rap en denken snel doorquote:
Ga je toch niet steeds verdedigen, laat die Blauwe het heen en weer krijgenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mijn hersens werken soms wat rap en denken snel door![]()
denk bij het liedje van bacon nu dat ie zich een ouwe man voelt![]()
is niet zo natuurlijk maar dat schiet dan ook door mijn hoofd![]()
net zoiets als beelddenken zeg maar ofzo
Ik post alleen youtubes als ze iets over mijn gevoel zeggen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mijn hersens werken soms wat rap en denken snel door![]()
denk bij het liedje van bacon nu dat ie zich een ouwe man voelt![]()
is niet zo natuurlijk maar dat schiet dan ook door mijn hoofd![]()
net zoiets als beelddenken zeg maar ofzo
Bushokje.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga je toch niet steeds verdedigen, laat die Blauwe het heen en weer krijgen
lol ja ik doe het weer he, godver, maar niet omdat het een Blauwe isquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga je toch niet steeds verdedigen, laat die Blauwe het heen en weer krijgen
Je hebt een Bart en Coos nodig, en een potje waar je elke keer geld in moet stoppen als je sorry zegt.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
lol ja ik doe het weer he, godver, maar niet omdat het een Blauwe isdoe ik bij iedereen geloof ik
![]()
Blauwe ooohh best wel een scheldwoord![]()
zou ik het dan afleren, ik schijn het al jaren te doenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt een Bart en Coos nodig, en een potje waar je elke keer geld in moet stoppen als je sorry zegt.
Tis dat die kleur soms als een rooie lap op een stier kan werken...( sorry Von.)quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
lol ja ik doe het weer he, godver, maar niet omdat het een Blauwe isdoe ik bij iedereen geloof ik
![]()
Blauwe ooohh best wel een scheldwoord![]()
Welke Bart en Coos?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt een Bart en Coos nodig, en een potje waar je elke keer geld in moet stoppen als je sorry zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |