Ik ben echt fan van beiden. Vind ze sympathiek en hun tennis spreekt me aan. Verder vond ik Nalbandian en Coria heel goed.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je echt fan kan zijn van beide spelers.
Misschien ben je liefhebber van hun spel oid, dat kan ik begrijpen. Of vind je het aardige gasten.
Maar als je echt Federer fan bent, dan kan je niet anders dan een hartsgrondige hekel hebben aan Nadal. En vice versa.
Niet waar! Vroeger had ik wel een hekel aan Nadal, omdat hij altijd won van Federer, maar Nadal is gewoon een heel aardige gast. Daar kan je geen hekel aan hebben.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je echt fan kan zijn van beide spelers.
Misschien ben je liefhebber van hun spel oid, dat kan ik begrijpen. Of vind je het aardige gasten.
Maar als je echt Federer fan bent, dan kan je niet anders dan een hartsgrondige hekel hebben aan Nadal. En vice versa.
Ben jij voor Gulbis of gewoon voor een spannende wedstrijd?quote:
Wat zal je een hekel aan Becker hebben gehad.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
Vanaf eind jaren 80 was het makkelijker voor me geweest. Toen was ik enorm fan van Edberg en verder van niemand. Ik ben niet half zo veel fan van Federer en Nadal als ik destijds van Edberg was.
Federer komt uit Basel waar Zwitserduits gesproken wordt. De kans dat iemand uit Basel RetoRomaans kan is erg klein. Frans zal hij wel beheersen dus dat kan ook nog.quote:
Ja, dat klopt wel redelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat zal je een hekel aan Becker hebben gehad.
Als ik daaruit moet kiezen: dat laatste.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben jij voor Gulbis of gewoon voor een spannende wedstrijd?
Ik ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als ik daaruit moet kiezen: dat laatste.
De enige keer dat ik enige sympathie had voor Becker was tijdens deze wedstrijd. Is er iemand in staat om daar beelden van te vinden? Ik heb er al vaak naar gezocht maar nog nooit iets gevonden.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat zal je een hekel aan Becker hebben gehad.
Ik las retroclutch.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:48 schreef Rosario het volgende:
Gulbis is opeens reteclutch.
Prachtig punt weer.
hoezo danquote:
Ik vond hem zo arrogant.quote:
Kan ook. Klinkt wel leuk.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik las retroclutch.(Vanwege het Retroromaans).
Haha, ja.quote:
Maar hij was zo hoog. Had Federer er niet bij gekund als hij naar achter was gelopen?quote:Perfecte lob van Gulbis hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |