Omdat ik fan ben van Nadal en Federer en toen ik mijn account op FOK! aanmaakte was ik alleen nog fan van Federer.quote:
En ben jen toevallig ook fan van Djokovic en als het uitkomt van Wawrinka?quote:Op zondag 1 juni 2014 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat ik fan ben van Nadal en Federer en toen ik mijn account op FOK! aanmaakte was ik alleen nog fan van Federer.
Heb ik ook last van. Ik ben fan van Ajax en Feyenoord. Toen ik mijn account op FOK! aanmaakte was ik alleen fan van Ajax.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat ik fan ben van Nadal en Federer en toen ik mijn account op FOK! aanmaakte was ik alleen nog fan van Federer.
ohhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 1 juni 2014 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2014 15:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Ik ben fan van Ajax en Feyenoord. Toen ik mijn account op FOK! aanmaakte was ik alleen fan van Ajax.
Nee. Wat gek dat je suggereert dat ik fan ben al naar gelang het me uitkomt. Zeg je daar misschien iets mee over jezelf?quote:Op zondag 1 juni 2014 15:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En ben jen toevallig ook fan van Djokovic en als het uitkomt van Wawrinka?
Herkenbaar. Nu heet ik Jeroen.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Ik ben fan van Ajax en Feyenoord. Toen ik mijn account op FOK! aanmaakte was ik alleen fan van Ajax.
Je bent inmiddels thuis? Hoe was het?quote:Op zondag 1 juni 2014 15:29 schreef opreis het volgende:
Ik moet ook iets bekennen, ik ben eigenlijk al lang niet meer aan het reizen
Het was echt fantastischquote:Op zondag 1 juni 2014 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bent inmiddels thuis? Hoe was het?
Goed dat je dit bespreekbaar maakt.![]()
bedankt!quote:Op zondag 1 juni 2014 15:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/645737-roland-garros-2014/tab/907/live/
Valt mij ook op. Apart inderdaad. Zou dan Zwitserduits moeten zijn, want er bestaat niet zoals als de Zwitserse taal.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:36 schreef grrrrg het volgende:
Wat roept Federer toch? Ben ik niet zo van hem gewend? Zwitsers?
Retoromaansquote:Op zondag 1 juni 2014 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Valt mij ook op. Apart inderdaad. Zou dan Zwitserduits moeten zijn, want er bestaat niet zoals als de Zwitserse taal.
Ik kan me niet voorstellen dat je echt fan kan zijn van beide spelers.quote:Op zondag 1 juni 2014 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee. Wat gek dat je suggereert dat ik fan ben al naar gelang het me uitkomt. Zeg je daar misschien iets mee over jezelf?
En dat bepaal jij?quote:Op zondag 1 juni 2014 15:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Maar als je echt Federer fan bent, dan kan je niet anders dan een hartsgrondige hekel hebben aan Nadal. En vice versa.
quote:Op zondag 1 juni 2014 15:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je echt fan kan zijn van beide spelers.
Misschien ben je liefhebber van hun spel oid, dat kan ik begrijpen. Of vind je het aardige gasten.
Maar als je echt Federer fan bent, dan kan je niet anders dan een hartsgrondige hekel hebben aan Nadal. En vice versa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |