hier en daar een spetter, bewolkt en af en toe wat zon. en benauwd.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:00 schreef Moppert het volgende:
Hoe is het weer bij jou ladyik had wat miezer regen.
Ik kom net terug van de waterkanthet was er wel lekker.
Wil ik ookquote:Op zondag 8 juni 2014 12:24 schreef -Spring het volgende:
Nu is het weer hartstikke warm. Ik heb vanmorgen al een duik in het Veerse Meer genomen.
L heeft geen echte slaapissues he?quote:Op zondag 8 juni 2014 12:24 schreef -Spring het volgende:
En de kinderen lagen met zn drieën in een apart tentje. Twee helemaal over de flos en L heeft overal doorheen geslapen.![]()
wij hebben 8jr geleden een airco aangeschaft. Was een rib uit mijn lijf maar elke cent waatd. Hij staat sinds gisteren weer in de woonkamer. Het is er nu heerlijk koel.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:53 schreef lily het volgende:
Pffff..echt heh.
Twee dagen 31 graden en..bam ..27 graden in de woonkamer.
Ik smelt en plak en ik haat het
zon op aan de achterkant, zo'n onder aan de voorkant en een plat dak...quote:Op zondag 8 juni 2014 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Wij merkten dat het hier in het nieuwe huis heerlijk koel blijft, ook al staat de hele middag de zon er op
wij hebben ook zon op de achterkant. in de huiskamer is het dan ook goed te doen. de katten liggen heerlijk languit op het koele laminaat.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
zon op aan de achterkant, zo'n onder aan de voorkant en een plat dak...
ik wil niet meer zonder..quote:Op zondag 8 juni 2014 22:36 schreef lily het volgende:
Gefeliciteerd met Tess, vickyen die airco....het lijkt me zalig....
quote:Op maandag 9 juni 2014 09:28 schreef livelink het volgende:
Gisterenavond was het bij ons wel aangenaam in huis. Nu begint het al een beetje onaangenaam te worden. Ik werd vanochtend wakker gemaakt door Katja met de mededeling dat er allemaal bloed in haar kamer was en of er iemand gewond was. Blijkt dat mijn teen open ligt. Ik heb gisterenavond mijn teen gestoten toen ik de konijnen naar binnen ging jagen en niet doorgehad dat mijn teen aan het bloeden was. En daarna heb ik duidelijk mijn laatste ronde door het hele huis gemaakt![]()
Even alle deuren en ramen controleren, even de slaapkamers van de kinderen in. Natuurlijk nog even naar de badkamer enzovoorts.
De kinderen hadden er vanochtend erg veel lol in met het volgen van het spoor (wat doe jij 's nachts op onze slaapkamer, mama?).
Dus als jullie me zoeken dan ben ik aan het dweilen en beddengoed aan het wassen en een pleister op mijn teen aan het doen.
Eigenlijk was het andersom: we blijken net voor een enorme prijsverhoging geboekt te hebben vorige keer. Dus nou ja, hoera daarvoor dan maarquote:Op maandag 9 juni 2014 09:45 schreef Spuuglokje het volgende:
En wat jammer dat omboeken zo duur is Gao.
de EHBO van het zwembad welteverstaan he.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:41 schreef Gaoxing het volgende:
Hallo zeg buuf! Get, dat duiken vind ik altijd zo vreselijk eng, juist om die reden. Hoe voelt hij zich? Erge hoofdpijn? En wat wilden ze gaan opereren?
Oooh, ik vond het al zo raarquote:Op maandag 9 juni 2014 18:55 schreef debuurvrouw het volgende:
de EHBO van het zwembad welteverstaan he.die waren niet erg relaxed.
Die van mij valt best wel mee. Naja, laatst wel een blauw oog, maar verder valt het best mee dit jaar. Oh en geen flauw idee waar dat oog vandaan kwam he.... "Blauw oog? Heb ik altijd"quote:En nul hoofdpijn, geen klachten, veel praatjes en stoerdoenerij. Hij zit nu alweer te drummen.
Ik begin al een beetje af te harden merk ik.boys will be boys.
ik noemde het al het eerste Testosteron-ongeluk. Haantjes zijn het.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:07 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oooh, ik vond het al zo raarDie moeten nog even oefenen?
[..]
Die van mij valt best wel mee. Naja, laatst wel een blauw oog, maar verder valt het best mee dit jaar. Oh en geen flauw idee waar dat oog vandaan kwam he.... "Blauw oog? Heb ik altijd"
Wat had jongste laatst uitgeakkefieterd?
Eigenlijk zeg je nu "komt nog wel" he?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
ik noemde het al het eerste Testosteron-ongeluk. Haantjes zijn het.
Dit is dus nieuw ook voor mij.
ik hoop het niet voor je.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:36 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je nu "komt nog wel" he?
O god, dat heb ik ook wel eens gehad. Heel mn veter vasrgedraaid. Ik kon niets anders dan me in de berm laren vallen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik noemde het al het eerste Testosteron-ongeluk. Haantjes zijn het.
Dit is dus nieuw ook voor mij.
Jongste had zijn veter los op de fiets. Dus vastgedraaid. Stoppen, los willen maken en al bukkend je evenwicht verliezen. Plonk op de klinkers. Wondje van één cm op z'n voorhoofd. Maar bloeden! Alsof ie geslacht werd. Gezicht, shirt, broek, schoenen, haar, handen, mond, neus alles onder het bloed.
ja ik heb het even aangezet, maar het is daar gewoon zonnig dus ik vroeg me af of het een live uitzending wasquote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef Leandra het volgende:
Ziggo zendt het uit op kanaal 222, waar het bij UPC zit weet ik zo niet.
Nee nu niet, het is net stilgelegd.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja ik heb het even aangezet, maar het is daar gewoon zonnig dus ik vroeg me af of het een live uitzending was
viel wel mee. Ik vond dat t allemaal heel goed geregeld is.quote:
Het was iig geen lange staart. Maar ik gilde ook best wel hard. Valt me mee dat Kim er niet wakker van is geworden.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:40 schreef livelink het volgende:
Oh, ik griezel al bij het lezen. Bij het vermoeden van een muis (aan een rat durf ik niet eens te denken) zit ik al bovenop de tafel te gillen.
ja, nou ja. Je kent 'm.quote:
Ja, die heb ik ook gehoord, maar dan om 5.30!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:52 schreef Saffier het volgende:
Buurvrouw hoe heeft je stuntkind geslapen?
Vanmorgen om 5 uur was er hier een onweersklap zo hard dat ik dacht dat het in mijn slaapkamer afspeeldeIk zat rechtop in m'n bed, in totaal maar twee klappen maar ze hielden per stuk een paar minuten aan.
Nee blijkbaar niet. Zo maar naar de stad om vallen te halen. Ik vind het maar niks, brrr.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:00 schreef kaatjejannie het volgende:
Wij hadden in een flat op 5 hoog ook muizen. Dat zegt dus niet zo heel veel.
Ik heb m gevonden. Derde quote uit de op. Het was niet dr veter maar dr broek.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef Leandra het volgende:
Sjezus Spring, nou moest ik heel hard lachen terwijl de jongste van buuf er juist zo gewond door was geraakt.
Als je je facebook niet openbaar hebt staan, kunnen anderen de foto's toch niet zien?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:44 schreef -Spring het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)tm_campaign=facebook
Klopt voor de foto bovenaan. Profielfoto kan je wel afschermen, dan krijg je alleen die kleine afbeelding te zien. Je kan het testen trouwens op je facebook wat mensen kunnen zien. Als je op het slotje rechtsboven klikt (via internet, niet telefoon) en dan wie kan mijn inhoud zien -> Wat zien anderen op mijn tijdlijn?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:15 schreef Cathmar het volgende:
Je profielfoto of die foto bovenaan je fb wel volgens mij. Eens even goed uitzoeken.
getver wat eng! en gelukkig lijkt het mee te vallen dus, maar aiai, dit is echt zo'n nachtmerrie scenario, brrr! ik vind duikplanken ook echt ondingen. maar hoe gaat het nu met 'm?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, vers van de dokterswacht. Middelste zoon probeerde een achteroversalto van de duikplank. Hij hecht er aan te zeggen dat ie ook luktenetjes op de voetjes geland. Alleen te ver omhoog en niet naar voren gesprongen dus ergens halverwege kwam zijn hoofd de duikplank tegen.
Een jaap van een cm of 5 en drie hechtingen. En de hele EHBO van het zwembad van de rel. Die wilden een ambulance, hoofd scheren, een wekadvies en een operatie.
wel altijd je profielfoto en je header.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je je facebook niet openbaar hebt staan, kunnen anderen de foto's toch niet zien?
wel goed. Beetje slecht geslapen maar verder geen nadelige effecten. Het was gelukkig niet zo diep. Dus het heelt alweer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:40 schreef trui het volgende:
[..]
getver wat eng! en gelukkig lijkt het mee te vallen dus, maar aiai, dit is echt zo'n nachtmerrie scenario, brrr! ik vind duikplanken ook echt ondingen. maar hoe gaat het nu met 'm?
Ik zit net even te kijken maar je omslagfoto kun je per foto wel instellen, niet het album.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wel altijd je profielfoto en je header.
Ja, dat weet ik, maar eventuele foto's van dochterlief verder niet, dus.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wel altijd je profielfoto en je header.
Nou, dat weet ik niet. Maar ik verbaas me namelijk al langer over de hoeveelheid kinderfoto's in de headers. Maar ik ben dan ook een beetje paranoid.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar eventuele foto's van dochterlief verder niet, dus.
Ik ook, maar niet omdat ik paranoid ben, maar omdat mijn facebookpagina MIJN pagina is, en niet die van mijn kind(eren).quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Maar ik verbaas me namelijk al langer over de hoeveelheid kinderfoto's in de headers. Maar ik ben dan ook een beetje paranoid.
buiten dat ook nog eens. En ik merk dat ik ook minder scheutig word. Verstuurde nog wel eens wat via whatsapp. Maar sinds ik weet dat er in hun voorwaarden staat dat zij de eigenaar worden van de foto kijk ik ook daar wel mee uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet omdat ik paranoid ben, maar omdat mijn facebookpagina MIJN pagina is, en niet die van mijn kind(eren).
Verder ben ik steeds minder scheutig met foto's.
Ik ben niet echt paranoid, maar ik vind het wel goed dat we ons realiseren dat iets wat op internet staat er nooit meer af gaat. Ik heb mijn instellingen in Facebook best stevig ingesteld op privacy. En S begint groter te worden en ik vind dat ik haar privacy ook nog veel beter moet respecteren en beschermen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
buiten dat ook nog eens. En ik merk dat ik ook minder scheutig word. Verstuurde nog wel eens wat via whatsapp. Maar sinds ik weet dat er in hun voorwaarden staat dat zij de eigenaar worden van de foto kijk ik ook daar wel mee uit.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:01 schreef Limone het volgende:
Hij wilde je vast wel even helpen bij het 'ontstressen'.
Neuh. JOUW facebookpagina is van Facebookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet omdat ik paranoid ben, maar omdat mijn facebookpagina MIJN pagina is, en niet die van mijn kind(eren).
Nadat ik me (natuurlijkquote:
Zijn dochter is laatst een weekendje met ons mee geweest naar de Ardennen, maar buitenom contact over speelafspraakjes en zo spreken we elkaar idd niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:13 schreef trui het volgende:
het was geen vriend ofzo he, die dat deed, maar slechts 'de vader van een klasgenootje'. en aan zoiets een whatsapp berichtje wijden vind ik ook al wat ver gaan. als 't nou toevallig in het voorbijgaan ter sprake kan komen ok, maar een bericht? nou ja, 2 redenen waarom ik ´t nogal overdreven vind, en als ´t mijzelf zou aangaan wel wat vervelend (en ja, te bemoeierig) zou vinden ook. jij dus niet, luigi?
Ach ik vind het gewoon jammer dat er gelijk zo negatief geassocieerd wordt, that's all. Ligt in het verlengde van hoe mensen met elkaar omgaan denk ik, alles vanuit de defensie, ook dit soort 'aandacht' . Verder weinig boeiend maar ik vond bemoeizuchtig een beetje té.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:13 schreef trui het volgende:
het was geen vriend ofzo he, die dat deed, maar slechts 'de vader van een klasgenootje'. en aan zoiets een whatsapp berichtje wijden vind ik ook al wat ver gaan. als 't nou toevallig in het voorbijgaan ter sprake kan komen ok, maar een bericht? nou ja, 2 redenen waarom ik ´t nogal overdreven vind, en als ´t mijzelf zou aangaan wel wat vervelend (en ja, te bemoeierig) zou vinden ook. jij dus niet, luigi?
quote:
Haha, nee dusquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]ben ik dan de enige die t leest als lief bedoeld?
Haha, ik weet zelf eigenlijk helemaal niet hoe ik het op moet vatten. Daarom heb ik er in mn eerste post er over ook mn mening niet bijgezet. Ik was benieuwd hoe jullie het zouden ervaren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]ben ik dan de enige die t leest als lief bedoeld?
Ik zal m eens een voorzetje geven, kijken hoe ie reageert.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou Limone en ik zagen het ook niet negatief geloof ik![]()
Oh en die netjes getrouwde mannen, dat zijn de ergsten Springetje!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:26 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik zal m eens een voorzetje geven, kijken hoe ie reageert.
ik lees het helemaal niet als bemoeiend of als die wil ergens overheenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:22 schreef -Spring het volgende:
[..]
Haha, ik weet zelf eigenlijk helemaal niet hoe ik het op moet vatten. Daarom heb ik er in mn eerste post er over ook mn mening niet bijgezet. Ik was benieuwd hoe jullie het zouden ervaren.
Helaas moeten wij leven in een harde, cynische wereld, Ynske...quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:33 schreef Ynske het volgende:
ik
[..]
ik lees het helemaal niet als bemoeiend of als die wil ergens overheen
k vind t best lief als iemand vraagt naar hoe je je voelt
doe ik ook bij collega's die gestressed uitzien
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Helaas moeten wij leven in een harde, cynische wereld, Ynske....
Gaat het verder wel goed met je?.
nee, maar vraag t eind van de dag nog eensquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:39 schreef Luigi het volgende:
[..]
Niet gestrest meer? Geen massage oid nodig?
Oh kut..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |