quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:01 schreef Limone het volgende:
Hij wilde je vast wel even helpen bij het 'ontstressen'.
Neuh. JOUW facebookpagina is van Facebookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet omdat ik paranoid ben, maar omdat mijn facebookpagina MIJN pagina is, en niet die van mijn kind(eren).
Nadat ik me (natuurlijkquote:
Zijn dochter is laatst een weekendje met ons mee geweest naar de Ardennen, maar buitenom contact over speelafspraakjes en zo spreken we elkaar idd niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:13 schreef trui het volgende:
het was geen vriend ofzo he, die dat deed, maar slechts 'de vader van een klasgenootje'. en aan zoiets een whatsapp berichtje wijden vind ik ook al wat ver gaan. als 't nou toevallig in het voorbijgaan ter sprake kan komen ok, maar een bericht? nou ja, 2 redenen waarom ik ´t nogal overdreven vind, en als ´t mijzelf zou aangaan wel wat vervelend (en ja, te bemoeierig) zou vinden ook. jij dus niet, luigi?
Ach ik vind het gewoon jammer dat er gelijk zo negatief geassocieerd wordt, that's all. Ligt in het verlengde van hoe mensen met elkaar omgaan denk ik, alles vanuit de defensie, ook dit soort 'aandacht' . Verder weinig boeiend maar ik vond bemoeizuchtig een beetje té.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:13 schreef trui het volgende:
het was geen vriend ofzo he, die dat deed, maar slechts 'de vader van een klasgenootje'. en aan zoiets een whatsapp berichtje wijden vind ik ook al wat ver gaan. als 't nou toevallig in het voorbijgaan ter sprake kan komen ok, maar een bericht? nou ja, 2 redenen waarom ik ´t nogal overdreven vind, en als ´t mijzelf zou aangaan wel wat vervelend (en ja, te bemoeierig) zou vinden ook. jij dus niet, luigi?
quote:
Haha, nee dusquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]ben ik dan de enige die t leest als lief bedoeld?
Haha, ik weet zelf eigenlijk helemaal niet hoe ik het op moet vatten. Daarom heb ik er in mn eerste post er over ook mn mening niet bijgezet. Ik was benieuwd hoe jullie het zouden ervaren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]ben ik dan de enige die t leest als lief bedoeld?
Ik zal m eens een voorzetje geven, kijken hoe ie reageert.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou Limone en ik zagen het ook niet negatief geloof ik![]()
Oh en die netjes getrouwde mannen, dat zijn de ergsten Springetje!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:26 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik zal m eens een voorzetje geven, kijken hoe ie reageert.
ik lees het helemaal niet als bemoeiend of als die wil ergens overheenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:22 schreef -Spring het volgende:
[..]
Haha, ik weet zelf eigenlijk helemaal niet hoe ik het op moet vatten. Daarom heb ik er in mn eerste post er over ook mn mening niet bijgezet. Ik was benieuwd hoe jullie het zouden ervaren.
Helaas moeten wij leven in een harde, cynische wereld, Ynske...quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:33 schreef Ynske het volgende:
ik
[..]
ik lees het helemaal niet als bemoeiend of als die wil ergens overheen
k vind t best lief als iemand vraagt naar hoe je je voelt
doe ik ook bij collega's die gestressed uitzien
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Helaas moeten wij leven in een harde, cynische wereld, Ynske....
Gaat het verder wel goed met je?.
nee, maar vraag t eind van de dag nog eensquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:39 schreef Luigi het volgende:
[..]
Niet gestrest meer? Geen massage oid nodig?
Oh kut..
Ok, ga nu eerst de uk van school halen, beetje op tijd, kan ik nog kijken of ik gestresste moedertjes kan spotten op het schoolplein!quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, maar vraag t eind van de dag nog eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |