quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:09 schreef Tamashii het volgende:
Vorig jaar was ik knetter stoned. Niks bij me, een fucking hijsje van een ander. Was t puur. Was echt op een andere wereld. Met mn broertje naast me
Ja was opzich wel relaxed op een paar dingen na. Gelukkig zijn die nu de wereld uit.quote:
Inclusief baard en fedora?quote:
Op loopafstand.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
Den Haag..... ook zo lekker om de hoek.
We eten je niet op hoor.quote:
Nep hipster.quote:
quote:
quote:
Ik noem dat een hoedje en die heb ik alquote:
Jammer, je leek zo leuk.quote:
Waarom zou dat een problem moeten zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik twijfel wat over m'n jurk.
M'n tieten vallen er zowat uit
Prima jurkje!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pics.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dit.quote:
Foto, nu!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
groeiTquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:30 schreef zeefje het volgende:
Van die mensen die elke keer als ze je zien vragen of je nog steeds groei.
Tip van Ado. JB luistert beter als je commandeert.quote:
een paar hoeken denk ikquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Den Haag..... ook zo lekker om de hoek.
Soms.quote:
mag ik kijken?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik weet gewoon echt niet of t kanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tip van Ado. JB luistert beter als je commandeert.
quote:
Ik ben bereid om een second opinion te geven. Maar dan moet je wel ff helpen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik weet gewoon echt niet of t kan![]()
Hij zegt van wel, maar ik vind het eigenlijk echt iets té.. Mja, we gaan gewoon op bezoek, dus ik loop er niet in t openbaar mee rond ofzo...
oh dan. gewoon doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij zegt van wel, maar ik vind het eigenlijk echt iets té.. Mja, we gaan gewoon op bezoek, dus ik loop er niet in t openbaar mee rond ofzo...
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik morgen nog meer spierpijn ga hebben.
Maar hij gaat zo wel voor me koken.quote:
Help je hem geen handje dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar hij gaat zo wel voor me koken.
Ik voel een 'ik hou van je' aankomen.quote:
Ik zou dat lekker buiten doen. buitenkeuken ftwquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben sinds 9:15 al bijna onafgebroken buiten. Nu ff binnen om eten voor te bereiden.
Spierpijn doet je wel vaak denken aan geode momentenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik morgen nog meer spierpijn ga hebben.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
inkopper.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar hij gaat zo wel voor me koken.
''wil je je eitje gebakken , gekookt of bevrucht ''quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:40 schreef perro. het volgende:
[..]
inkopper.
wat gaat ie maken? eitjes? worst? rosbief?
quote:
Ik ook wel.quote:
quote:
iedereen met push up is tochquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:43 schreef perro. het volgende:
als het maar push-up is, dan is het sws goed jbtje.
Wow, beweer je nu dat JB hangtieten heeft?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:43 schreef perro. het volgende:
als het maar push-up is, dan is het sws goed jbtje.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, beweer je nu dat JB hangtieten heeft?
Ben je zo klein??quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:30 schreef zeefje het volgende:
Van die mensen die elke keer als ze je zien vragen of je nog steeds groei.
Helaas, die heb ik (nog) niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:39 schreef zeefje het volgende:
Ik zou dat lekker buiten doen. buitenkeuken ftw
En ik dan?quote:
Nog eens maar dan vanuit een andere hoek!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij is te groot![]()
De foto dan
En je ziet hierop mn tieten nietheel de reden dt ik twijfel
dat maak jij ervan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, beweer je nu dat JB hangtieten heeft?
Het deel dat nu over de knie zit over haar hoofd trekken?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:49 schreef zeefje het volgende:
Maar hoe wil je dit anders dragen dan als je vind dat je je borsten teveel ziet?
Douchenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:49 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga zo douchen. En dan maar eens naar boven
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:49 schreef zeefje het volgende:
Maar hoe wil je dit anders dragen dan als je vind dat je je borsten teveel ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |