quote:HET RECORD IS BINNEN!
Na 198 uur radiomaken heeft Giel de 3FM studio verlaten. Hij heeft het wereldrecord radiomaken verbroken! En daar mag een bel voor klinken!
Giel heeft het record te pakken
Giel versloeg om 05:00 uur het record van 190 uur radiomaken. Dat moest gevierd worden met champagne. Maar het einde was nog niet in zicht, want Giel ging daarna lekker nog 8 uur door!
Giel in het Guinness Book of Records
Vooralsnog is het record officieus behaald, want pas als Guinness het gecontroleerd heeft (er zijn nogal wat regels verbonden aan zo'n recordpoging), dan mag het officieel genoemd worden.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:19 schreef JDude het volgende:
Favoriete plant van Jon Bakker.
Een sanseveri-JA.
plant die zingt over worstjes op haar borstjes.....quote:
ow, ik vind em wel lekker nu ik em zo hoor. sorry Roelquote:
ik zit heerlijk achter mijn pc footballmanager te spelen en fanta strawberry-passionfuit te drinken. ook leuk.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zit ultiem te genieten in de zon, op m'n balkon, met een klein pilsje erbij!
Dat is echte de leven!
Jouw sigquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit heerlijk achter mijn pc footballmanager te spelen en fanta strawberry-passionfuit te drinken. ook leuk.
ja, ik was "kijk me aan als ik je volspuit" een beetje zatquote:
Verdomme zie het nu pasquote:
ik heb em al gewijzigdquote:
goed bezig! en misschien is er zelfs wel op te hardlopenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:35 schreef MarijeH het volgende:
Mijn bestelde albums zijn binnen. Nu ga ik ze meteen luisteren. Mega top 50 sla ik over.
Automatic for the people heb ik gekocht naar aanleiding van een uitzending van Ekstra Weekend.
Tijdens het programma Metmichiel draaide Michiel Veenstra weleens een plaatje van Weezer. Ik vond de muziek die hij draaide wel leuk. Ik dacht erover om meer werk van Weezer te luisteren. Ik kwam tot de conclusie dat ik vond dat ze leuke muziek maakten. Ik heb vorige maand The blue album geluisterd om te kijken of ik het wilde kopen. Een dag later zag ik op twitter enkele tweets over dat album. Toen dacht ik: ik ga dat album kopen. Vervolgens dacht ik er niet echt weer aan. Totdat ik vorige week een special over Weezer hoorde bij MetMichiel en besloot om dat album te kopen. Ja, eigenlijk heb ik dit album gekocht dankzij Michiel.
Op 'Everybody Hurts' ?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed bezig! en misschien is er zelfs wel op te hardlopen
ik doelde op Weezer, volgens mij gaat een groot deel van de post daaroverquote:
Ah ja. Weezer is wat meer geschikt lijkt me. Maar ik zou er kriegelig van worden om met 1 album hard te lopen. Mijn hardloopmuziek bestaat uit verschillende guilty pleasuresquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik doelde op Weezer, volgens mij gaat een groot deel van de post daarover
op Everybody hurts wordt het wat lastig ja...
ik heb gewoon wat van die runningcd's ge"kocht", maar de laatste tijd loop ik zonder muziek en dat vind ik eigenlijk ook wel lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ah ja. Weezer is wat meer geschikt lijkt me. Maar ik zou er kriegelig van worden om met 1 album hard te lopen. Mijn hardloopmuziek bestaat uit verschillende guilty pleasures
Die running cd's zijn over het algemeen allemaal dance-muziek en daar houd ik niet zo van. Dus dan maar mijn eigen playlist maken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb gewoon wat van die runningcd's ge"kocht", maar de laatste tijd loop ik zonder muziek en dat vind ik eigenlijk ook wel lekker
ow, das ook wel een idee! hardlopen op Slipknot, Mastodon, Kelly Clarksonquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die running cd's zijn over het algemeen allemaal dance-muziek en daar houd ik niet zo van. Dus dan maar mijn eigen playlist maken.
Kelly Clarkson is wel tof om op te lopen ja. Die staat ook in m'n playlist.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, das ook wel een idee! hardlopen op Slipnot, Mastodon, Kelly Clarkson![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Misschien wel (ik ga ervan uit dat je Weezer bedoelt), maar ik kies er voor om op eigen muziek te sporten. Ik fiets vaker dan dat ik ga hardlopen. Maar ik sluit niet uit dat ik het album van Weezer aanzet tijdens het sporten.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed bezig! en misschien is er zelfs wel op te hardlopen
jemig Ceequote:
dan gaat die aap er aan hangenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:24 schreef 3rdRock het volgende:
briljante vraag van Jan Beton: waarom heeft Tarzan geen baard?![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Bijnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
en daarmee had je toch bijna de laatste post van vandaag in deze reeks te pakkenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Strand en een ijsje, dag is compleet
Bijna.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarmee had je toch bijna de laatste post van vandaag in deze reeks te pakken
Toch niet helemaal.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarmee had je toch bijna de laatste post van vandaag in deze reeks te pakken
Ik heb al hun platen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
Zo ik ga even Sanseveriant in bed liggen
Tevens wil ik de redelijk toffe franse band "San Severino" even namedroppen.
Check het, het is puik!
Wilbert en de Sjaakquote:Op zondag 1 juni 2014 11:35 schreef Zaktabak het volgende:
Joris En De Draak: Micromanager editie.
[ afbeelding ]
Welke serie was dat dan?quote:
ik ehb even gegoogled en ik denk Robot Chicken.quote:
mee eens, dat meisje zou ik wel 2x naar kijken als ik haar toevallig in de trein zou zien zitten.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:31 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk meisje, hem kan ik niet beoordelen met die bril.
Zomerhit!!1quote:Op zondag 1 juni 2014 12:40 schreef alors het volgende:
Dit nummer is echt een covermedley van van allesMacklemore en
Ik ontdek elke keer weer een nieuw nummer waar het op lijkt
och, zet die jongen een pruik op en dan red ik het ook welquote:
Precies, daarom gewoon niet meedoen.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
ja, heel sneu dit....aan de andere kant: je weet dat je het risico loopt als je meedoet met FjS
nja, ik zou het iig niet doen als het zou gaan om een goede vriend/vriendin. wellicht wel als het gaat om iemand die je leuk vindt maar verder niet zo goed kent.quote:
Ik denk dat dat idd de spijker op z'n kop isquote:Op zondag 1 juni 2014 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik zou het iig niet doen als het zou gaan om een goede vriend/vriendin. wellicht wel als het gaat om iemand die je leuk vindt maar verder niet zo goed kent.
met je sanseveria!quote:Op zondag 1 juni 2014 12:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat idd de spijker op z'n kop is
ah, dat verklaart waar SC er 1 heeft.....quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dat verklaart waar SC er 1 heeft.....
en dank voor mijn vernieuwde sig
dat zit er dik in ja. vanaf nu heet zoenen met vrouwen "sanseveriaën"quote:
In dat geval heb ik er een stuk of 30quote:Op zondag 1 juni 2014 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zit er dik in ja. vanaf nu heet zoenen met vrouwen "sanseveriaën"
ik 4quote:Op zondag 1 juni 2014 13:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In dat geval heb ik er een stuk of 30
slet dat ik ben
Mijn teller staat momenteel stilquote:
uhuh, misschien als ik m'n ehbodiploma haalquote:Op zondag 1 juni 2014 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn teller staat momenteel stildus je kan me nog inhalen
ehm, laat mij er ook ff buiten jaquote:Op zondag 1 juni 2014 13:20 schreef wolfrolf het volgende:
Er word weer lekker gehoereerd in dit draadje zie ik.
Behalve door DeLuna, Pino112 en wolfrolf.
Mint en eend laat ik in het midden
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]sorry rockjn
Ik maak soms wel eens posts die minder hoog van kwaliteit zijn
soms???? jou hele posthistorie is een aaneenschakeling van briljante kwaliteitsloze baggerquote:Op zondag 1 juni 2014 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]sorry rockjn
Ik maak soms wel eens posts die minder hoog van kwaliteit zijn
quote:Op zondag 1 juni 2014 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
soms???? jou hele posthistorie is een aaneenschakeling van briljante kwaliteitsloze bagger![]()
![]()
maar je bent nog wel mijn favoriete wolfrolf hoor!quote:
olaquote:
Ijsjesquote:
italiaans ijsquote:
Alleen als het heel warm is is waterijs lekker. Anders gaat mijn voorkeur idd ook uit naar Italiaans ijs.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
italiaans ijs![]()
waterijs vind ik niet zo lekker.
combi van bijvoorbeeld citroen en chocolade. en vorig jaar had ik een keer groeneappelspinazie-ijs. was ook lekkerquote:Op zondag 1 juni 2014 14:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen als het heel warm is is waterijs lekker. Anders gaat mijn voorkeur idd ook uit naar Italiaans ijs.
quote:
perenijsjes van Festini zijn echt gruwelijk lekker. Daar kan ik echt mijn eigen misselijk aan etenquote:Op zondag 1 juni 2014 14:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
italiaans ijs![]()
waterijs vind ik niet zo lekker.
nja, die zijn nog wel ok, maar ik zou ze niet preferen boven een lekker italiaans ijsjequote:Op zondag 1 juni 2014 16:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
perenijsjes van Festini zijn echt gruwelijk lekker. Daar kan ik echt mijn eigen misselijk aan eten
Powerslidend door Rijswijk?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:34 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemiddag!
Lekker gecruised met de chevy net
Het was niet nat genoeg (ze is namelijk weer in Amsterdamquote:
Man man manquote:Op zondag 1 juni 2014 17:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was niet nat genoeg (ze is namelijk weer in Amsterdam)
Ik heb zojuist Indiaas gegetenquote:Op zondag 1 juni 2014 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Zo even ajam ketjap gemaakt
Dat gaat lekker winden worden morgen
Lekkahquote:Op zondag 1 juni 2014 18:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb zojuist Indiaas gegeten
[ afbeelding ]
ik heb gisteren mexicaans gegeten, morgen het restant. arme collega'squote:Op zondag 1 juni 2014 18:49 schreef wolfrolf het volgende:
Zo even ajam ketjap gemaakt
Dat gaat lekker winden worden morgen
Tip. Ga dan niet datenquote:Op zondag 1 juni 2014 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb gisteren mexicaans gegeten, morgen het restant. arme collega's
Lochemquote:
Tot morgen SCquote:
Ik zit graag in het midden.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:20 schreef wolfrolf het volgende:
Er word weer lekker gehoereerd in dit draadje zie ik.
Behalve door DeLuna, Pino112 en wolfrolf.
Mint en eend laat ik in het midden
09:14| Keane - Is It Any Wonder (Live Bij 3fm)quote:
Moeten ze zuinig op zijn met het draaien ervan, want hoe meer airplay zoiets krijgt, hoe vervelender dit soort plaatjes gaan worden na de 100ste draaibeurt en je als luisteraar 'buhhhhh' geluiden gaat maken achter je radio.quote:
Eensquote:
Oneens.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:30 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Moeten ze zuinig op zijn met het draaien ervan, want hoe meer airplay zoiets krijgt, hoe vervelender dit soort plaatjes gaan worden na de 100ste draaibeurt en je als luisteraar 'buhhhhh' geluiden gaat maken achter je radio.
Ook wel het Adele-effect genoemd.
quote:Op maandag 2 juni 2014 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Adele heeft op haar tweede plaat iets teveel zeiknummers waardoor de goede nummers vergeten zijn.
Daarnaast vinden mensen haar te dik dus geen goede zangeres (ja echt!)
quote:Op maandag 2 juni 2014 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Avicii en Coldplay.
SC vindt dit niet leuk.
En ik ook niet, Talk ben ik wel beu.
ik ben niet zo into Weezer, maar lees op wiki dat het Groene Album het meest lijkt op het blauwe qua stijl...quote:Op maandag 2 juni 2014 10:00 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen.
Na het beluisteren van 'The Blue Album' van Weezer denk ik erover om meer albums van die band aan te schaffen. Welke albums kunnen jullie aanraden?
Approved.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:44 schreef Bronson het volgende:
Dit rechtvaardigt een plaatje van Heidi.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:06 schreef alors het volgende:
Zo, 5k in 27.44.
Ik wist dat ik een goed tempo had maar de tijden die ik hoorde correspondeerden daar niet helemaal mee. Mijn GPS liep letterlijk de kantjes erafEven nagemeten en het scheelde toch een minuut op de totale tijd.
goed bezig! ruim 6 minuten sneller dan ik ooit gelopen hebquote:Op maandag 2 juni 2014 11:06 schreef alors het volgende:
Zo, 5k in 27.44.
Ik wist dat ik een goed tempo had maar de tijden die ik hoorde correspondeerden daar niet helemaal mee. Mijn GPS liep letterlijk de kantjes erafEven nagemeten en het scheelde toch een minuut op de totale tijd.
http:quote:Op maandag 2 juni 2014 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
Slash
Althans, de solo danen natuurlijk de bedenker van de riff
Sowieso, ...And Justice for allquote:Op maandag 2 juni 2014 11:34 schreef 3rdRock het volgende:
ik luister niet, maar om niet uit de toon te vallen (en het de waarheid is): One
ik ben geen kenner, maar ik prefereer voorganger Master of Puppetsquote:Op maandag 2 juni 2014 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sowieso, ...And Justice for allwat een album is dat zeg
quote:Op maandag 2 juni 2014 11:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, slaapverwekkende stem heeft die man
Ook niet verkeerd, maar ik ga toch voor Justicequote:Op maandag 2 juni 2014 11:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben geen kenner, maar ik prefereer voorganger Master of Puppets
Houden zoquote:Op maandag 2 juni 2014 11:58 schreef Homijn het volgende:
Jammer dat de Pet Shop Boys zo'n beetje alleen nog op de eerste maandag van de maand om 11:55 uur worden gedraaid, verder nooit meer.
Ik schrok me de tering. Wat een herriequote:Op maandag 2 juni 2014 12:02 schreef alors het volgende:
lol, ik kreeg zo'n NL Alert. En een minuut later begint mijn telefoon opeens te loeien
Edit: Oh dat was de tweede blijkbaar
collega van me op haar iPhone gewoon een NL-alert. telefoon niet goed ingesteld?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:06 schreef wolfrolf het volgende:
Op iPhone geen NL alert sms.
Op aggenebbis zakelijke dumbphone wel een sms.
Snapt U dat nou?
iphone4 ondersteund het niet geloof ikquote:Op maandag 2 juni 2014 12:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
collega van me op haar iPhone gewoon een NL-alert. telefoon niet goed ingesteld?
wehehehehehe, mijn nokia6303 welquote:Op maandag 2 juni 2014 12:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
iphone4 ondersteund het niet geloof ik
4S wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
iphone4 ondersteund het niet geloof ik
Had je het wel aanstaan dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:06 schreef wolfrolf het volgende:
Op iPhone geen NL alert sms.
Op aggenebbis zakelijke dumbphone wel een sms.
Snapt U dat nou?
Verdomme Muisquote:
het is hier al na 12en dus voor ons is het goedemiddag! je post is dus gewoon een verkapte "ik zit lekker in portugal waar het een uur vroeger is" postquote:
Geen flauw benul. Ik gebruik mijn foon slechts als wekker.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is hier al na 12en dus voor ons is het goedemiddag! je post is dus gewoon een verkapte "ik zit lekker in portugal waar het een uur vroeger is" post
heb je btw wel een nl-alert ontvangen?
dat is bij mij ook de voornaamste functie van dat dingquote:Op maandag 2 juni 2014 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen flauw benul. Ik gebruik mijn foon slechts als wekker.
In NL doe ik wel wat meer met het ding, maar hier niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is bij mij ook de voornaamste functie van dat ding
Niet genoeg privacyquote:Op maandag 2 juni 2014 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In NL doe ik wel wat meer met het ding, maar hier niet.
Green en Maladroitquote:Op maandag 2 juni 2014 10:00 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen.
Na het beluisteren van 'The Blue Album' van Weezer denk ik erover om meer albums van die band aan te schaffen. Welke albums kunnen jullie aanraden?
quote:
quote:
Samenvatting?quote:
ding is weer eens gejatquote:
Ach een beetje dollen kan leuk zijn. Maar dit gaat wel wat te ver met die bedreigingenquote:Op maandag 2 juni 2014 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
"volwassenen" die niet eens een fatsoenlijk en eerlijk spelletje kunnen spelen.
En heeft ze ook een date?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef 3rdRock het volgende:
ze heeft vannacht maar 4u geslapen, wijntjes gedronken en ze heeft een broertje.
weten we dat ook weer
niet met mij iigquote:
rustig wolfje, rustig!quote:Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef wolfrolf het volgende:
HOW DO WE KNOW WHEN STREETS ARE CALLING
CALLING CALLING
Goed liedje
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef wolfrolf het volgende:
HOW DO WE KNOW WHEN STREETS ARE CALLING
CALLING CALLING
Goed liedje
Hoe kan je een track vergeten die door 3FM helemaal de grond in gedraaid wordt?quote:
Bedankt. Zal dat laatst genoemde album eens een keer beluisteren via spotify.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Green en Maladroit
Tevens: She's a Rainbow gemist![]()
![]()
En dan ook nog Go West, 22, One, Wicked World en Round Round. Michielgod.
twitter:nosop3 twitterde op maandag 02-06-2014 om 13:21:44Juan Carlos doet een Trixje. Hoe ziet dat er uit? 49 jaar op de Spaanse troon. http://t.co/vHh9lf7kIM http://t.co/wnDuPvp6lA reageer retweet
twitter:nosop3 twitterde op maandag 02-06-2014 om 13:36:45@nosop3 En waar we 49 jaar zeiden moet natuurlijk 39 jaar zijn. Stop de tijd en één joker alstublieft. reageer retweet
NOSop3 en hun kansloze manier om jongeren aan te spreken.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:37 schreef Pino112 het volgende:
twitter:nosop3 twitterde op maandag 02-06-2014 om 13:21:44Juan Carlos doet een Trixje. Hoe ziet dat er uit? 49 jaar op de Spaanse troon. http://t.co/vHh9lf7kIM http://t.co/wnDuPvp6lA reageer retweet
twitter:nosop3 twitterde op maandag 02-06-2014 om 13:36:45@nosop3 En waar we 49 jaar zeiden moet natuurlijk 39 jaar zijn. Stop de tijd en één joker alstublieft. reageer retweet
Jeugdjournaal voor gevorderdenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
NOSop3 en hun kansloze manier om jongeren aan te spreken.![]()
![]()
Ik vind dat hij wel aardige liedjes heeft eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |