Als je een medische indicatie hebt niet. Als je gewoon zelf liever daar bevalt, zou je ook nog kunnen kijken naar een geboortekliniek om te bevallen. Daar hebben ze vaak wel een bevalbad (niet overal dus ff informeren en natuurlijk ook nooit de garantie dat de kamers met bevalbad beschikbaar zijn). Ik wilde dus een badbevalling in zo'n geboortekliniek maar helaasch.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:40 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Dat kunnen ze in ziekenhuizen niet toch?want ik beval in het ziekenhuis. Jammer.
Oh, dan gaat het overquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Als je een medische indicatie hebt niet. Als je gewoon zelf liever daar bevalt, zou je ook nog kunnen kijken naar een geboortekliniek om te bevallen. Daar hebben ze vaak wel een bevalbad (niet overal dus ff informeren en natuurlijk ook nooit de garantie dat de kamers met bevalbad beschikbaar zijn). Ik wilde dus een badbevalling in zo'n geboortekliniek maar helaasch.
Ik ben zwaaaaar jaloersquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:56 schreef Thistleweed het volgende:
Nee, geen gewoon bad, ik had deze gekocht: http://static.aveta-shop.(...)s/Large/34983309.jpg
Is wel fijn, je hebt dan veel ruimte om te bewegen in bad. Omdat je in het water veel makkelijker beweegt kun je snel en makkelijk van positie wisselen. Ik vond de weeën veel minder scherp in het water en ik kon heel makkelijk zelf de baby pakken toen ze geboren werd. Fijn idee dat ze vanuit de warme baarmoeder in een warm bad terecht kwam
Ik weet niet of je in het ziekenhuis in bad mag bevallen, volgens mij in sommige ziekenhuizen wel. Je kunt altijd overleggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En man was idd pissed maar al moet ik het zelf doen, die andere kleur gaat er komen. Het lijkt op de foto's mee te vallen. Maar op het moment dat de zon er op staat krijg je spontaan migraine.
Dat klinkt echt superquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:39 schreef Thistleweed het volgende:
Thuis bevallen en in bad, helemaal zoals ik dat wilde![]()
Bad is trouwens echt heel relaxed, ik kan het iedereen aanraden.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Foto's van de operatiekamerOpzich een mooie kleur maar ik begrijp waar je mee zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En man was idd pissed maar al moet ik het zelf doen, die andere kleur gaat er komen. Het lijkt op de foto's mee te vallen. Maar op het moment dat de zon er op staat krijg je spontaan migraine.
Jammer! Leuk idee.
Chantyjakkes, en wat een werk..zonde
mannen..soms..
Ik voel m'n bm nu tot m'n navel komen en de ene dag liggen de baby's helemaal links ..daar is het keihard en rechts 'leeg' en de volgende ochtend zit het precies aan de andere kant. Zo grappig om nu al te kunnen voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of gewoon allebeiquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:54 schreef Lingue het volgende:
Ik heb structuurverf op de muur dus behangen gaat hem niet worden. Dus of echt een kleurtje of echt accessoires. Ik vind dat nog wel lastig. Want heb zeker geen zin in gedoe.
500,- is wel wat veel hoor, zo veel was ik iig niet kwijt voor mijn badquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:31 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Proficiat TW!
Ik wil ook misschien een badbevalling doen, heb gehoord dat je die baden ook kunt huren ipv kopen, maar ook dan ben je 500,- kwijt.. nogeven wat beter in verdiepen de komende maanden
Vriend wilde heel graag behang van Lief dus druk. We hebben bewust de helft behang gedaan en de helft verf (groen wat in het behang terugkomt). Daarom houden we het voor de rest rustig, bijvoorbeeld een witte klamboe. Nu is het best een grote kamer, dan kan je het nog een beetje doseren allemaal, maar als het een klein kamertje is wordt het al snel te druk en oogt het veel kleiner.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:54 schreef Lingue het volgende:
Ik heb structuurverf op de muur dus behangen gaat hem niet worden. Dus of echt een kleurtje of echt accessoires. Ik vind dat nog wel lastig. Want heb zeker geen zin in gedoe.
Mijn kamertje is niet extreem groot. Maar een commode, bedje en kast gaat prima passen. Volgens mij is het kamertje 4x 2,65 ofzo.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vriend wilde heel graag behang van Lief dus druk. We hebben bewust de helft behang gedaan en de helft verf (groen wat in het behang terugkomt). Daarom houden we het voor de rest rustig, bijvoorbeeld een witte klamboe. Nu is het best een grote kamer, dan kan je het nog een beetje doseren allemaal, maar als het een klein kamertje is wordt het al snel te druk en oogt het veel kleiner.
Nou ik weet dat de kleine bij papa een heel rustig kamertje gaat krijgen, dus te hele grote contrasten wil ik die kleine ook niet aan doenquote:
dat is echt ruim hoor, voor een babykamer! Dat komt vast wel goedquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:07 schreef Lingue het volgende:
[..]
Mijn kamertje is niet extreem groot. Maar een commode, bedje en kast gaat prima passen. Volgens mij is het kamertje 4x 2,65 ofzo.
Alle meubels passen er prima in. Maar een fijne stoel ofzo erbij zal niet meer lukken. Beetje jammer, maar ik ga mijzelf trakteren op een nieuwe lekkere bank voordat die kleine er is. Kunnen we daar lekker knuffelenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is echt ruim hoor, voor een babykamer! Dat komt vast wel goed
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:
heb je dan inbouwkasten die onhandig geplaatst zijn? Want ons kamertje is 4m2 kleiner en ik zou er een kast, commode, ledikant en stoel in kwijt kunnenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:09 schreef Lingue het volgende:
[..]
Alle meubels passen er prima in. Maar een fijne stoel ofzo erbij zal niet meer lukken. Beetje jammer, maar ik ga mijzelf trakteren op een nieuwe lekkere bank voordat die kleine er is. Kunnen we daar lekker knuffelen
Nee, geen inbouwkasten. Zal zo eens kijken of ik creatief op papier kan zijn om het te laten zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je dan inbouwkasten die onhandig geplaatst zijn? Want ons kamertje is 4m2 kleiner en ik zou er een kast, commode, ledikant en stoel in kwijt kunnendie laatste beslissen we pas als de andere meubelen er staan, maar volgens floorplanner kan het
Ja ik had geloof ik eens die link gepost. Wij gaan in elk geval de maxi cosi autostoel hier kopen: http://www.babyvalue.nl/a(...)s/baby/cabriofix?p=1quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:13 schreef Lingue het volgende:
Ik heb vandaag 2 positiebroeken en 2 shirts gekocht. Het wordt steeds echter allemaal!
En de papa is ook steeds positiever merk ik. Dat geeft veel rust. Maar moet ook wennen aan zijn nieuwe houding. Maar tegelijk ook enorm schattig!
We zijn samen naar de baby dump geweest. En hoe hij dan bezig is met informatie opvragen over maxi cosi's en wat je er allemaal mee kunt en moet. De keuze voor een MC is ook al soort van gemaakt.
Was er trouwens niet iemand hier een tijdje terug die een link postte waar ze MC's van vorige jaren verkochten (andere kleuren bekleding) tegen aantrekkelijke prijzen?
En hij heeft eerste kleertjes gekochtHoop dat het aan het einde van de zwangerschap allemaal nog wat meer positief wordt. Mijn ouders beginnen ook steeds wat meer bij te draaien.
Dank jequote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:13 schreef Oognip het volgende:
Vlindur, wat onwijs vreselijk kutsterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |