nikkiquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:34 schreef mefke79 het volgende:
SQ en Dyre, fragile kan je kopen in Eindhoven bij Innana naast de fietsenwinkel in het centrum. Niet heel goedkoop, maar het blijft mooi en ik heb een jurkje gewoon na de zwangerschap nog aan gehad. En ik was met zuslief op de Kruisstraat voor een voedingsbh. Dat was een gave winkel met echt heel veel spul in grote maten, Nikkis heet het geloof ik.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:12 schreef Crumpette het volgende:
gefeliciteerd SQ! had nog even naar je fotos gespiekt.. omg die jurkdaar spiekte ik stiekem online wel eens naar toen ik nog hoopte dat
me zou vragen
noh, is nu wat minder relevant. ik ga niet met een zwangerbuik in een jurkquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]is die hoop vervlogen dan?
Loj, verstandig, en ik snap je gevoel hoor. Ik vind ook dat zieke mensen (de besmettelijke soort) gewoon thuis horen tot het gevaar is geweken
Twinkle, aien nu?
Muurtje sauzen is toch niet zo'n megaklus trouwens?ik doe dat meestal in een vrij avond-uurtje!
Hahaha, ik moest echt lachen om het dikgedrukte, sorry. Maar wordt het niet beter met meubeltjes, schilderijtjes, kleuraccenten etc ? Dan ziet het er vast niet meer uit alsof er een blindedarm verwijderd gaat worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn man heeft de kamers opnieuw geschilderd (mintgroen) maar tis echt heel lelijk uitgevallen. Het lijkt nu net of je een o.k. binnen loopt ofzo. Ik twijfelde in de winkel al over de kleur maar hij heeft me overtuigd.
Dus als ik nu zeg dat ik een andere kleur wil gaat ie pissed worden denk ik want het was best een klus
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest echt lachen om het dikgedrukte, sorry. Maar wordt het niet beter met meubeltjes, schilderijtjes, kleuraccenten etc ? Dan ziet het er vast niet meer uit alsof er een blindedarm verwijderd gaat worden.
hahaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hahaha, ik moest echt lachen om het dikgedrukte, sorry. Maar wordt het niet beter met meubeltjes, schilderijtjes, kleuraccenten etc ? Dan ziet het er vast niet meer uit alsof er een blindedarm verwijderd gaat worden.
You're probably rightquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:55 schreef marel88 het volgende:
[..]
Jij blij dat je bevalling vannacht/vandaag niet begonnen is... Al kan dat nog steeds natuurlijk![]()
Tijdens mijn vorige zwangerschap gaf iemand me het advies om altijd te zorgen dat je energie hebt voor de bevalling, dus rust boven schoon. Nou ben ik al geen schoonmaakwonder, maar ik vond het echt een fijn advies. En ik heb ook gemerkt dat je tijdens de bevalling meer hebt aan een fit lijf dan aan een schoon huis
TW gefeliciteerdquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:54 schreef Thistleweed het volgende:
Gisteren is onze dochter geboren, nu ben ik mama van twee dochters
Aan de andere kant van het centrum nog volop zon!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Heb ik me net helemaal ingeboterd met factor 50, trekt de lucht dicht
Getver, dat is een goede reden voor een huilbui... Hoop dat het weer mooi schoon wordt, maar jammer van de energie.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
You're probably right
Maarja… hormonen
Maar ik heb echt niet het gevoel dat er de komende dagen iets gaat gebeuren.
En net een mega eerste huilbui achter de rugMan zou de ramen van buiten zemen dus hij heeft eerst de tuinslang erop gezet om het zand eraf te spoelen… maar hij had de roostertjes niet dichtgedaan. Dus was het water, inclusief vieze zwarte derrie, de babykamer in gekomen
![]()
Raam aan de binnenkant weer vies, verwarming vies, deel muur vies, knuffeltjes op de vensterbank onder de zwarte vlekken, mega Takkie had ook zwarte vlekken op zijn witte neus en ogen, bedje vies, vloer vies![]()
![]()
Inmiddels de knuffeltjes van hand schoongemaakt met ossengalzeep want ze zijn zelfgemaakt dus durf ze niet in de wasmachine te doen. En mega Takkie past daar niet eens in. Ook een doekje over de vloer gehaald want natuurlijk loopt mijn man er alleen maar doorheen en verspreidt het verder. Hij is nu bezig de rest schoon te maken weer.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Aan de andere kant van het centrum nog volop zon!
Darnquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:19 schreef Vlindur het volgende:
Het gaat echt mis hier.
Ik ga maar weer![]()
Dag lieve allemaal
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:54 schreef Thistleweed het volgende:
oh; oei. veel sterktequote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:19 schreef Vlindur het volgende:
Het gaat echt mis hier.
Ik ga maar weer![]()
Dag lieve allemaal
Vlindur....quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:19 schreef Vlindur het volgende:
Het gaat echt mis hier.
Ik ga maar weer![]()
Dag lieve allemaal
Neeeeequote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:19 schreef Vlindur het volgende:
Het gaat echt mis hier.
Ik ga maar weer![]()
Dag lieve allemaal
Dat kunnen ze in ziekenhuizen niet toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:39 schreef Thistleweed het volgende:
Vlindurveel sterkte
Thuis bevallen en in bad, helemaal zoals ik dat wilde![]()
Bad is trouwens echt heel relaxed, ik kan het iedereen aanraden.
gewoon een normaal bad? dat lijkt me niet zo groot? Of heb je zo'n speciaal bad laten komen..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:39 schreef Thistleweed het volgende:
Vlindurveel sterkte
Van harte!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:54 schreef Thistleweed het volgende:
Ohhhh echt super dat het gegaan is zoals je wildequote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:39 schreef Thistleweed het volgende:
Vlindurveel sterkte
Als je een medische indicatie hebt niet. Als je gewoon zelf liever daar bevalt, zou je ook nog kunnen kijken naar een geboortekliniek om te bevallen. Daar hebben ze vaak wel een bevalbad (niet overal dus ff informeren en natuurlijk ook nooit de garantie dat de kamers met bevalbad beschikbaar zijn). Ik wilde dus een badbevalling in zo'n geboortekliniek maar helaasch.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:40 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Dat kunnen ze in ziekenhuizen niet toch?want ik beval in het ziekenhuis. Jammer.
Oh, dan gaat het overquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Als je een medische indicatie hebt niet. Als je gewoon zelf liever daar bevalt, zou je ook nog kunnen kijken naar een geboortekliniek om te bevallen. Daar hebben ze vaak wel een bevalbad (niet overal dus ff informeren en natuurlijk ook nooit de garantie dat de kamers met bevalbad beschikbaar zijn). Ik wilde dus een badbevalling in zo'n geboortekliniek maar helaasch.
Ik ben zwaaaaar jaloersquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:56 schreef Thistleweed het volgende:
Nee, geen gewoon bad, ik had deze gekocht: http://static.aveta-shop.(...)s/Large/34983309.jpg
Is wel fijn, je hebt dan veel ruimte om te bewegen in bad. Omdat je in het water veel makkelijker beweegt kun je snel en makkelijk van positie wisselen. Ik vond de weeën veel minder scherp in het water en ik kon heel makkelijk zelf de baby pakken toen ze geboren werd. Fijn idee dat ze vanuit de warme baarmoeder in een warm bad terecht kwam
Ik weet niet of je in het ziekenhuis in bad mag bevallen, volgens mij in sommige ziekenhuizen wel. Je kunt altijd overleggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En man was idd pissed maar al moet ik het zelf doen, die andere kleur gaat er komen. Het lijkt op de foto's mee te vallen. Maar op het moment dat de zon er op staat krijg je spontaan migraine.
Dat klinkt echt superquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:39 schreef Thistleweed het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Foto's van de operatiekamerOpzich een mooie kleur maar ik begrijp waar je mee zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En man was idd pissed maar al moet ik het zelf doen, die andere kleur gaat er komen. Het lijkt op de foto's mee te vallen. Maar op het moment dat de zon er op staat krijg je spontaan migraine.
Jammer! Leuk idee.
Chantyjakkes, en wat een werk..zonde
mannen..soms..
Ik voel m'n bm nu tot m'n navel komen en de ene dag liggen de baby's helemaal links ..daar is het keihard en rechts 'leeg' en de volgende ochtend zit het precies aan de andere kant. Zo grappig om nu al te kunnen voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |