30 seconden duurde het bij mij op de PS3.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:56 schreef el-blanchito het volgende:
Duurt dat downloaden eigenlijk lang?
Ligt eraan welke consolequote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:56 schreef el-blanchito het volgende:
Duurt dat downloaden eigenlijk lang?
Ooh beterquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:58 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
30 seconden duurde het bij mij op de PS3.
Die van mij wel. Die van mijn tegenstanders meestal, maar soms pakken ze ineens alles. Nu 3x op rij verloren terwijl ik iedere wedstrijd domineer en tig keer beter ben. Maar gewoon lukraak crossen en LB+Y werkt beter dan domineren met combinatievoetbal. Echt de slechtste FUT gamemode die ik ooit heb gezien ditquote:
Ja je moet zo min mogelijk passen. Elke pass is gewoon pure aids.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die van mij wel. Die van mijn tegenstanders meestal, maar soms pakken ze ineens alles. Nu 3x op rij verloren terwijl ik iedere wedstrijd domineer en tig keer beter ben. Maar gewoon lukraak crossen en LB+Y werkt beter dan domineren met combinatievoetbal. Echt de slechtste FUT gamemode die ik ooit heb gezien dit![]()
En toch blijf ik het spelen..weet ook niet waarom. Als ze niks verbeteren ben ik wel binnen 2 dagen weg in ieder geval. Ga ik lekker de normale FUT spelen.
Vooral bij lage steekballen snap ik het soms niet. Dan wil ik mijn vleugelspeler steken maar dan gaat de bal richting het midden waar mijn spits gedekt staat.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja je moet zo min mogelijk passen. Elke pass is gewoon pure aids.
Vind er weinig aan, finale gequit. Foster doet net of die bal in de fik staat. Je moet gewoon rennen met je spelers want verdedigers hebben totaal geen intelligentie
Echt verneukt is dat ja. Heb ook al Di Maria moeten discardenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet Toure discarden..geef me dan een andere fatsoenlijke speler die ik nog niet heb..kutspel.
Alsof ze het expres doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:19 schreef Tim86 het volgende:
ja hoor.next pack fucking Rooney..die heb ik ook. Heb 3 topspelers en 2 ervan nu na elkaar duplicate
Sprintknop loslatenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom kunnen mijn spelers geen bal aannemen?
op tv ook...lijkt af en toe net alsof hij onder water zitquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Goeien stream weer van sbs. De commentator klinkt als Daft Punk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |