Ik kom de hele dag alleen nog maar tegen 100 chem helaasquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Haha, sommige teams zijn nog zo kut. Dan maak je ze helemaal af.
Rossi is erg goed trouwens.
Ik heb ook 100 chem dus mij maakt het niks uitquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik kom de hele dag alleen nog maar tegen 100 chem helaas
5-4 gewonnenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Eerste poulewedstrijd tegen Ronaldo, Messi en nog een hoop..lekker
Ok.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:59 schreef Confetti het volgende:
De gameplay is nog kutter dan divisie 1. Dit heeft geen lange levenscyclus.
Iedere speler heeft zo'n beetje 99 shot power, high pressure is erger dan in divisie 1, LB+Y nog effectiever en dan de rebounds..![]()
Had die 600k beter kunnen verkopen
Je bent gewoon slecht.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:44 schreef Poepz0r het volgende:
Probeerde net te spelen met 60 chem, niet te doen
dat is even wennen hequote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:06 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik kom trouwens alleen door de verdediging als ik het sprint knopje loslaat en langs iedereen wandel.
jupquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:59 schreef Confetti het volgende:
De gameplay is nog kutter dan divisie 1. Dit heeft geen lange levenscyclus.
Iedere speler heeft zo'n beetje 99 shot power, high pressure is erger dan in divisie 1, LB+Y nog effectiever en dan de rebounds..![]()
Had die 600k beter kunnen verkopen
Ik kon net met Alba (92 pace) geen Manduzkic bijhouden (77 pace).quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup
En ik had net ook de eerste tegenstander die achterin ging rondtikken.
Verdedigers zijn ook allemaal mongolen. Stappen automatisch allemaal synchroon in, dus als je eentje uitkapt kan je altijd doorlopen. Echt tragisch dit
Mandzukic is weer lekker OP. Had hem er net in staan en kopt echt alles binnen. Over de grond vind ik hem alleen echt kut. Zwakke passing ook.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kon net met Alba (92 pace) geen Manduzkic bijhouden (77 pace).
Als iedereen maar 10 heeftquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:15 schreef wickedmen het volgende:
Jongens is teamgeest op 100% het belangrijkste en mag je dan gele of rode lijnen tussen spelers hebben of gaan ze ondanks die teamgeest elkaar dan toch minder begrijpen?
Individuele chem moet op 9 of 10 staan. De rest maakt niet uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:15 schreef wickedmen het volgende:
Jongens is teamgeest op 100% het belangrijkste en mag je dan gele of rode lijnen tussen spelers hebben of gaan ze ondanks die teamgeest elkaar dan toch minder begrijpen?
Het was chill toen iedereen nog gare chem hadquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:17 schreef DutchSL het volgende:
Grappig om te lezen hoe de eerste reacties op de gameplay overwegend positief waren en het nu opeens allemaal nog erger is dan normaal FUT
Het ligt er natuurlijk ook aan of je wint of verliest, als ik alles win vind ik het altijd goed enzo en als ik verlies ligt het aan alles behalve aan mezelfquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:17 schreef DutchSL het volgende:
Grappig om te lezen hoe de eerste reacties op de gameplay overwegend positief waren en het nu opeens allemaal nog erger is dan normaal FUT
Aguero, Robinho, Lavezzi en vooral Bernard zijn toch ook gewoon reuzen en hele goede koppersquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:21 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel of EA het makkelijker heeft gemaakt om te scoren voor de mensen die instappen, Vooral bij kopballen. Dit gaan ten koste van mensen die wel kunnen verdedigen.
Het is echt frustrerend als je verdediger voor de man staat en gewoon niet van de grond komt en daardoor het kopduel verliest.
Pace en strength. Ibarbo nog niet gezien, maar die moet nu echt geniaal zijn. Nog beter dan in FUT.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
Pace dat is alles wat je nodig hebt hierbij, no joke
Die zit er gelukkig niet inquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pace en strength. Ibarbo nog niet gezien, maar die moet nu echt geniaal zijn. Nog beter dan in FUT.
hoiquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is toch normaal? Hier komt ie standaard rond een uur of 7, ook al geven ze een tijdvak van 9-16
Ik vind het beter alleen tegelijk moeilijker. Op de normale UT had ik mij helemaal ingesteld op het geven van voorzetten en TOTS Toni wist daar wel raad mee. Nu heb ik wat meer moeite, maar vind het wel fijner spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:17 schreef DutchSL het volgende:
Doe hem de groeten van mij.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
Volgende week bier drinken met Patjen. Wie gaat er mee?
Vanwaar diequote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Terwijl die wel bij de selectie zit i.t.t. o.a. Moreno
30 seconden duurde het bij mij op de PS3.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:56 schreef el-blanchito het volgende:
Duurt dat downloaden eigenlijk lang?
Ligt eraan welke consolequote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:56 schreef el-blanchito het volgende:
Duurt dat downloaden eigenlijk lang?
Ooh beterquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:58 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
30 seconden duurde het bij mij op de PS3.
Die van mij wel. Die van mijn tegenstanders meestal, maar soms pakken ze ineens alles. Nu 3x op rij verloren terwijl ik iedere wedstrijd domineer en tig keer beter ben. Maar gewoon lukraak crossen en LB+Y werkt beter dan domineren met combinatievoetbal. Echt de slechtste FUT gamemode die ik ooit heb gezien ditquote:
Ja je moet zo min mogelijk passen. Elke pass is gewoon pure aids.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die van mij wel. Die van mijn tegenstanders meestal, maar soms pakken ze ineens alles. Nu 3x op rij verloren terwijl ik iedere wedstrijd domineer en tig keer beter ben. Maar gewoon lukraak crossen en LB+Y werkt beter dan domineren met combinatievoetbal. Echt de slechtste FUT gamemode die ik ooit heb gezien dit![]()
En toch blijf ik het spelen..weet ook niet waarom. Als ze niks verbeteren ben ik wel binnen 2 dagen weg in ieder geval. Ga ik lekker de normale FUT spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |