nog ff wachten zakken nog wel wat denk ik hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Prijzen zijn echt ziek gezakt ja
Dit had ik niet verwacht
VERKOOP DANquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ik dat wel wou doen maar aangezien je em nieuw voor 16 euro binnen hebt vind ik het niet de moeite waard om em voor een tientje oid te verkopen.
Mijn silvers worden met de minuut minder waard.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog ff wachten zakken nog wel wat denk ik hoor
Ik had net ineens een paar geniale pulls in 4 packs. Aguero, Kompany, Cuadrado en Falcaoquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:07 schreef ThadCastle het volgende:
Even een pakket kopen want mijn team is kut. Costa is kut
Ja dat is zonde idd.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had net ineens een paar geniale pulls in 4 packs. Aguero, Kompany, Cuadrado en Falcao
Zo maar weer eens een potje doen en hopelijk ga ik het nu leuker vinden dan gisteren
Wel echt superkut dat je maar 1 squad hebt zeg. Anders kon je mooi van ieder continent een team bijhouden..dat was veel leuker geweest.
Komt wel goed man. Gewoon mij de hele tijd als voorbeeld nemen en dan win je de wedstrijden vanzelf wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had net ineens een paar geniale pulls in 4 packs. Aguero, Kompany, Cuadrado en Falcao
Zo maar weer eens een potje doen en hopelijk ga ik het nu leuker vinden dan gisteren
Wel echt superkut dat je maar 1 squad hebt zeg. Anders kon je mooi van ieder continent een team bijhouden..dat was veel leuker geweest.
Klopt. Ik zit hier nu in mijn kimono met DFD op de achtergrond. Kom maar op met die WK winstquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Komt wel goed man. Gewoon mij de hele tijd als voorbeeld nemen en dan win je de wedstrijden vanzelf wel.
Not badquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb altijd weinig spelers in mijn club omdat ik die chaos niet aankan als ik een speler zoek...nu heb ik ineens tig pagina's aan waardeloze spelers die ik toch maar voor de zekerheid allemaal bewaarquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Not bad
En idd, dat was veel chiller geweest. Echt geen zin om telkens al die spelers te wisselen, vooral niet omdat dat veel trager gaat dan in de normale FUT.
Precies jaquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb altijd weinig spelers in mijn club omdat ik die chaos niet aankan als ik een speler zoek...nu heb ik ineens tig pagina's aan waardeloze spelers die ik toch maar voor de zekerheid allemaal bewaar
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kun je ook spelers ruilen met vrienden eigenlijk?
Kagawa al een keer moeten discardenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:24 schreef Rijst het volgende:
Ik wil Honda, Ryo en Kagawa, dan is mijn asian team compleet. Ik weet zeker dat er hier een paar zijn die hun hebben.
Die heeft me een packluckquote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Eerste poulewedstrijd tegen Ronaldo, Messi en nog een hoop..lekker
succes!!!!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Eerste poulewedstrijd tegen Ronaldo, Messi en nog een hoop..lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |